Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ELGREG
Mijn Iphone Komt ook uit Mechelen ook de mobistar winkel.
Daar deed ik bovenstaande uitleg en de winkelier beweerde dat dit niet kon daar ze een toestel altijd eerst moeten opsturen en dan krijgen ze terug van de reparatiedienst of het de soft of de hardware was en indien het de software is krijg je idd een nieuwe maar dat duurt minsten 8dagen.
Ik heb mijn Iphone daar vorige week maandag binnengebracht en nog steeds geen nieuws wel al eens gaan horen naar stand van zaken, maar ze wachten nog op een reactie.
Maar ik zeg het iedereen in die winkel verteld ietst anders.
vorige week woensdag ben ik teruggegaan en toen heeft iemand een tracering gedaan van mijn toestel en ik kwam tot de conclusie dat het bijna een week had afgelegd om op die reparatiedienst terecht te komen.
dus een vervanging op 2dagen lijkt mij toch iets te optimistisch bekeken eerder 2 weken geloof me ik maak het nu live mee
|
Als jij hetgene wat de rest van het forum verteld in twijfel gaat trekken, waarom kom je hier dan nog?
Ik post alleen maar neer wat mijn neef ervaren heeft. Toen hij met zijn 8GB de winkel binnenstapte, werkte die niet meer. Hij wilde niet meer starten, terug opstarten, resetten, restoren... Niks ging meer.
Twee dagen later had hij een nieuwe, of je het nu gelooft of niet!