//

iPhone 3G uit Belgie met problemen?

iPhone 3G uit Belgie met problemen? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) met alle respect, ik vind het oprecht heel vervelend voor je, maar gezien de tijd dat je in dit topic hebt zitten posten had je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 16-10-08, 22:26
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

met alle respect, ik vind het oprecht heel vervelend voor je, maar gezien de tijd dat je in dit topic hebt zitten posten had je net zo goed heen en weer naar belgie kunnen rijden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 16-10-08, 22:31
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ELGREG Bekijk bericht
Mijn Iphone Komt ook uit Mechelen ook de mobistar winkel.
Daar deed ik bovenstaande uitleg en de winkelier beweerde dat dit niet kon daar ze een toestel altijd eerst moeten opsturen en dan krijgen ze terug van de reparatiedienst of het de soft of de hardware was en indien het de software is krijg je idd een nieuwe maar dat duurt minsten 8dagen.
Ik heb mijn Iphone daar vorige week maandag binnengebracht en nog steeds geen nieuws wel al eens gaan horen naar stand van zaken, maar ze wachten nog op een reactie.
Maar ik zeg het iedereen in die winkel verteld ietst anders.
vorige week woensdag ben ik teruggegaan en toen heeft iemand een tracering gedaan van mijn toestel en ik kwam tot de conclusie dat het bijna een week had afgelegd om op die reparatiedienst terecht te komen.
dus een vervanging op 2dagen lijkt mij toch iets te optimistisch bekeken eerder 2 weken geloof me ik maak het nu live mee
Als jij hetgene wat de rest van het forum verteld in twijfel gaat trekken, waarom kom je hier dan nog?

Ik post alleen maar neer wat mijn neef ervaren heeft. Toen hij met zijn 8GB de winkel binnenstapte, werkte die niet meer. Hij wilde niet meer starten, terug opstarten, resetten, restoren... Niks ging meer.

Twee dagen later had hij een nieuwe, of je het nu gelooft of niet!
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #43  
Oud 17-10-08, 00:34
ELGREG ELGREG is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Mechelen België
Berichten: 9
Thumbs up

ik trek het zeker niet in twijfel, ik schrijf alleen maar wat ik meemaak momeneteel en ik woon in Mechelen
Het was zeker niet de bedoeling jou neef's gelfoofwaardigheid in twijfel te trekken sorry hiervoor
ik hoop gewoon zo snel mogelijk mijn iphone terug te hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen gebeld worden op iPhone 3GS uit Belgie irisz Koopinformatie België 1 11-04-10 15:15
Iphone uit België met eigen abonnement Johnvans Archief 3 18-01-10 14:36
iPhone 3GS uit België met simlock ??!! iScorpio Archief 5 24-06-09 17:44
Iphone uit Belgie met defect opgelost ! Michael_D iPhone algemeen 2 11-10-08 13:37
Windows: installatie probleem met I-phone uit belgie luckyme iTunes 6 20-09-08 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:24.