iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Gek 30-07-10 13:33

in lanaken zeggen ze gewoon dat ze er geen binnen hebben gekregen, maar volgens mij heeft de baas en zijn personeel ze daar zelf gekocht. :(

dave1968 30-07-10 13:35

Na Lang wachten (3uur in de rij)mobi turnhout Staan zo'n 35 mensen stonden toch in de prijzen gevallen. Slechts 12 iPhones in stock. En ik was Nr.9. Dus het lange wachten is betaald

Sander4 30-07-10 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door saaiko (Bericht 506482)
Als ik jou was zou ik een klachtenbrief opstellen naar Mobistar... zulke praktijken horen niet te kunnen... Er staat namelijk een limiet op de aankopen door personeel

Ga ik gelijk doen maar zal wel geen verschil maken. Die eigenaar liet zich trouwens niet zien. 2 jonge gasten deden het werk.

Al had ik gelijk naar Wijnegem gereden had ik daar nog net de 14e of 15e geweest.. :(

Pzizzz 30-07-10 13:49

Ik heb nu overal gezocht maar kan het niet zo gauw vinden... wie kan mij duidelijkheid geven in de prijzen van de iPhone 4 in Belgie ? Simlockvrij uiteraard.

Tasty 30-07-10 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gek (Bericht 506490)
in lanaken zeggen ze gewoon dat ze er geen binnen hebben gekregen, maar volgens mij heeft de baas en zijn personeel ze daar zelf gekocht. :(

Tegen mij vertelde ze ( net als allcom trouwens ) dat de levering zoek is. En dat er misschien nog een kans is dat hij straks bij de volgende levering zit.

wuzzle 30-07-10 13:53

Net gebeld naar Mobistar-center Geel. Vriendelijke medewerker. Ik sta 31e op de lijst in Mol, maar die medewerker kon mij niet vertellen hoeveelste ik stond op de lijst van Mol, Geel én Herentals. Dat kan goed 200e zijn. Dus dat wordt nog lang wachten...

Tasty 30-07-10 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pzizzz (Bericht 506525)
Ik heb nu overal gezocht maar kan het niet zo gauw vinden... wie kan mij duidelijkheid geven in de prijzen van de iPhone 4 in Belgie ? Simlockvrij uiteraard.

Mobistar - iPhone

aub

ABry 30-07-10 13:56

Mijn sim is overgezet naar een microsim, maar al mijn contacten zijn wel verdwenen ? Iemand een oplossing ?

AppAddict 30-07-10 13:59

Hebt ge die al geïmporteerd met uw iphone?

apotheosis 30-07-10 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABry (Bericht 506538)
Mijn sim is overgezet naar een microsim, maar al mijn contacten zijn wel verdwenen ? Iemand een oplossing ?

Ik heb deze er terug allemaal handmatig ingevoerd.

tommie 30-07-10 14:00

Samen met een vriend van me het avontuur aangegaan om een drietal iPhones op te halen.
Eerst de start in Luik, we kwamen rond 6:45 aan en er stond al een redelijke rij:

http://i29.tinypic.com/2vlk0pg.jpg

Na ongeveer anderhalf uur mochten we eindelijk naar binnen en stonden we binnen een aantal minuten weer buiten met onze iPhone! (In tegenstelling tot alle andere mensen die bijna een kwartier soms wel binnen waren...)

Daarna door naar Hasselt want daar had ik mijn tweede reservering (achteraf stom want je had geen ID nodig als bewijs). Hier was het iets beter geregeld met twee gescheiden rijen (een voor reserveringen andere voor gelukszoekers).

Uiteindelijk nog een reservering met voorbetaling opgehaald in Maasmechelen en toen was dit de buit:

http://i30.tinypic.com/35lvr5y.jpg

België bedankt!

Gek 30-07-10 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tasty (Bericht 506531)
Tegen mij vertelde ze ( net als allcom trouwens ) dat de levering zoek is. En dat er misschien nog een kans is dat hij straks bij de volgende levering zit.

Wtf, hoe kan nou een levering iphones verdwenen zijn, dat geloof je zelf toch niet he :P volgens mij lullen ze maar wat in al die kleinere mobistar (allcom) winkels.

ABry 30-07-10 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AppAddict (Bericht 506546)
Hebt ge die al geïmporteerd met uw iphone?

Hoe doe je dat juist ?

Foesbar 30-07-10 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donat (Bericht 506306)
U antwoord draagt niet bij..

Gaat u maar op een ander de interesante uithangen !

Wat verwacht u eerlijk gezegd dan als antwoord.

Lees de voorgaande 106 pagina's, er is geen organisatie bij mobistar nog een correcte uitstroom van informatie.

U zal ervaringsgewijs zelf moeten bellen of langstgaan en dan krijgt u ook te horen dat ze niet weten wanneer ze uw iphone eens gaan kunnen leveren.

Daarom de reactie op uw vraag die u van 90% van de gebruikers kan verwachten

lesfetes 30-07-10 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABry (Bericht 506555)
Hoe doe je dat juist ?

vorige iPhone back up via iTunes terug zetten

lwie 30-07-10 14:15

Ik zou graag es facetime testen :D kandidaten send pm :p

AppAddict 30-07-10 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ABry (Bericht 506555)
Hoe doe je dat juist ?

Ga naar Instellingen.
Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.

ABry 30-07-10 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lesfetes (Bericht 506570)
vorige iPhone back up via iTunes terug zetten

Is mijn eerste iphone, dus geen backup. doe het wel handmatig :)

mapmap 30-07-10 14:31

In Antwerpen ging de aankoop met reservatie wel vrij vlot maar ze hadden wel de fout gemaakt van iedereen in dezelfde rij te zetten. Bleek een heel groot deel van de gelukzoekers de reservaties te blokkeren wat de boel toch enigszins vertraagde.

Maar nu ik hem hem ben ik wel super gelukkig. geen antenneprobleem hier

DutchClick 30-07-10 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle (Bericht 506204)
Iemand er een uit Mol of Geel?

In Herental, Geel en Mol, waren er ieder 3... Verkeerd gegokt... Stonden maar twee man voor me... ;-(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.