//

Na synchroniseren Ipad2 PDF bestanden kwijt.

Na synchroniseren Ipad2 PDF bestanden kwijt. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een beginner wat betreft Ipad en iTunes, dus vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik heb een probleem met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-11, 15:19
jatomaki jatomaki is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Na synchroniseren Ipad2 PDF bestanden kwijt.

Ik ben een beginner wat betreft Ipad en iTunes, dus vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn Ipad in iTunes, het gaat voornamelijk over de door mijzelf ingescande stripboeken in PDF formaat. Ik haal deze binnen op mijn ipad via dropbox en plaats ze zo in de bibliotheek dat lukt allemaal prima, maar als ik dan na een tijdje nieuwe apps wil installeren dan moet de ipad via iTunes worden gesynchroniseerd en dan gaat het mis. Na afloop staan de nieuwe apps er op maar zijn al mijn PDF bestanden verdwenen en moet ik al mijn PDF boeken opnieuw binnenhalen. Wat doe ik verkeerd, ik hoop dat iemand in Jip en Janneke taal het mij uit kan leggen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PDF bestanden lezen op Ipad 2 Opgeduveld iPad algemeen 6 04-01-12 14:38
CBR bestanden lezen op ipad2 Murdock24 iPad algemeen 10 28-04-11 12:41
App om word/excel/pp/pdf etc bestanden op iphone te krijgen Magger iPhone Apps 16 18-10-09 15:20
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt volonte iPhone algemeen 3 07-02-09 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.