App's onvindbaar na herstellen nieuwe iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een Iphone 4 en ik probeer m'n apps van m'n 3Gs over te zetten naar dit toestel. Alles gaat goed behalve ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App's onvindbaar na herstellen nieuwe iphone
Ik heb sinds vandaag een Iphone 4 en ik probeer m'n apps van m'n 3Gs over te zetten naar dit toestel. Alles gaat goed behalve 2 stuks. Asphalt 5 en Navigon Europe. Volgens Itunes zijn deze apps onvindbaar.
Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet. Asphalt is niet belangrijk, maar voor Navigon heb ik goed knaken betaald. Ideetje iemand...? B v d, Auke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die apps kan je gewoon weer gratis downloaden uit de App Store. Op voorwaarde dat je hetzelfde iTunes account gebruikt waarmee je de app gekocht hebt uiteraard.
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik inderdaad. Ik probeerde dat ook te doen, maar kreeg het idee dat ik de melding van " u heeft deze app al betaald " niet kreeg op het moment dat ik hem verwachtte. Toen ben ik maar gestopt. Ik ben er nu inmiddels ook achter dat complete mappen niet zijn over gezet. Hoe dat komt snap ik ook niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen | borgqueenx | Jailbreak | 12 | 23-09-09 11:22 |
Quicktime op iPhone onvindbaar | doppie77 | iPhone algemeen | 0 | 24-07-09 16:04 |
Upgrade 2.2, nieuwe XP installatie - iPhone herstellen? | SJK | iPhone algemeen | 13 | 31-12-08 00:00 |
Reservekopie iPhone onvindbaar | cubesten | Archief | 2 | 19-12-08 12:37 |
Appsupport onvindbaar op Iphone | cort | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-12-07 12:09 |
|
|