iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/47314-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-4-a.html)

Rinus85 18-11-09 16:40

Weet iemand of je voor garantie ook bij een NL'se phonehouse terecht kan bij aanschaf in een Belse filiaal? Ben hier wel nieuwsgierig naar.

WDS001 18-11-09 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rinus85 (Bericht 385241)
Weet iemand of je voor garantie ook bij een NL'se phonehouse terecht kan bij aanschaf in een Belse filiaal? Ben hier wel nieuwsgierig naar.

Neen, de iPhone heeft enkel garantie in het land van herkomst.

lolgek 19-11-09 10:13

Bedankt voor de geweldige tip Henh.

Gelijk gebeld en je had gelijk, voldoende 16 gig beschikbaar overal.
Dus ik kan hem morgen ophalen=)

Bedankt.

Thrilla 19-11-09 17:17

Saturn Meir heeft nog veel witte en nog een paar zwarte,
welke versies weet ik niet ;)

paafje 20-11-09 09:59

Ik heb net gebeld naar Mobistar die doen een beetje moeilijk....

Maar welk nr heb ik nodig voor de phonehouse??

Ik hoor het wel dan kan ik misschien morgen er al 1tje ophalen

annemiekerijke 20-11-09 10:36

op mijn factuur staat

the phone house
grote markt
2300 68 Turnhout

02-463.63.63

paafje 20-11-09 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door annemiekerijke (Bericht 385743)
op mijn factuur staat

the phone house
grote markt
2300 68 Turnhout

02-463.63.63

Oke..en wat heb jij er daar voor betaald?
en waren er nog meer op vooraad?

annemiekerijke 20-11-09 10:45

675,- en ja er was voorraad

paafje 20-11-09 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door annemiekerijke (Bericht 385747)
675,- en ja er was voorraad

OK dank je wel

Ik ga voor de 16gb 3gs die is dus 575,00

Morgen even erlangs

Is het nog raadzaam om te bellen of kan je er gewoon langsgaan 575,00 neerleggen en binnen 5 min weer buiten staan?

lolgek 20-11-09 19:58

Iphone 3gs 16gb
 
Ok, ben vandaag mooi afgezet.

Ik heb gisteren gebeld naar the phone house (klantenservice)
en die vertelde me dat er nog voorraad was bij the phonehouse Keyserlei in Antwerpen. Dus ik m'n naam en telefoonnummer gegeven en ze zouden er eentje appart leggen voor me. Dus ik kom daar vandaag aan, en A ze wisten van niks en B ze hadden een wachtlijst van 8 weken!

Ik ben dus ontzettend afgezet door thephonehouse dus ik kan ze zeker niet aanbevelen.

aah wat was ik Boos, en die kerels in die telefoonzaak maar lachen.
Dus geloof ze niet te makkelijk bij the phonehouse dat is het enige advies wat ik heb.

paafje 21-11-09 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolgek (Bericht 385932)
Ok, ben vandaag mooi afgezet.

Ik heb gisteren gebeld naar the phone house (klantenservice)
en die vertelde me dat er nog voorraad was bij the phonehouse Keyserlei in Antwerpen. Dus ik m'n naam en telefoonnummer gegeven en ze zouden er eentje appart leggen voor me. Dus ik kom daar vandaag aan, en A ze wisten van niks en B ze hadden een wachtlijst van 8 weken!

Ik ben dus ontzettend afgezet door thephonehouse dus ik kan ze zeker niet aanbevelen.

aah wat was ik Boos, en die kerels in die telefoonzaak maar lachen.
Dus geloof ze niet te makkelijk bij the phonehouse dat is het enige advies wat ik heb.


Ik heb ze vrijdag (20-11) gebeld. Kreeg iemand aan de lijn. Moest aangeven waar ik m wilde kopen. En die gaf aan dat ze besteld zijn. Volgende week vrjidag moet ik weer bellen......

Iemand een alternatief??

Thrilla 21-11-09 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paafje (Bericht 386014)
Ik heb ze vrijdag (20-11) gebeld. Kreeg iemand aan de lijn. Moest aangeven waar ik m wilde kopen. En die gaf aan dat ze besteld zijn. Volgende week vrjidag moet ik weer bellen......

Iemand een alternatief??

Misschien helpt dit :

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thrilla (Bericht 385569)
Saturn Meir heeft nog veel witte en nog een paar zwarte,
welke versies weet ik niet ;)


Fav 21-11-09 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMaccie (Bericht 382412)
ja, maar ik koop zo een toestel liever in de buurt, moest er iets mis gaan, de service is nog net ietsje beter ergens waar je het gekocht hebt hoor.
nu morgen is het "zondag" dus even wachten en hopelijk donderdag of vrijdag een positief mailtje ... (ik heb de mijne pas vrijdag besteld)

mail eens even naar mobistar diksmuide. 't is effe verder rijden voor aankoop maar je hebt garantie bij mobistars in heel belgie.

jordy1990 21-11-09 21:33

Heb vandaag mijn iphone 3gs opgehaald bij S&S Hasselt.... binnen 1,5week na bestelling had ik um en het is een goeie winkel, miss voor de mensen die er het voor over hebben om een eindje te rijden, kvond het ckr de moeite waard!

Dpaki 22-11-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy1990 (Bericht 386248)
Heb vandaag mijn iphone 3gs opgehaald bij S&S Hasselt.... binnen 1,5week na bestelling had ik um en het is een goeie winkel, miss voor de mensen die er het voor over hebben om een eindje te rijden, kvond het ckr de moeite waard!

welk type en hoeveel GB heb je opgehaald als ik mag vragen??

jordy1990 22-11-09 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dpaki (Bericht 386385)
welk type en hoeveel GB heb je opgehaald als ik mag vragen??

3gs 16gb zwart... Hij was al 1week binnen voordat k um kon ophalen, maar egt wat un geweldig ding is het toch!

paafje 22-11-09 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordy1990 (Bericht 386415)
3gs 16gb zwart... Hij was al 1week binnen voordat k um kon ophalen, maar egt wat un geweldig ding is het toch!

OK netjes jordy. Waar kan je hem bestellen en hoe want op die site van hun wordt ik niet echt wijzer van....

jordy1990 22-11-09 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paafje (Bericht 386438)
OK netjes jordy. Waar kan je hem bestellen en hoe want op die site van hun wordt ik niet echt wijzer van....

Bij contact staat het email adres van de vestiging in Hasselt, en daar moet je gewoon een mailtje naartoe sturen.
In dat mailtje moet je alleen zetten welke iphone je wilt en dan bestellen zij hem voor je. Je krijgt dan een mailtje als ie binnen is.....
In mijn geval kreeg ik het mailtje heel snel dat ie binnen was, mijn broer heeft um nu ook besteld een week geleden, khoop dat ie hem komende week kan ophalen.
Succes ermee en ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

jeutie 22-11-09 19:54

ik heb hem < zonder wachten en zonder abonnement > opgehaald in Media Markt (Roeselare) zeiden dat ze nog grote stock hadden, Maar ze de iPhones niet uitstallen, Misschien even bellen :-)

Uit ervaring met MediaMarkt weet ik dat als je belt en vraagt om iets aan de kant te leggen, ze dit zeker doen :-)

gertruud 22-11-09 20:59

iphone 3gs 16gb
 
Ik heb morgen 'n dagje vrij en zou oh zo graag een iphone in Belgie gaan kopen. Ikwoon in de buurt van Eindhoven, weet iemand waar ik de meeste kans heb om morgen in het bezit te komen van dat prachtig apparaat?? :O


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.