iPhone 3G uit Belgie met problemen?

iPhone 3G uit Belgie met problemen? discussie in Koopinformatie BelgiŽ forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver je kan altijd proberen,maar gaat niet lukken,de garantie voorwaarden zijn van mobistar en niet voor apple. duidelijk op de site ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie BelgiŽ
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 7 September 2008, 20:57
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
je kan altijd proberen,maar gaat niet lukken,de garantie voorwaarden zijn van mobistar en niet voor apple.
duidelijk op de site van apple te lezen.

heb je je aankoopbewijs nog en/de de garantiebon?
de voorwaarden moeten normaal bij je aankoop/garantiebon staan
Uhm, ik had hem gisteren nog, dus ik denk dat ik het nog wel heb.
Kan hem alleen op dit moment niet vinden...

EDIT:
BON = GEVONDEN..
Ik ga dinsdag naar Apple Store Lijnbaan in Rotterdam.

Ben benieuwd wat de Apple store gaat zeggen tegen me .. Wat moet ik doen als ze zeggen dat ik het toestel niet bij hun heb gekocht en dat ze er niks aan gaan doen?

Trouwens ik heb tot nu toe 9 dode pixels gevonden..

Laatst gewijzigd door iScorpio; 8 September 2008 om 21:34. Reden: samenvoegen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 8 September 2008, 20:55
» iPhone 3GS 16GB (Wit) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 7 September 2008
Locatie: antwarpe
Berichten: 33
Standaard

zeg dat je het cadeau of zo hebt gekregen en dat je verwacht dat er garantie op staat omdat het een boel geld heeft gekost. Je niet laten doen
succes!
  #23  
Oud 8 September 2008, 20:55
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

ik ga morgen even terug

Weten jullie wat ik
Moet gaan zeggen in de Apple store of in de t-mobile shop aangezien ik een goed woordje moet doen en ik niet helemaal naar belgie wil 2 keer!!
  #24  
Oud 8 September 2008, 20:59
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 April 2008
Berichten: 292
Standaard

Je gaat beter naar de Applestore! T-mobile is niet verplicht om jou te helpen. Maar ben je zeker dat je zelf niets verkeerd hebt gedaan met je iPhone, laten vallen ofzo?
  #25  
Oud 8 September 2008, 21:09
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 2.1]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 March 2008
Berichten: 18
Standaard

bij een t-mobile shop heeft het geen zin, want kunnen doormiddel van het imei-nummer en het 06 nummer zien, of je de iphone bij hun hebt gekocht.
en aangezien dit niet het geval is , word je niet geholpen
  #26  
Oud 8 September 2008, 21:13
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

@ londenforever dit was op 10 cm hoogte in een hoesje dit komt daar niet door.. Want ik zag het pas in het donker... Witte punten op mijn scherm... Dus naar de Apple store gaan??
  #27  
Oud 8 September 2008, 21:14
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 April 2008
Berichten: 292
Standaard

Ik dacht altijd dat dode pixels zwart zagen, misschien is het een fabricagefout?
  #28  
Oud 8 September 2008, 21:21
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

dat zou ik niet weten het beste is naar de Apple store te gaan?? Maar de vraag is: nemen ze een mobistar toestel aan?? En geven ze me dan een nieuwe?? Iemand een idee?
  #29  
Oud 8 September 2008, 21:27
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 April 2008
Berichten: 292
Standaard

Dat hangt allemaal een beetje af van de store waar je gaat. Soms krijg je een nieuwe en soms moet je een maand wachten vooraleer ie gerepareerd is. De verkoper beslist uiteindelijk!
  #30  
Oud 8 September 2008, 21:31
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

Het probleem is dat het toestel uit belgie komt en ik nu naar een Apple store ga in rotterdam.. Als ik een goede verkoper heb krijg ik dus een nieuwe??
  #31  
Oud 8 September 2008, 21:35
iScorpio's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi 32GB (Zilver) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 2 March 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.261
Standaard

@Londonforever & rowin, kunnen jullie verder gaan via de PB of anders MSN. Het begint hier aardig op een chat te lijken. Dank!
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #32  
Oud 8 September 2008, 21:38
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

Is goed, we praten al verder op msn.
  #33  
Oud 9 September 2008, 17:21
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 8.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 249
Standaard

ik ben vandaag zojuist naar de Apple store gegaan zij kunnen mij niet helpen... Even contact opnemen met mobistar dan maar.
  #34  
Oud 9 September 2008, 17:51
» iPhone 3G 8GB [FW: 3.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 15 August 2008
Locatie: Viloorde, BelgiŽ
Berichten: 39
Standaard

Spijtig voor je dat ze je bij Apple niet konden helpen. Als je de bon nog hebt, is Mobistar verplicht om je te helpen. Met een beetje geluk geven ze ene misschien wel meteen een nieuwe in de plaats. Ik moest ongeveer 5 ŗ 7 dagen wachten voor ik mijn nieuwe iPhone mocht gaan ophalen. Hopelijk heb jij meer geluk!
  #35  
Oud 8 October 2008, 11:50
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Locatie: Mechelen BelgiŽ
Berichten: 9
Standaard

Ik heb twee weken geleden een Iphone gekocht in BelgiŽ in een MBC.
Nu heb ik niets aan te merken op het toestel zelf maar wel op Mobistar.
Dit weekend is mijn nieuwe Iphone gestopt met opladen en vermoedelijk is er iests mis met de batterij. In BelgiŽ kon je de Iphone niet kopen bij een Apple reseller of de app store. dus ik ben verplicht mijn Iphone binnen te doen bij Mobistar.
Ik had mij Iphone mooi terug in de doos geplaatst om krassen en schokken te voorkomen, het is tenslotte geen goedkoop ding.
Bij mobistar vonden ze er niets beter op dan enkele domme testjes te doen( die ik thuis al (5x had gedaan) om tot het besluit te komen dat ze hem moesten opsturen.
Neen, niet in de verpakking maar gewoon in een envelop, zo zouden ze hem opsturen naar de 'reparatiedienst', wie dit ook mogen zijn.
Hoe zal ik mijn geliefd toestel terugkrijgen, en wanneer, ze hadden gezegd 2weken.
om een batterij te vervangen???
Ik begin me stilaan bedrogen te voelen, ik gebruik al mac producten van de eerste modellen en heb nog nooit zo iets voor gehad.
Apple had beter de app stores die normaal de mac producten verkopen de Iphone laten verdelen ipv een derde herbij te halen
Ik durf wedden als de Iphone verkocht zou zijn geweest via de gewone kanalen zoals bv: online app store dan had ik allang een ander toestel gehad.
maar volgens mij kan je met een Iphone gekocht bij mobistar naar apple in Nederland stappen om hem daar te laten maken. dat hoort gewoon bij de Apple service agreements.
  #36  
Oud 8 October 2008, 12:04
truckdiver's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 October 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.614
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver Stuur een bericht via Skype™ naar truckdiver Send a message via twitter to truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ELGREG Bekijk bericht
Ik heb twee weken geleden een Iphone gekocht in BelgiŽ in een MBC.
Nu heb ik niets aan te merken op het toestel zelf maar wel op Mobistar.
Dit weekend is mijn nieuwe Iphone gestopt met opladen en vermoedelijk is er iests mis met de batterij. In BelgiŽ kon je de Iphone niet kopen bij een Apple reseller of de app store. dus ik ben verplicht mijn Iphone binnen te doen bij Mobistar.
Ik had mij Iphone mooi terug in de doos geplaatst om krassen en schokken te voorkomen, het is tenslotte geen goedkoop ding.
Bij mobistar vonden ze er niets beter op dan enkele domme testjes te doen( die ik thuis al (5x had gedaan) om tot het besluit te komen dat ze hem moesten opsturen.
Neen, niet in de verpakking maar gewoon in een envelop, zo zouden ze hem opsturen naar de 'reparatiedienst', wie dit ook mogen zijn.
Hoe zal ik mijn geliefd toestel terugkrijgen, en wanneer, ze hadden gezegd 2weken.
om een batterij te vervangen???
Ik begin me stilaan bedrogen te voelen, ik gebruik al mac producten van de eerste modellen en heb nog nooit zo iets voor gehad.
Apple had beter de app stores die normaal de mac producten verkopen de Iphone laten verdelen ipv een derde herbij te halen
Ik durf wedden als de Iphone verkocht zou zijn geweest via de gewone kanalen zoals bv: online app store dan had ik allang een ander toestel gehad.
maar volgens mij kan je met een Iphone gekocht bij mobistar naar apple in Nederland stappen om hem daar te laten maken. dat hoort gewoon bij de Apple service agreements.
Wat zit je nu toch te zeuren?
Koop dan een iphone in Nederland.
Mobistar stuurt die iphone naar een reparatiedienst van apple.
Een wachttijd van 2 weken is normaal.
Weet niet waar je je bedrogen moet voelen.
En nee je kan niet naar een appleverdeler stapppen met je iphone.
Het staat duidelmijk op de appplesite vermeld dat problemen met de iphone bij mobistar afgehandeld moeten worden.

Apple - Support - iPhone
Misschien je volgende keer wat beter informeren vooralleer je wat aankoopt.
__________________
at your service
  #37  
Oud 8 October 2008, 12:16
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Locatie: Mechelen BelgiŽ
Berichten: 9
Smile

neen, zeuren doe ik echt niet, maar ik vind die verdomde polici rond de Iphone nogal vreemd. De ene verkoper zegt dat het naar de reparatiedienst gaat van Mobistar en de ander zegt dat hij naar apple moet gestuurd worden.
Hun winkelbediende weten blijkbaar zelf van niets(of willen ze niets weten?)
en dat stoort me matig. Dit vergeleken met andere mac producten
  #38  
Oud 8 October 2008, 15:46
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 April 2008
Berichten: 292
Standaard

Mijn neef had iets gelijkaardigs voor met zijn 8GB. Toen hij in het mobistar center te Mechelen kwam aandraven met zijn probleem, vertelden ze hem dat zodra ze een nieuwe levering kregen hij een nieuw toestel kreeg.

Hij mocht dat toestel 2 dagen na die dag al komen halen, niet slecht dus.

Normaalgezien krijg je een nieuwe iPhone als je hem binnenbrengt.
  #39  
Oud 9 October 2008, 14:29
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Locatie: Mechelen BelgiŽ
Berichten: 9
Standaard

Dat vind ik geweldig nieuws, ik ben ook van Mechelen en heb hem daar maandag binnengebracht. Maar dat is echt wel goed nieuws.
voel me al een stuk beter thanx
  #40  
Oud 16 October 2008, 12:13
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Locatie: Mechelen BelgiŽ
Berichten: 9
Thumbs down geen 2dagen eerder 2weken wachten op vervanging bij mobistar

Mijn Iphone Komt ook uit Mechelen ook de mobistar winkel.
Daar deed ik bovenstaande uitleg en de winkelier beweerde dat dit niet kon daar ze een toestel altijd eerst moeten opsturen en dan krijgen ze terug van de reparatiedienst of het de soft of de hardware was en indien het de software is krijg je idd een nieuwe maar dat duurt minsten 8dagen.
Ik heb mijn Iphone daar vorige week maandag binnengebracht en nog steeds geen nieuws wel al eens gaan horen naar stand van zaken, maar ze wachten nog op een reactie.
Maar ik zeg het iedereen in die winkel verteld ietst anders.
vorige week woensdag ben ik teruggegaan en toen heeft iemand een tracering gedaan van mijn toestel en ik kwam tot de conclusie dat het bijna een week had afgelegd om op die reparatiedienst terecht te komen.
dus een vervanging op 2dagen lijkt mij toch iets te optimistisch bekeken eerder 2 weken geloof me ik maak het nu live mee
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen gebeld worden op iPhone 3GS uit Belgie irisz Koopinformatie BelgiŽ 1 11 April 2010 15:15
Iphone uit BelgiŽ met eigen abonnement Johnvans Archief 3 18 January 2010 14:36
iPhone 3GS uit BelgiŽ met simlock ??!! iScorpio Archief 5 24 June 2009 17:44
Iphone uit Belgie met defect opgelost ! Michael_D iPhone algemeen 2 11 October 2008 13:37
Windows: installatie probleem met I-phone uit belgie luckyme iTunes 6 20 September 2008 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.