iPhone 4 in Lommel besteld discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gebeld!! Ik mag hem morgen ophalen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben gebeld!! Ik mag hem morgen ophalen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
wow!!SUPER MAN! Hoeveelste stond je eigenlijk ook al weer? Zou je voor kunnen proberen wat meer info los te kunnen peuteren?
|
|||
|
|||
@astin : Hoeveel hadden ze binnen gekregen ?
Enne, moest je alle extra's kopen? Laatst gewijzigd door woutje76; 22-08-10 om 16:27. |
|
||||
|
||||
Tja, hier nog steeds niets.. Heb ze zaterdag en vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas.. in gesprek... Schiet echt niet op zo
|
|
||||
|
||||
Balen zeg
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb er ook eentje besteld in Lommel. Hoor of zie niks van deze winkel. Besteld op de dag van de release. Stond toen op 11 plaats voor 16 GB. Begrip echt niet dat ik er nu nog geen heb. Dit betekent dan toch een zeer beperkte levering... Wat is hier nu van waar...Krijgt iemand trouwens telefonisch contact met MC in Lommel? |
|
||||
|
||||
Ik krijg ze ook al niet te pakken, in gesprek of er kan geen verbinding met ze worden gemaakt. Ik heb hem dinsdag 27-7 besteld en zou 26e staan voor een 16gb. Hoe kan het dan als apple_rainbow hem later besteld dat ie dan eerder op de lijst staat???
Bel ik net weer: "het nummer is gestoord". Wat is dat nu weer voor een melding? Laatst gewijzigd door ugene; 26-08-10 om 16:58. |
|
|||
|
|||
Toch mzzl gehad met die van marktplaats voor 800
|
|
|||
|
|||
Over de problemen met Allcom kan je hier terecht: https://forum.iculture.nl/f18/i...problemen.html. Gelieve de discussie daar voor te zetten en niet hier. (via WDS001)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 besteld in leuven! | matthias.flion | Orange | 77 | 07-12-10 11:40 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Nieuwe Iphone 4 besteld | nebilem | iPhone algemeen | 4 | 17-06-10 16:35 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
Iphone besteld,abo? | JV99 | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-06-09 12:31 |
|
|