wifi herstellen of nieuwe Iphone kopen discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag Ik heb al 4 jaar een Iphone 4S 32GB. Altijd zeer tevreden van geweest. Ondertussen al een jaar dat ik om de 2 maand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi herstellen of nieuwe Iphone kopen
Goedemiddag
Ik heb al 4 jaar een Iphone 4S 32GB. Altijd zeer tevreden van geweest. Ondertussen al een jaar dat ik om de 2 maand de truc met de haardroger doe om mijn Wi-Fi/Bluetooth weer aan de praat te krijgen. Deze week moest ik het opnieuw doen, maar het wil niet meer lukken. Die chip vervangen/herstellen kost 85€ excl BTW. Nu twijfel ik of ik dit wel zou doen, want in september zal de 4S niet meer de iOS-update kunnen doen. Dus misschien niet meer de moeite... Stel dat ik beslis een nieuwe te kopen, zou de 5S nog een tijdje meedraaien in de iOS-updates? grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: App's onvindbaar na herstellen nieuwe iphone | Auke1 | iTunes | 2 | 18-06-11 11:34 |
iPad: Herstellen Ipad 32gb Wi-Fi | -DUS- | Jailbreak | 0 | 20-08-10 12:15 |
iPhone 3G: Herstellen Firmware 2.2 vanwege Wi-Fi | RoogAmsterdam | Unlock | 4 | 11-02-09 02:49 |
Upgrade 2.2, nieuwe XP installatie - iPhone herstellen? | SJK | iPhone algemeen | 13 | 31-12-08 00:00 |
|
|