[iPhone 3G] Voorraad in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iBelguim Hoe zit het nu met de vooraad? Vandaag omgeving Antwerpen afgebeld maar helaas geen voorraad. Vervolgens Mobistar in Leuven opgebeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag omgeving Antwerpen afgebeld maar helaas geen voorraad. Vervolgens Mobistar in Leuven opgebeld en daar hadden ze nog 5 witte liggen. Meteen 2 apart laten leggen en aan het eind van de middag de iPhones opgehaald. FF jailbreaken en alle applicaties draaien als een tierelier.
Mobistar zit aan de Bondgenotenlaan 4. Als ze bij Mobistar niets meer hebben dan kun je ook naar FNAC toe lopen. FNAC zit 4 winkels terug tov Mobistar en daar hadden ze nog voldoende voorraad. Success. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nu is hij overaal beschikbaar
en veel "gemakkelijker" , kijk op officiele site van Mobistar |
|
||||
|
||||
Hoe is het inmiddels met de houding van Mobistar winkeliers tegen de 'Ollanders?
Wordt er nog steeds moeilijk gedaan als men alleen een iPhone wil halen, of is dat verleden tijd? En nu ik toch bezig ben, weet iemand de voorraad zo in Lommel?
|
|||
|
|||
Dat kan wel wezen, maar bij oa bij Lab9 is er nog steeds een wachtlijst voor de zwarte 16 Gb. Mijn zwager wacht nu inmiddels al drie maanden. Hun zijn echt afhankelijk van de levering vanuit Mobistar, daar schijnen alle Apple resellers in Belgie last van te hebben?!
|
|
|||
|
|||
jongens toch
iemand die een iphone wilt zal niet wachten op een seintje van Mobistar. ga naar de winkels in uw buurt, en u vindt wat u wilt, witte, zwarte, op bestelling zelfs meet een goude achterkant (Lab9 in Houthalen) |
|
|||
|
|||
edit: Ik ben inmiddels dankzij de super hulp van Imikey, de trotse bezitter van een simlockvrije Belgische 16gb Iphone. Mijn eerdere verzoek is dus niet meer relevant!
Laatst gewijzigd door a-Paul-a; 25-11-08 om 17:48. Reden: verzoek is niet meer relevant |
|
|||
|
|||
in saturn wilrijk/antwerpen ook een grote voorraad gezien.
|
|
|||
|
|||
Vandaag E-mail gekregen van een persoon van Lab9 Aalst om te zeggen dat mij toestel deze week op stock zou zijn ik bestelde mij iPhone op 18/10/08 dus vind ik wel heel goed nieuws! Die man had me trouwen gezegt dat ik zeker 1.5 a 2 maanden moest wachten tis een maand en een week, dusi k vind wel dat Orange zijn job goed heeft gedaan met het aanvullen van Apple Resellers.
Ik had gezien dat je je niet meer op de wachtlijst kan laten zetten langs het net (op Lab9) dus by het bestellen aan de winkel (met €100 voorschot) zal je hem wel snel hebben. |
|
|||
|
|||
Ik heb zwart besteld bij lab9 aalst en heb niks gehoord
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 17 augustus 2 zwarte iPhones besteld bij Lab9 en kreeg gisteren een telefoontje dat ze binnen zijn... 12 weken wachttijd dus
Ik wens een ieder die in de wachtrij staat succes! |
|
|||
|
|||
Had ze een email gestuurd en als het goed is word de mijne vandaag verzonden.
|
|
|||
|
|||
Als ik een witte iphone wil gaan kopen in belgië, weet iemand waar ik dan terecht kan?? ( mijn 2g iphone is overleden )
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op de mobistar site. Daar staan de winkels
|
||||
|
||||
Of op de applesite, daar staan de Apple resellers.
|
|
|||
|
|||
Maar hij is goed verkrijgbaar tegenwoordig dus??
|
|
|||
|
|||
kijk enkele posts hoger
een paar dagen geleden was er nog een volle kast in saturn wilrijk bij antwerpen. Neem aan dat er nog zijn. Misschien voor alle zekerheid even bellen 0032 3 740 74 60 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone 3G 16GB (zwart)
Citaat:
Ik was één van de gelukkige want ik stond 43ste op de wachtlijst. Veel sterkte by het wachten! (had ik ook nodig) |
|
|||
|
|||
Heb hem inmidels binnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 voorraad België? | chonazz | iPad algemeen | 2 | 30-03-11 23:56 |
Voorraad iPhone's België | nielsdf | Koopinformatie België | 1 | 01-08-10 17:58 |
Prijs en voorraad 3GS in Belgie | Mr.Tin | Koopinformatie België | 1 | 14-06-10 22:13 |
iPhone 3GS, waar nog (genoeg) voorraad in Belgie? | JanR | Archief | 1 | 11-11-09 15:15 |
|
|