Iphone 4S via Vandenborre besteld discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Niemand meer hier die ook nog steeds ongeduldig op de iPhone wacht? Ja tog wel !! Wacht al bijna een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar dan misschien...?
Ik in Korbeek-LO en steeds als ik bel weten ze niet eens wanneer er geleverd gaat worden!!!! |
|
|||
|
|||
Bij Fnac zelfde...
|
|
|||
|
|||
iphone 4s
dag allemaal,
ik heb 3 weken geleden ook iphone besteld bij vandenborren en nog altijd niet binnen , ik was vandaag naar hun gegaan en ik heb het anulleert . In makro hadden ze veel in vooraad dus heb het daar gekocht , heel simpel ik zou maar zeggen mensen annulleer bij vandenborren en ga naar makro , beter service en de zelfde prijs juuupp |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het erop gewaagd, en idd, ze hadden voldoende voorraad, vanden borre deed helemaal niet moeilijk over annuleren, dus ook top! Laatst gewijzigd door mellon; 06-12-11 om 17:52. |
|
|||
|
|||
Wel 30 euro duurder dan apple store....
|
|
|||
|
|||
bedoel je dat de Makro duurder is dan de apple store ?
volgens mij is het juist anders om heb wel al in een paar makro's er gaan horen maar er waren geen meer voorradig en ze konden niet zeggen wanneer er terug binnen kwamen . Weet iemand in welke makro ze er nog hebben ? |
|
|||
|
|||
Voor welke prijs is die er bij de makro? Bij vdborren 629, apple store 599
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hello
Makro aan shopping center in Wijnegem daar hadden ze in vorraad alleen 16 gig
|
|
|||
|
|||
Ik ben gebeld door Vandenborre (had nog is gemaild) en nu zeiden ze dat ik hem toch zeker voor kerst mag verwachten (nu ja, heel onderbouwd was hun verwachting niet). Ik hoop het echt, maar het begint wel te dringen!
(besteld op 21 oktober) |
|
|||
|
|||
Heb vandaag berichtje gehad...
jipie mag EINDELIJK Iphone gaan afhale... na meer dan een maand! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had hem met een week binnen via apple store
|
|
|||
|
|||
Jah maar nu lijkt het zo stom om nog te annuleren en hem daar te kopen. In de Apple Store is hij trouwens 20 euro duurder (nu ja, daar komt het natuurlijk niet op aan, had ik geweten dat ik voor dat verschil zoveel langer had moeten wachten..)
Had hem idd gewoon beter meteen daar besteld maar ja.. ik dacht echt nooit dat het zo lang zou duren! (ik heb wel een zwarte 32GB besteld en dat zijn de meest gevraagde, dus mss ook daarom, dan had het bij Apple mss ook wat langer geduurd) |
|
|||
|
|||
Ik had een witte besteld...
Das verklaart misschien het verschil in wachttijd... Maar of je nu Iphonehebt of niet ..XD Moet nu toch terug wachten op een micro-sim kaart |
|
|||
|
|||
Die heb ik dan weer wel al bij Mobile Vikings is die gewoon 'uitklikbaar' uit de gewone simkaart, handig!
|
|
|||
|
|||
Morge hopelijk toch micro-sim gaan ontvangen...
Dan kan ik na ongeveer een kleine 2 maanden mijn iphone in gebruik nemen.. ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 bij vandenborre | nicodho | Koopinformatie België | 336 | 08-05-11 00:45 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
iPhone 4 in Lommel besteld | ugene | Koopinformatie België | 128 | 28-08-10 21:15 |
iPhone telefonisch besteld | generator | Koopinformatie Nederland | 274 | 04-08-10 21:50 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|