//

Iphone 4S via Vandenborre besteld

Iphone 4S via Vandenborre besteld discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag nog eens gebeld. Ik heb mijn zwarte 4s 64gb in Roeselare op 5 november besteld. Momenteel sta ik 90e op de wachtlijst en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 20-12-11, 17:32
DeLuX17 DeLuX17 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Hooglede, Vlaanderen
Berichten: 6
Standaard

Heb vandaag nog eens gebeld. Ik heb mijn zwarte 4s 64gb in Roeselare op 5 november besteld. Momenteel sta ik 90e op de wachtlijst en in de loop van deze week worden er 50 toetellen geleverd. Zij vermoedde dat er tussen kerst en nieuwjaar nog een kleinere levering gebeurd (maar dat betwijfel ik nogal). Anders komt hij in de eerste week van januari.

Ik vermoed dat dit wel representatief zal zijn voor de rest van Vlaanderen.

Ik hoop dat dit nu ook de laatste keer is dat ze hem uitstellen, had hem graag met kerst gehad
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-12-11, 17:38
Papillon Papillon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeLuX17 Bekijk bericht
Heb vandaag nog eens gebeld. Ik heb mijn zwarte 4s 64gb in Roeselare op 5 november besteld. Momenteel sta ik 90e op de wachtlijst en in de loop van deze week worden er 50 toetellen geleverd. Zij vermoedde dat er tussen kerst en nieuwjaar nog een kleinere levering gebeurd (maar dat betwijfel ik nogal). Anders komt hij in de eerste week van januari.

Ik vermoed dat dit wel representatief zal zijn voor de rest van Vlaanderen.

Ik hoop dat dit nu ook de laatste keer is dat ze hem uitstellen, had hem graag met kerst gehad
Oh, ik hooooop ZO dat dit waar is, dat er deze week binnenkomen! Ik sta helemaal boven aan de lijst (mag ook wel na al die tijd), dus dan zou de mijne daar toch wel EIN-DE-LIJK moeten bijzitten??!

Morgen ook maar is bellen denk ik (dan is het exact 2 maanden geleden dat ik besteld heb), als er dan nog geen bericht is..
  #103  
Oud 20-12-11, 17:49
DeLuX17 DeLuX17 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Hooglede, Vlaanderen
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk bericht
Oh, ik hooooop ZO dat dit waar is, dat er deze week binnenkomen! Ik sta helemaal boven aan de lijst (mag ook wel na al die tijd), dus dan zou de mijne daar toch wel EIN-DE-LIJK moeten bijzitten??!

Morgen ook maar is bellen denk ik (dan is het exact 2 maanden geleden dat ik besteld heb), als er dan nog geen bericht is..
Jup deze week worden (in Roeselare toch maar dat zal wel overal ong gelijk zijn) alle mensen die hun iphone in oktober bestelden voorzien.

Veel plezier ermee! Ik zal nog wat teren op mijn nokia 6080
  #104  
Oud 20-12-11, 17:51
Papillon Papillon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeLuX17 Bekijk bericht
Jup deze week worden (in Roeselare toch maar dat zal wel overal ong gelijk zijn) alle mensen die hun iphone in oktober bestelden voorzien.

Veel plezier ermee! Ik zal nog wat teren op mijn nokia 6080
Dat zou super zijn thanks voor de info
Hopelijk heb jij hem ook snel! Ik loop ook al maanden rond met oude gsm's van andere mensen, aahhh, maar onze wraak zal zoet zijn
  #105  
Oud 21-12-11, 17:27
Thoge Thoge is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Op welke dag zouden ze geleverd worden?
(Mijne besteld 13 november, zwart 32GB)
  #106  
Oud 23-12-11, 11:01
Papillon Papillon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

@DeLuX17: nog steeds niks hier.. ik had woensdag gebeld en toen zeiden ze ook dat hij "vandaag of morgen" (woensdag of donderdag dus) zou aankomen. Maar niks meer gehoord... nog eens een mail gestuurd. Begin het echt beu te zijn.

@Thoge: de jouwe wss over een jaar ofzo. Ik wacht al 2 maand en 2 dagen op de mijne en geen idee wanneer ik hem eindelijk ga hebben, dus good luck..
  #107  
Oud 23-12-11, 12:00
Thoge Thoge is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Heb gisteren nog eens gemaild en gevraagd of ze tenminste de datums waarop ze leveringen verwachten konden zeggen, maar kreeg enkel zo'n standaard mail terug..

Zou het de moeite nog zijn om te annuleren en via apple te bestellen?
  #108  
Oud 23-12-11, 12:07
Papillon Papillon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Ja idd, ik word echt gek van die standaard mails
als ze nu al gewoon zouden communiceren met hun klanten, zou het al veel minder frustrerend zijn.

Misschien is dat voor jou nog wel de moeite, ja.. bij Apple heb je hem normaal binnen de 2 weken (mss wat vertraging nu met kerstperiode? geen idee).
Ik had dat beter meteen gedaan, maar stelde het telkens uit, omdat ik dacht dat hij er altijd wel 'bijna' zou zijn..
  #109  
Oud 23-12-11, 12:17
Thoge Thoge is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Zelfde hier.. vanmiddag eens bellen naar apple om te horen hoe het daar staat met de leveringen, want als het langer dan 2 weken duurt is het de moeite niet (hopelijk toch)
  #110  
Oud 26-12-11, 15:38
Papillon Papillon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Nog steeds niks, er was dus toch geen levering vorige week blijkbaar... pfff

@Thoge: heb je bij Apple besteld?
  #111  
Oud 26-12-11, 16:06
Thoge Thoge is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch gebleven bij Vanden Borre, minder rompeslomp ook hoop ik dat ze daar zo'n apparaatje hebben om je sim bij te knippen, dan moet ik daar ook niet meer voor rondrijden

Wel vervelend dat je je iPhone nog altijd niet hebt.. hopelijk nog dit jaar!
  #112  
Oud 27-12-11, 14:45
DSteve DSteve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijne 4S 16G Black vorige week (20/12) besteld bij Vandenborre (afhaling Middelkerke).. ben eens benieuwd wanneer die er zal zijn..
@Thoge bij van Vandeborre kun je een microsim krijgen voor gelijk welke operator hebben ze mij verteld..
  #113  
Oud 27-12-11, 18:23
jean01 jean01 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een iPhone 4S Black 16GB besteld bij Vandenborre Wijnegem op 02.12.
Vorige week een telefoontje gedaan (ookal hadden ze nog tijd: van in het begin wist ik dat het minstens 3 weken zou duren) en nu blijkt dat ik 110e ben van 384 bestellingen voor dat specifieke model. Blijkbaar komt er een grote levering aan waar ik nog zou bij zijn; maw ik zou volgende week een telefoontje moeten krijgen. Ben benieuwd!
  #114  
Oud 28-12-11, 18:49
Thoge Thoge is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

@DSteve: bedankt voor de informatie!

@jean01: was de levering bevestigd door de leverancier? Want telkens als ik belde kreeg ik te horen dat er de volgende week geleverd zou worden (alleen was het de week nadien nog altijd de volgende week), maar hopelijk hebben we hem volgende week!
  #115  
Oud 28-12-11, 22:46
jean01 jean01 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 7
Standaard

@Thoge: De (trouwens heel vriendelijke) jongedame aan de telefoon zei letterlijk: "Ze hebben ons laten weten dat er volgende week een lading binnenkomt, en daar zal uw bestelling normaal gezien bij zijn". Die "normaal gezien" klonk iets minder overtuigend. Sowieso bel ik volgende week nog eens als ik niets hoor; spannend.
  #116  
Oud 29-12-11, 22:48
Papillon Papillon is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean01 Bekijk bericht
@Thoge: De (trouwens heel vriendelijke) jongedame aan de telefoon zei letterlijk: "Ze hebben ons laten weten dat er volgende week een lading binnenkomt, en daar zal uw bestelling normaal gezien bij zijn". Die "normaal gezien" klonk iets minder overtuigend. Sowieso bel ik volgende week nog eens als ik niets hoor; spannend.
Mja, dat wil echt niets zeggen hoor, ze hebben mij ook 4 keer een andere leveringsdatum verteld.

Maarrr... de mijne is vandaag ein-de-lijk binnengekomen! Teller op 2 maand en 8 dagen, kan toch al tellen..!
  #117  
Oud 29-12-11, 22:53
jean01 jean01 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 7
Standaard

@Papillon, @Thoge: zonet telefoon + sms gekregen van een Jessica (JAWEL!) en een mail van Jasmin; mijn' iPhone 4S 16 GB zwart' ligt klaar bij Vandeborre Wijnegem. Even ter samenvatting: op 02.12 besteld, vorige week (drie weken na de bestelling) getelefoneerd en toen was ik 110 van 384 (voor dat model in die winkel). Vandaag ligt het toestel klaar! Nu enkele drukke dagen dus ik kan er pas volgende week om; maar 't geeft toch een fijn gevoel!
  #118  
Oud 29-12-11, 23:04
Thoge Thoge is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Proficiat!

Ik heb jammer genoeg nog geen bericht gehad, misschein omdat het een 32GB was, maar er komt blijkbaar schot in de zaak!
  #119  
Oud 30-12-11, 22:54
DSteve DSteve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard

Woensdag heb ik telefoon gekregen van een vriendelijke dame bij vandenborre.. Ze vertelde me dat ik nog een hele tijd ging moeten wachten achter men iPhone.. Tenzij ik wilde veranderen naar een wit model.. Vandaag heb ik dus men iPhone afgehaald . Dus als kleur er niet toe doet kun je misschien best wijzigen..
  #120  
Oud 02-01-12, 14:56
DeLuX17 DeLuX17 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Hooglede, Vlaanderen
Berichten: 6
Standaard

Ik heb vandaag mijn bestelling geannuleerd en het voorschot zal schoontjes teruggestort worden. Blijkbaar zijn er toch veel problemen met de beschikbaarheid van de 64gb. Morgen ergens anders bestellen bij de telenet of mobistar (niet mijn eerste keuze maar goed). Bij vandenborre konden ze niet zeggen of dat nu nog 1 week of 3 weken ging duren of misschien langer. Heb mij eens boos gemaakt en toen boden ze mij de annulering aan.

Misschien een tip voor de vandenborre om gewoon geen iphones meer te verkopen.

Ergens anders garanderen ze mij een levertermijn van 1 à 2 weken, maar goed het zijn examens en dat brengt ook heel wat afleiding met zich mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 bij vandenborre nicodho Koopinformatie België 336 07-05-11 23:45
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
iPhone 4 in Lommel besteld ugene Koopinformatie België 128 28-08-10 20:15
iPhone telefonisch besteld generator Koopinformatie Nederland 274 04-08-10 20:50
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.