iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone kopen in België: positieve praktijkervaring (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/16733-iphone-kopen-belgie-positieve-praktijkervaring.html)

telekrullie 01-02-10 10:34

Natuurlijk: ik heb een zwarte 8Gb 3G gekocht voor 474,95 EUR. Werkt prima met het 3G netwerk. Voornamelijk online werken via tethering op mijn mac straks.

bohemianworks 01-02-10 11:17

Wat ik me alleen afvraag; als je gewoon een t-mobile abonnement met web 'n walk hebt, kun je dan zonder problemen gebruik maken van 3G, of gaat t-mobile dan moeilijk doen vervolgens?

wvy 01-02-10 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Markus (Bericht 411292)
Telekrullie mag ik jou vragen welk type je gekocht hebt en voor welke prijs?


De prijzen in België zijn "vaste" prijzen als je een iPhone in een "betrouwbare" winkel koopt :rolleyes:

Een klein beetje moeite en je zou je antwoord zo kunnen vinden!

Markus 01-02-10 11:28

Als ik de eerste link aanklik vanuit jou ''Google-zoektocht'' kom ik op een zwarte iPhone 3G 8GB van € 519 euro, dat is toch een aanzienlijk verschil met het bedrag wat Telekrullie ervoor betaald heeft.

Dob65 02-02-10 16:41

Ik google me suf, maar is een Iphone uit België nu ook via internet te bestellen, of toch altijd kwestie van halen?

ltegroen 04-02-10 13:04

hcw.be : Uitgebreide keuze aan boeken, software en games … Alle grote merken op één site!

Heb ik hem ook besteld, nog niet geleverd. Op dit moment niet op voorraad gaf aan dat ze ze in de loop van volgende week weer verwachten.

Dob65 05-02-10 16:31

IK heb gebeld naar dichtsbijzijnde Mobistar: 32Gb zwart? Is op voorraad....Klaar leggen? geen probleem! Morgen halen.... Spannend :d

koudman 07-02-10 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dob65 (Bericht 413060)
IK heb gebeld naar dichtsbijzijnde Mobistar: 32Gb zwart? Is op voorraad....Klaar leggen? geen probleem! Morgen halen.... Spannend :d

Zelf mijn 32 Gb zwart vorige week donderdag gehaald bij de Mobistar in Maasmechelen (in de M2). Ze probeerden mij er een "accessoire-pakket" bij aan te smeren (autolader, screenprotector & leren tasje) a 54 euro.

Met een beetje moeilijk doen en aan te geven dan maar onverichter zaken weg te gaan (was voor mij maar 15 mins rijden) kon ik toch gewoon de iPhone los meekrijgen.

ltegroen 10-02-10 12:57

Nu 10 dagen later keurig geleverd door HCW conform de levertijd die ze op de website hadden vermeld.

Nu gelijk even de reserve kopie van mijn oude iphone terugzetten...........

QJP 11-02-10 15:45

Na lange tijd dit forum hebben gevolgd, toch maar de knoop doorgehakt. Er gaat er een komen ene 16GB black. Zit dicht bij de grens dus...

Net een mailtje gestuurt naar the Phonehouse voor beschikbaarheid Turnhout..., ben benieuwd.

QJP 11-02-10 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QJP (Bericht 415553)
Na lange tijd dit forum hebben gevolgd, toch maar de knoop doorgehakt. Er gaat er een komen ene 16GB black. Zit dicht bij de grens dus...

Net een mailtje gestuurt naar the Phonehouse voor beschikbaarheid Turnhout..., ben benieuwd.

Netjes een mail gehad, moet bellen voor beschikbaarheid en 24u reservatie...

Morgen eens bellen.

m@rco 12-02-10 06:27

HCW.BE
 
Hoi Allen,

Gisteren een Witte 3GS 16 GB besteld bij hcw.be : Uitgebreide keuze aan boeken, software en games … Alle grote merken op één site!.
Volgens de site wordt hij vandaag geleverd als je hem voor 15:00 heb besteld.

Ik heb voor de rest nog geen melding gehad dat het niet zou lukken.
Ik ga voor de zekerheid nog even bellen om te checken of alles is goed gegaan.

Hou jullie op de hoogte

robbiedobbie 12-02-10 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koudman (Bericht 413929)
Zelf mijn 32 Gb zwart vorige week donderdag gehaald bij de Mobistar in Maasmechelen (in de M2). Ze probeerden mij er een "accessoire-pakket" bij aan te smeren (autolader, screenprotector & leren tasje) a 54 euro.

Met een beetje moeilijk doen en aan te geven dan maar onverichter zaken weg te gaan (was voor mij maar 15 mins rijden) kon ik toch gewoon de iPhone los meekrijgen.

Bij mij hebben ze hetzelfde geprobeerd, uiteindelijk nadat ik had aangegeven dit te melden bij mobistar vanwege verkeerde reclame, heb ik alleen de iphone meegekregen. Dit proberen ze bij iedere nederlander.

koudman 12-02-10 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 415784)
Bij mij hebben ze hetzelfde geprobeerd, uiteindelijk nadat ik had aangegeven dit te melden bij mobistar vanwege verkeerde reclame, heb ik alleen de iphone meegekregen. Dit proberen ze bij iedere nederlander.

Had wel het idee dat het een opdracht was vanuit het hoofdkantoor want de dame die me hielp was er zo te zien ook niet erg blij mee... Even druk houden en je hoeft dus niks extra's mee te nemen :)

m@rco 12-02-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m@rco (Bericht 415782)
Hoi Allen,

Gisteren een Witte 3GS 16 GB besteld bij hcw.be : Uitgebreide keuze aan boeken, software en games … Alle grote merken op één site!.
Volgens de site wordt hij vandaag geleverd als je hem voor 15:00 heb besteld.

Ik heb voor de rest nog geen melding gehad dat het niet zou lukken.
Ik ga voor de zekerheid nog even bellen om te checken of alles is goed gegaan.

Hou jullie op de hoogte

Gisteren besteld en vandaag om 11:00 geleverd.
Ze maken echt waar wat ze beloven.

Theo Ruyters 12-02-10 12:29

Iphone in Belgie gekocht
 
Afgelopen week Iphone 3gs 32 gekocht in Brussel bij Mobistar.
Aankoopprijs incl verwijderingsbijdrage 678 Euro.
Telefoon moet door Mobistar unlocked worden en dat kan door er prepaidcard bij te kopen van 20 Euro. Mobistar doet dan ter plekke de unlock procedure. Daarna kan er een simkaart in van elke provider.

P.S. Met de prepaidkaart van Mobistar kun je niet op internet. De kaart is echter ook in Nederland actief. Je kunt beltegoed dus opmaken in Nederland.

QJP 12-02-10 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QJP (Bericht 415631)
Netjes een mail gehad, moet bellen voor beschikbaarheid en 24u reservatie...

Morgen eens bellen.

De Phonehouse had er geen op voorraad, wel de Mediamarkt in Hasselt. Even gebeld en een vriendelijke verkoper zou de iPhone vasthouden.
Aangekomen bij de Mediamarkt en jawel netjes voor mij gereserveerd.
Verkoper gaf nog aan dat ik voor de garantie ook in Nederland bij de Mediamarkt terecht kan, super service.

sonik78 13-02-10 03:30

Dinsdag iPhone 3GS 16gb Black besteld bij HCW, donderdags bezorgd!!

Mr.Bluestar 14-02-10 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Theo Ruyters (Bericht 415867)
Afgelopen week Iphone 3gs 32 gekocht in Brussel bij Mobistar.
Aankoopprijs incl verwijderingsbijdrage 678 Euro.
Telefoon moet door Mobistar unlocked worden en dat kan door er prepaidcard bij te kopen van 20 Euro. Mobistar doet dan ter plekke de unlock procedure. Daarna kan er een simkaart in van elke provider.

P.S. Met de prepaidkaart van Mobistar kun je niet op internet. De kaart is echter ook in Nederland actief. Je kunt beltegoed dus opmaken in Nederland.

Dan heb je ze toch gelukkig gemaakt met 20 extra eurootjes. Die kaart heb je dus NIET nodig om te unlocken. Dat kan je thuis even goed met eender welke SIM-card. Zelfs met een kaart van de andere kant van de wereld.
Jij hebt er niks aan maar ik zeg het maar voor de mensen die dit lezen en er ook 1 in België willen gaan halen.

markos21 16-02-10 17:04

Ik wil graag een Iphone kopen in belgie. Ze zijn momenteel op voorraad (zie site Mobistar). Ik heb gebeld naar de Mobistar winkel in Turnhout. Maar daar neemt niemand op. Ik ben er al een keer geweest maar toen waren ze niet op voorraad. Is het verstandiger om een Iphone in Nederland te kopen. Vanwege de garantie of kan ik beter een goedkopere Iphone kopen in belgie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.