iPhone 3GS (sealed?) discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mannen, Zou het nog ergens lukken aan een nieuwe 3GS te geraken denken jullie? Op eBay zie ik 100 verkopers maar meestal in een taal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS (sealed?)
Mannen,
Zou het nog ergens lukken aan een nieuwe 3GS te geraken denken jullie? Op eBay zie ik 100 verkopers maar meestal in een taal die ik niet spreek en vertrouw dat dan ook wat minder... Alvast bedankt voor de info! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je nu nog een gesealde nieuwe iPhone 3GS kan vinden dan mag je er zeker van zijn dat de accu zo dood is als een pier. LiPo cellen houden lang hun lading maar geen vijf of zes jaar.
Succes gewenst met de zoektocht. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het heeft eigenlijk 2 redenen... Een soort backup-gsm in huis hebben (onlangs nodig gehad en wegens gebrek hieraan toch het belang ervan ingezien), en langs de andere kant de nostalgie die erachter zit ^^ |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32 Gig ( kleur naar keuze ) sealed en simlockvrij | racekonijn | Archief | 1 | 09-10-09 11:28 |
|
|