//

iPhone 4 in Lommel besteld

iPhone 4 in Lommel besteld discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik vroeg me af wie er allemaal een iPhone 4 in Lommel heeft gereserveerd aangezien ik nu ook op de lijst sta. Bij mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-10, 07:53
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard iPhone 4 in Lommel besteld

Hallo, ik vroeg me af wie er allemaal een iPhone 4 in Lommel heeft gereserveerd aangezien ik nu ook op de lijst sta. Bij mijn reservering (welke mijn pa voor me heeft geregeld) is er zonder te vragen een autolader,case en screenprotector op de bon bijgezet!! Heeft iemand hier meer ervaringen mee? Hij heeft puur en alleen voor de iphone moeten aanbetalen en ik ben dan ook niet van plan om die accessoires af te nemen zeker niet gezien het feit dat Apple een hoesjesprogramma heeft opgezet!
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 09:53
rickygroeneveld rickygroeneveld is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 10
Standaard

Gisteren heb ik een rondje Belgie gedaan om me op zoveel mogelijk lijsten bij te schrijven. Maar na de eerste winkel in Turnhout te hebben bezocht, zakte de moet al in mijn schoenen... "Alleen Mobistar-klanten kunnen een iPhone reserveren" werd me daar vertelt.. Ik liep verward weer de winkel uit, want 2 jaar geleden heb ik wel een iPhone kunnen reserveren en een aantal weekjes kreeg ik als antwoord op een vraag van Mobistar dat ik alleen niet telefonisch kon reserveren..

Maar ala, op naar de 2e winkel.. Daar eenmaal binnen en bleek het totale larikoek te zijn wat ze me in Turnhout hadden wijsgemaakt.. Ik sta dus op de lijst in Herentals (aardige jonge dame overigens ), geen aanbetalingen, geen accessoires pakketten ofzo, gewoon een reservering voor een iPhone4!

Om mijn kansen te vergroten, ging ik met volle moet naar Lommel. Eenmaal daar aangekomen, moest hij eerst een documentje uitprinten met de voorwaarden... Aanbetaling... Binnen 10 werkdagen ophalen... Geen geld terug... Ik heb het papiertje aangenomen en ben direct weer de winkel uitgelopen, er waren sowieso toch 40 voor mij en dan is de kans klein.. Hierna besloot ik maar weer huiswaarts te gaan..

Oftewel, er zitten nogal flinke verschillen tussen de Mobistar vestigingen!!

Vrijdag 09.00uur sta ik voor de winkel in Herentals! Of ik nu wel of niet een iPhone kan mee nemen..
  #3  
Oud 28-07-10, 10:51
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Het zal me benieuwen of ik idd vrijdag al een mail krijg dat hij opgehaald kan worden...
Ik vind het vreemd dat er zo'n grote verschillen zitten tussen de winkels onderling zijn mbt bestellen, aanbetalen en accessoires...
  #4  
Oud 28-07-10, 12:43
astin astin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ik heb ook in Lommel gereserveerd en sta daar 8e op de lijst voor de 16 GB!
De vervelende mevrouw die me hielp (wat een chagrijn!) zei dat het accessoire pakket verplicht was en dat dat bij de 3Gs vorig jaar ook zo was? Er zou wel een speciale pakket-prijs voor zijn en de prijs op de bon was slechts een richt prijs.

Maar als dit niet verplicht is ga ik er niet voor betalen hoor! Beetje debiel!
  #5  
Oud 29-07-10, 14:46
itavero's schermafbeelding
itavero itavero is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Valkenswaard, Nederland
Berichten: 4
Stuur een bericht via ICQ naar itavero Stuur een bericht via MSN naar itavero Stuur een bericht via Yahoo naar itavero
Standaard

Ik probeer het Mobistar Center in Lommel al een paar dagen telefonisch te bereiken (+32.11393818 toch?), maar ik krijg steeds een bezettoon.
Heb ze daarom een fax gestuurd, maar daarop heb ik nog geen reactie ontvangen.
Hebben meer mensen hier last van?
En weet iemand of ze wellicht per e-mail te bereiken zijn?

Ik wilde namelijk even navragen of de rekening ook op naam van de zaak kan komen te staan en of ze dan het BTW nultarief toepassen.
Iemand enig idee of ze dat zullen doen?

En als er al zoveel reserveringen zijn, heeft het dan nut om morgenvroeg toch naar de winkel te gaan?

Laatst gewijzigd door itavero; 29-07-10 om 15:09. Reden: Oeps, nr verkeerd getikt!
  #6  
Oud 29-07-10, 14:57
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Ook ik heb verplicht een accessoire pakket erbij moeten nemen.. het verhaal zoals in lommel klopt dus.. voor mijn center in lanaken..
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
  #7  
Oud 29-07-10, 15:05
LemonBE LemonBE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb in juni gereserveerd in Lommel en sta 1stes op de lijst voor de 32gb.

Dat accessoire pack vindt ik niet zo een ramp omdat ik een autolader goed kan gebruiken en het hoesje zal apple toch terugbetalen door het hoesjesplan.

Ik heb nog wel geen bericht gehad van Mobistar Lommel dat mijn daar klaarligt maar omdat ik toch eerstes op de lijst sta ga ik er toch gewoon naartoe. Ze gaan sowieso toch minstens 1 iphone 32gb binnen krijgen zekers
  #8  
Oud 29-07-10, 15:07
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door itavero Bekijk bericht
ik probeer het mobistar center in lommel al een paar dagen telefonisch te bereiken (+31.11393818 toch?), maar ik krijg steeds een bezettoon.
+32 11393818
  #9  
Oud 29-07-10, 15:10
itavero's schermafbeelding
itavero itavero is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Valkenswaard, Nederland
Berichten: 4
Stuur een bericht via ICQ naar itavero Stuur een bericht via MSN naar itavero Stuur een bericht via Yahoo naar itavero
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
+32 11393818
Oeps! Dat bedoel ik 003211393818 staat ook in m'n call log..
Maar dan nog: in gesprek?
  #10  
Oud 29-07-10, 15:20
astin astin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ik heb vandaag 2 keer gebeld met lommel...

ze krijgen 5x 16GB binnen en 5x 32Gb.. ( ik sta nummer 8 dus zit er sowieso niet bij..)


@LemonBE:

Het geld voor het hoesje kun je niet terugkrijgen want dat is alleen als je via de apple website een hoesje koopt!
  #11  
Oud 29-07-10, 15:21
LemonBE LemonBE is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astin Bekijk bericht

@LemonBE:

Het geld voor het hoesje kun je niet terugkrijgen want dat is alleen als je via de apple website een hoesje koopt!
Dat is minder, maar imo is 25 euro meer betalen niet echt een ramp voor een toestel van 750 euro.
  #12  
Oud 29-07-10, 15:21
itavero's schermafbeelding
itavero itavero is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Valkenswaard, Nederland
Berichten: 4
Stuur een bericht via ICQ naar itavero Stuur een bericht via MSN naar itavero Stuur een bericht via Yahoo naar itavero
Standaard

Okee, bedankt voor de info, astin!
Kan ik me dat uitstapje in ieder geval besparen
  #13  
Oud 29-07-10, 15:23
astin astin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 30
Standaard

Ik baal nu wel want ik kan echt niet wachten :@

iemand enig idee wanneer de volgende lading komt?
De vervelende winkel medewerkster vertelde me dat er dinsdag altijd lading komt,
maar dat ze niet wist of daar nieuwe iPhones tussen zaten, ze dacht van wel...
Lijkt me sterk dat er meteen dinsdag nieuwe komen?
Iemand enig idee?
  #14  
Oud 29-07-10, 19:20
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Ik had al zo'n vermoeden dat ik niet bij de 1e uitleveringen zou zitten... Hoop dat er dan dinsdag genoeg komen zodat ik hem dan kan ophalen. Echter het hoesje ga ik niet afnemen omdat Apple dit zlef al vergoed, lijkt mee eenbeetje overbodig dan, evenals de lader welke ik nog heb van mijn oude iPhone.Screenprotector kan ik nog wel mee leven om die af te nemen...
  #15  
Oud 29-07-10, 19:22
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

@ Astin

als jij hem hebt, wil dan ff hier posten hoe het met de accessoires is afgelopen? Ik sta ergens 26e meen ik dus ik zal nog wel ff moeten wachten...
  #16  
Oud 29-07-10, 22:38
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astin Bekijk bericht
Ik heb vandaag 2 keer gebeld met lommel...

ze krijgen 5x 16GB binnen en 5x 32Gb.. ( ik sta nummer 8 dus zit er sowieso niet bij..)


@LemonBE:

Het geld voor het hoesje kun je niet terugkrijgen want dat is alleen als je via de apple website een hoesje koopt!

Weet je niet! stel jij wilt de 32 gb en voor je zijn 4 mensen die een 16GB willen en 3 een 32GB = jij hebt nog eentje ;-)
  #17  
Oud 29-07-10, 22:49
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Weet je niet! stel jij wilt de 32 gb en voor je zijn 4 mensen die een 16GB willen en 3 een 32GB = jij hebt nog eentje ;-)
Volgens mij werken de meeste winkels met een aparte wachtlijst per model? Dus een wachtlijst voor 16GB en eentje voor 32GB?

Of vergis ik me nu? Want in dat geval ziet mijn 16e plaats er plots ook hoopgevender uit, aangezien ik er van uit ging dat het 16e in de rij voor enkel de 32 GB was
  #18  
Oud 29-07-10, 23:15
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Volgens mij werken de meeste winkels met een aparte wachtlijst per model? Dus een wachtlijst voor 16GB en eentje voor 32GB?

Of vergis ik me nu? Want in dat geval ziet mijn 16e plaats er plots ook hoopgevender uit, aangezien ik er van uit ging dat het 16e in de rij voor enkel de 32 GB was
Ik sta hier in mijn plaatselijke center op de 5e plaats, maar de lijst is dus 16 en 32 gb door elkaar..
dus het is duimen voor mij voor morgen.. tussen 9 en 10 zouden ze me bellen..

Zo zie je maar dat hun stock er nog niet was deze middag..
  #19  
Oud 29-07-10, 23:17
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wess Bekijk bericht
Ik sta hier in mijn plaatselijke center op de 5e plaats, maar de lijst is dus 16 en 32 gb door elkaar..
dus het is duimen voor mij voor morgen.. tussen 9 en 10 zouden ze me bellen..

Zo zie je maar dat hun stock er nog niet was deze middag..
En waar was dat center?

Ik weet ook nog een center waar ze er vandaag géén binnen hadden (en er ook geen dachten te krijgen) en waar ze geen reservaties hebben. Morgen dus bellen, met wat geluk hebben ze er toch enkelen binnen, en aangezien ze nog geen reservaties aannamen, kan dat dan eentje voor mij worden

Met deze hoop kruip ik nu m'n bedje in... Succes aan degenen die er morgen een proberen te bemachtigen
  #20  
Oud 30-07-10, 13:48
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Iemand al meer info uit Lommel???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.