wachten op 6S of nu kopen discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben aan het kijken voor een iphone (met minstens 32GB) Als ik een beetje rondkijk vind ik een 5S-32 vanaf 560€ (GSMwinkel.com), een 5S-64 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachten op 6S of nu kopen
Ik ben aan het kijken voor een iphone (met minstens 32GB)
Als ik een beetje rondkijk vind ik een 5S-32 vanaf 560€ (GSMwinkel.com), een 5S-64 vanaf 590€ (phonevillage.be) of een 6-64 vanaf 720€ (vopvillage.nl) De vraag die ik me stel is .... gaan de prijzen nog dalen tussen nu en september wanneer de 6S uitkomt? (maw toeslaan of wachten?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee. Of ja. Of toch niet....
|
|
|||
|
|||
@PieterEhv: dank je voor het prachtig advies
Bij de introduktie van de 6 zakte de prijs van de 5S-32 met meer dan 100€. |
|
|||
|
|||
Je hebt in ieder geval goed begrepen dat niemand je hier met zekerheid kan vertellen wat de prijzen straks gaan doen. ;-)
Bij de meest recente iMac updates zijn de prijzen _omhoog_ gegaan... |
|
|||
|
|||
Ik zie net dat de iphone 6 (64 en 128) na het weekend hier en daar al 10€ gedaald zijn in prijs.
Dat lijkt een dalende trend |
|
|||
|
|||
Citaat:
Binnenkort gaan er nog meer mensen hu toestel verkopen en ze gaan het geld nodig hebben voor de nieuwe, sommige zetten hun prijs dan vaak lager . Dus een iPhone 6 64GB kunde 2de hands wel aan 550 kopen en wie weet met wat geluk mss aan 500 euro. De nieuwprijs in de winkel zal normaal met 100 euro dalen. Dus een iPhone 6 64GB die nu 799 kost zal mits ze der dan nog verkopen er 699 kosten. Ik kwam gisteren nog zo enen tegen op 2de hands; 4 iPhones 6 of 6 plussen haha voor slechts 1500 euro, yeah wright, oplichters dat zijn. Nu nog de iPhone 5s kopen zou ik echt niet doen hoor tenzij je aan een goeie kan geraken aan max 300 euro. Meer zou ik der zeker niet aan willen geven ze. Nieuw zou ik der ook al geen 500 euro meer aan willen geven. |
Labels |
iphone 6s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 kopen of wachten? | pannamoker | iPhone algemeen | 11 | 15-01-13 11:55 |
iPhone kopen, wachten op 4g? | MrBirdsong | Archief | 2 | 25-02-10 12:18 |
Nu kopen of wachten? | Ben and Timmies | iPhone algemeen | 6 | 03-03-09 13:24 |
Kopen of wachten | wouter_touw | Koopinformatie Nederland | 4 | 27-03-08 23:43 |
Wachten of nu kopen? | Spierings | Koopinformatie Nederland | 2 | 13-03-08 19:31 |
|
|