iPhone 4 in Lommel besteld discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) @Sultan hoeveelste was je op de lijst in Lommel dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@Sultan
hoeveelste was je op de lijst in Lommel dan?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Serieus, die mensen die daar werken hebben constant de hoorn ernaast. :@
Heeft iemand het email adres van Lommel? Want dat kan ik nergens vinden... Ik wil m'n iPhone! |
|
|||
|
|||
Hebben ze er 60 gekregen?
|
|
|||
|
|||
Nee. Ik heb vandaag gebeld. Ze hebben er 4 gekregen gister. 2 32GB en 2 16 GB...
Ook vertelde de 'aardige' mevrouw dat ik helemaal geen 8e was en dat ze dit nooit gezegd heeft. (ik heb het 3 keer gevraagd de dag dat ik ging reserveren, en er hadden toen echt maar 7 gereserveerd) Ze had ook geen zin om te kijken welk nummer ik dan wel stond.. WAT EEN K*TSERVICE om te huilen serieus. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Ben je er geweest pascal? Ik dacht dat er de 1st volgende levering 60 zouden binnenkomen...
|
|
||||
|
||||
Ben vandaag geweest en heb de mijne opgehaald,
volgende week verwachten ze weer nieuwe, ze hebben er volgens mij 60 besteld, maar krijgen ze maar mondjesmaat binnen. Ze weten dus vantevoren niet hoeveel apple er toestuurd, hopen zelf natuurlijk ook op een grote partij. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@Sultan, heb trouwens de accessoires erbij genomen? En zo ja, wat is het voor iets qua merk?
|
|
||||
|
||||
Ja, accessoires zijn een screenprotector van cellular line en een autolader van Mobistar zelf, wat ik eigenlijk wel slecht vind, had toch zeker een lader van Apple verwacht!!!
Hoesje heb ik nog niet, het was een sillecone-ding en dat wil ik absoluut niet, ik heb daarvoor een tegoedbon gekregen om later een ander hoesje uit te zoeken. Verder werd ik weer erg vriendelijk geholpen, iphone moest wel in de winkel door medewerkster zelf via Itunes geactiveerd worden, volgens haar moest dat van Apple, anders krijgen ze geen nieuwe voorraad. Dus geseald mee naar huis nemen zit er niet in. |
|
|||
|
|||
@ Sultan:
toen die medewerkster dat zei (van activeren) stribbelde je toen niet tegen? Ik wil dat ze dus mooi met haar poten van mijn iphone afblijft :S Apple kan dat namelijk helemaal niet zien. :S :S |
|
||||
|
||||
Nee, nam eigenlijk gewoon aan dat dat wel zou kloppen msschien een beetje
te goed van vertrouwen dan?? Ben er wel met mijn neus bovenop gaan staan, en ze was er heel voorzichtig mee. |
|
||||
|
||||
Ik denk dan dat ik alleen voor de screenprotector ga en de rest mooi laat zitten. Een tegoedbon voor een hoesje hoef ik niet aangezien je er 1 via Apple kunt krijgen.en een autolader heb ik nog van mijn oude iPhone..
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk krijg je hem dan niet mee en gaat ie naar de volgende op de lijst
|
|
||||
|
||||
Als ik hem in mijn handen heb zeker niet!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ugene;
de medewerkster werd bijna kwaad op me toen ik vroeg waarom ik dat accessoire pakket moest kopen en dat ik t onzin vond :@ Kunnen we anders niet met een groep tegelijk gaan en stampij maken |
|
||||
|
||||
Lijkt me een goed idee, hoeveelste was jij op de lijst ook al weer? Zal me wel benieuwen of ze idd zo moeilijk gaan staan te doen, tis in feite gewoon zowat oplichting, net als het verhaal wat ik in een ander topic las dat er verplicht een (niet voor nederlanders geldige) verzekering op moest worden afgesloten a € 90,-. Ik kan niet geloven dat ze hier gewoon mee weg komen, dat moet ik in mijn winkel eens proberen!
Wat ik trouwens oo zo vreemd vind is dat je hier ook diverse verhalen leest (bij koopadvies) van mensen die ff naar Frankrijk rijden en hem daar zo kunnen meenemen... Hoe kan het dan in godsnaam zo zijn dat er in Belgie (en ook NL) nauwelijks voorraad is!! Laatst gewijzigd door ugene; 08-08-10 om 10:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijkt maar weer dat ze niet willen dat Nederlanders er met hun speeltjes vandoor gaan Zit op dit moment 5km van Lommel af, en vertrek morgen weer naar huis. Probeer nog wel of 1 van me ouders op en neer wil rijden van de week Laatst gewijzigd door MrGizMo; 08-08-10 om 11:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 besteld in leuven! | matthias.flion | Orange | 77 | 07-12-10 11:40 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Nieuwe Iphone 4 besteld | nebilem | iPhone algemeen | 4 | 17-06-10 16:35 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
Iphone besteld,abo? | JV99 | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-06-09 12:31 |
|
|