iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Ken1984 30-07-10 10:46

Update al gedaan naar 4.0.1?

Electronaut 30-07-10 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 506088)
De mijne (MV) gaat van 5 streepjes naar 1.. Ik lig er alleszinds niet wakker van.

Heeft het lang geduurd bij u vooraleer uw microsim geactiveerd werd door MV?

Wess 30-07-10 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Electronaut (Bericht 506109)
Heeft het lang geduurd bij u vooraleer uw microsim geactiveerd werd door MV?

30 min bij mij ;-)

Peter 30-07-10 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 (Bericht 506103)
Update al gedaan naar 4.0.1?

halverwege :-)

eeeeh, er zit bij mij geen "cleaning cloth" in.... wel een sim card remover...

Bibi2205 30-07-10 10:52

Net mijn gratis Bumper case besteld (US account aanmaken, app downloaden op je iphone, terug inloggen met BE/NL account en dan bevestigen).. 3-5 weken verzendtijd.

Update ivm 'death grip': Ja ik heb al geupdate naar 4.0.1, maar ik heb in mijn kamer zowiezo al een iets slechtere ontvangst. Net even in de living gaan testen, hoe ik hem ook vasthou, ik krijg er max 1 blokje af. :)

Mijn MV kaartje was vrij snel geactiveerd, ik had om 1u 's nachts nummeroverdracht aangevraagd (bevestigings-sms gestuurd) en om 10u 's morgens (toen ik opstond) had ik geen ontvangst meer op mijn Proximus (Pay&Go).

YLA G 30-07-10 10:55

Met de iPhone 3G hadden we er 3 gekocht, 1tje er van had bijna nooit ontvangst.. zelfde verhaal die sommige nu ook hebben.. volgens mij is er eerder een fabricage fout in enkele toestelen. Na 1 week kreeg ik al een nieuwe.

ABry 30-07-10 11:06

Ik heb een probleem: bij het instellen van itunes vraagt die voor u bankkaartgegevens, maar de mogelijkheden zijn Visa, Mastercard en nog iets dat ik niet ken. Maar ik heb gewoon een maestro kaart vn fortis, wat moet ik doen ?

svenrobeyns 30-07-10 11:12

Gisterenavond rond 23u nog even het forum bekeken en daar was toevallig een man uit nederland die een reservatie had in Doornik maar deze niet kon gaan afhalen, vrijwel onmiddellijk gemaild en na wat mails over en weer had ik plotseling een reservering te pakken met kopie van id. Deze ochtend om 7u20 aangekomen in Doornik en kreeg nummer 34. Rond 9u ben ik de winkel buitengestapt met een iphone 4 16gb. Shopmanager wist me ook nog te vertellen dat ze er 150 hadden binnengekregen en dat er zeker nog enkele gingen over zijn voor de losse verkoop! Toch tevreden dat ik gisterenavond nog effe het forum heb bekeken waardoor ik toch nog een iphone heb te pakken kunnen krijgen!

Btw Geen antenneprobleem bij de mijne!

Bibi2205 30-07-10 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABry (Bericht 506141)
Ik heb een probleem: bij het instellen van itunes vraagt die voor u bankkaartgegevens, maar de mogelijkheden zijn Visa, Mastercard en nog iets dat ik niet ken. Maar ik heb gewoon een maestro kaart vn fortis, wat moet ik doen ?

Ga naar de App Store in iTunes (zonder account dus), kies daar een willekeurig gratis programma en klik op installeren. Als je nu een account gaat aanmaken zal je zien dat je bij de betaalopties de mogelijkheid "Geen" hebt en dan kan je je zo registreren. Succes :)

Tyr 30-07-10 11:17

Antwerpen Huidevettersstraat was hopeloos maar in de De Keizerlei was't best te doen :) Was vanmorgen om 5:45 8e in de rij voor 10 beschikbare iPhones (5 van elk model) moest wel wachten tot 10u voor we binnen mochten :D

Er kwamen er zelfs om 10u staan zwaaien met een "reservatie", doorgestuurd zogezegd uit de andere winkel :rolleyes: Proberen gaat mee zeker.

ABry 30-07-10 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 506160)
Ga naar de App Store in iTunes (zonder account dus), kies daar een willekeurig gratis programma en klik op installeren. Als je nu een account gaat aanmaken zal je zien dat je bij de betaalopties de mogelijkheid "Geen" hebt en dan kan je je zo registreren. Succes :)

Bedankt, het is gelukt :)

Davidduzy 30-07-10 11:33

*********** ik vind geen proximus micro sim kaart meer, overal uitverkocht, als iemand een winkel weet in de buurt van Gent laat dan aub iets weten!

SwooZy 30-07-10 11:33

Mijne ook meegenomen uit Hasselt, heerlijk!

wuzzle 30-07-10 11:35

Iemand er een uit Mol of Geel?

suby555 30-07-10 11:37

Ik stond deze morgen om 6u10 aan Wijnegem Shopping center.
Ik was 5de,6de en 7de in rij.:)

Ze hadden 15 stuks, 9x16gb en 6x32gb.

Ik had een beetje initiatief genomen en zelf nummers beginnen schrijven voor de volgorde van aankomst vast te stellen.

Ik heb 35 nummers uitgedeeld,dan ben ik gestopt maar ik vermoed dat er tegen 9u minstens 50 man was, maar uiteindelijk waren er dan maar 15 iPhones :eek:

Gelukkig dat ik zo vroeg ben gegaan want nummer 15 was er rond 7u.

Stond er iemand van hier op het forum mee in de rij in het Wijnegem shopping center?

ZPhone 30-07-10 11:39

zo, mijn 3 exemplaren gingen ook zonder problemen mee... als Hollander zonder Mobistar. Aardige mensjes daar in Tournai, wel ter*$% end rijden...

Donat 30-07-10 11:41

Weet iemand als je hem nu besteld bij mobistar wat de verwachte levertijd dan is ?

Foesbar 30-07-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donat (Bericht 506223)
Weet iemand als je hem nu besteld bij mobistar wat de verwachte levertijd dan is ?

Ja iedereen hier heeft een kristallen bol

Peter 30-07-10 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donat (Bericht 506223)
Weet iemand als je hem nu besteld bij mobistar wat de verwachte levertijd dan is ?

geen idee, wat ik wel gehoord heb vanmorgen is dat mobistar een exclusiviteit heeft gedurende 3 maanden, daarna komt de iPhone ook in grote hoeveelheden beschikbaar in APRs enzo

Cencicodis 30-07-10 11:51

Ik heb hem net geüpdate! Geen enkel probleem, ik heb zelfs de iPhone volledig afgesloten met mn handen en er gaat max 1 streepje weg. Fantastisch toestel!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.