iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/16733-iphone-kopen-belgie-positieve-praktijkervaring.html)

apotheosis 12-03-09 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vern (Bericht 265538)
Op dit moment ben ik jullie dankbaar :).

Jullie verbod op koppelverkoop met abonnementen komt mij nu goed uit (ik heb nog een lopend abonnement). Geen gedoe met simlocks enzo.

Misschien kunnen jullie nog wel voor ons de ingang van de parkeergarage van de Mediamarkt aan de Keyserlei wat makkelijk vindbaar maken . . . Het is mij niet gelukt om daar te parkeren, heb toch nog vanaf een andere garage 200 meter moeten lopen . . ;)

Das goed voor uwe fysiek.:p

unlock 13-05-09 23:51

Maar wat kosten ze nu in Belgie??

Pascal717 14-05-09 00:42

8GB 525€ en 16GB 615€

mikenel 03-06-09 09:11

Volgende week naar België
 
Volgende week ben ik voornemens om naar Antwerpen te rijden en bij Mediamarkt een iPhone 8Gb aan te schaffen.
Ik heb nu nog een jaar een Vodafone abonnement in Nederland.
Na een tijdje dit forum gevolgd te hebben, begrijp ik dat je er in België 1 kunt kopen en die ook direct kunt gebruiken na aanschaf.
Toch wil ik graag zekerheid...
Kan ik de telefoon zondermeer aanschaffen en zonder problemen gebruiken in Nederland zonder restricties?
Is er gewoon voorraad in België?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)!

huppel 03-06-09 09:14

ja en ja.

niks aan het handje, gewoon lekker in belgie kopen ;)

mikenel 03-06-09 09:19

Klinkt goed!
Maar zelf heb je er nog geen 1?

TMSTT 03-06-09 09:26

Het kopen van een iPhone in Belgie gaat zonder problemen. Sommige verkopers zullen beweren dat er een landenlock op de iPhone staat maar dat is pure onzin. Er zijn al genoeg nederlanders de in Belgie zonder enig probleem een iPhone zijn gaan kopen, dus als de verkoper even lastig is, gewoon doorzetten of ga naar een andere winkel, er zijn er genoeg in antwerpen.

mikenel 03-06-09 09:27

okay, duidelijk. Ik ben geheel nieuw in de iPhone wereld, kan ik dan gewoon van alle functies gebruik maken, zoals officiele updates en zo?

TMSTT 03-06-09 09:37

Als je je iPhone in Belgie koopt is die hetzelfde als in Nederland, enkel staat er geen simlock op (dus je kan er met elke provider op) en er is geen visual voicemail (Mobistar biedt dit nog steeds niet aan). Lees deze topic eens door, hier staat alles in wat je moet weten voor een iPhone te kopen in Belgie.

huppel 03-06-09 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mikenel (Bericht 291480)
okay, duidelijk. Ik ben geheel nieuw in de iPhone wereld, kan ik dan gewoon van alle functies gebruik maken, zoals officiele updates en zo?

ik heb nog geen tijd gehad om er zelf een te kopen. Wilde ik eigenlijk a.s. vrijdag gaan doen. In belgie ofc :)

TMSTT 03-06-09 09:46

Misschien een tip: wacht nog even tot maandag voordat je er een gaat kopen, het is wwdc en als er een nieuwe iPhone uitkomt, zal dit hier hopelijk bevestigd worden. Tenzij je je niet meer kan inhouden. :)

mikenel 03-06-09 10:00

Denken jullie dat de aankondiging van de nieuwe iPhone van invloed is op de prijs van de huidige?

TMSTT 03-06-09 10:10

Het zijn natuurlijk speculaties, maar er kunnen 3 situaties zich voordoen:
1) geen nieuwe iPhone. Alles blijft hetzelfde.
2) nieuwe iPhone en de oude (die nu in omloop) is verdwijnt uit de winkelrekken.
3) nieuwe iPhone plus deze versie in de winkel. De huidige versie zal goedkoper gemaakt worden. Het lijkt met onwaarschijnlijk dat ze de prijs van deze iPhone behouden en de nieuwe iPhone nog duurder maken.
Maar het zijn slechts speculaties.

jannette1 02-09-09 13:38

wat is nu de situatie en Belgie?
Kun je de iPhone s 3G ook kopen in Belgie?
Kost dat?????

McMiles 02-09-09 22:41

Jannette, Kijk eens onder beginners!

Annemarie123 10-09-09 23:39

Wie weet een winkel in Belgie waar de Iphone GS nu in voorraad is?

wvdberg 17-09-09 11:17

Dus de Iphone-toestellen die je in België koopt zijn Simlock vrij,kan er Nederland elke simkaart in doen en gewoon alle software updates op zetten????

loopezz 17-09-09 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvdberg (Bericht 352839)
Dus de Iphone-toestellen die je in België koopt zijn Simlock vrij,kan er Nederland elke simkaart in doen en gewoon alle software updates op zetten????

Ja, bij Mobistar, Belcompany, Krefel, Media Markt, enz.

Annemarie123 17-09-09 14:55

Weet iemand nog een winkel waar de Iphone in Belgie NU in voorraad is??? Graag jullie reactie

wrc1 17-09-09 15:00

denk dat er overal wachtlijsten zijn. Neem dit draadje eens door op het forum :

https://forum.iculture.nl/f18/i...-deel-3-a.html

veel succes met je zoektocht


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.