iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

dthiemann 04-05-10 23:48

iPhone 4 in België
 
Hallo allemaal,

Ik vraag me af wanneer je kan reserveren voor de door Apple aan te kondigen nieuwe iPhone.

Zal deze ook weer te koop zijn zonder een SIMlock?
Hoe is dit gegaan met de 3GS destijds?

Loop misschien een beetje voor maar wil de storm eens voor zijn.

Mindblower008 05-05-10 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann (Bericht 447592)
Hallo allemaal,

Ik vraag me af wanneer je kan reserveren voor de door Apple aan te kondigen nieuwe iPhone.

Zal deze ook weer te koop zijn zonder een SIMlock?
Hoe is dit gegaan met de 3GS destijds?

Loop misschien een beetje voor maar wil de storm eens voor zijn.

daar is bij mijn weten nog niets over bekend.

kimvb 05-05-10 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann (Bericht 447592)
Hallo allemaal,

Ik vraag me af wanneer je kan reserveren voor de door Apple aan te kondigen nieuwe iPhone.

Zal deze ook weer te koop zijn zonder een SIMlock?
Hoe is dit gegaan met de 3GS destijds?

Loop misschien een beetje voor maar wil de storm eens voor zijn.

Ben ook al langs geweest bij mobistar en tot nu toe hebben zen nog geen info der over .
ze hebben gezegd tegen mij van regelmatig ne keer te bellen .
dus da gaan we doen ook zodat ik hem zeker heb op de eerste dag dat hij uitkomt .

xKocer 05-05-10 17:47

Pff, Ik twijfel enorm. Ik weet niet welke ik ga kopen, de 3gs of wachten op de 4g :(

WDS001 05-05-10 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 447843)
Pff, Ik twijfel enorm. Ik weet niet welke ik ga kopen, de 3gs of wachten op de 4g :(

Je kan toch nog wel een maand wachten? Je gaat echt spijt hebben als je nu voor de 3GS kiest :rolleyes:

xKocer 05-05-10 18:04

Maar in Nederland komt die nog later uit, kijk maar naar de ipad.

WDS001 05-05-10 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 447857)
Maar in Nederland komt die nog later uit, kijk maar naar de ipad.

Dat is enkel bij de iPad. De iPhone 3GS werd gelijktijdig in de VS als in Europa uitgebracht.

xKocer 05-05-10 18:07

Dan wacht ik wel op de 4g :) Thx voor je tip

curmie 06-05-10 08:17

Even geduld tot het WWDC die op 7 juni begint, de verwachting is dat de nieuwe iPhone daar gaat worden aangekondigd....

Scooter 07-05-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door curmie (Bericht 448116)
Even geduld tot het WWDC die op 7 juni begint, de verwachting is dat de nieuwe iPhone daar gaat worden aangekondigd....

Vraag mij toch af of alleen Mobistar voorrecht zal krijgen want Belcompany verkoopt hier in België toch ook al een tijdje de iphone"s

WDS001 08-05-10 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 449080)
Vraag mij toch af of alleen Mobistar voorrecht zal krijgen want Belcompany verkoopt hier in België toch ook al een tijdje de iphone"s

Inderdaad, maar dat gaat allemaal via Mobistar geloof ik.

Scooter 08-05-10 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 447855)
Je kan toch nog wel een maand wachten? Je gaat echt spijt hebben als je nu voor de 3GS kiest :rolleyes:

Vorige Zomer zou ik gezegd hebben koop hem maar nu zou ik toch wachten zoals WDS001 zegt!

neoflux 14-05-10 17:24

de nieuwe iPhone zal midden juni beschikbaar zijn en in koppelverkoop €50/maand kosten...

GekkeHenkie 14-05-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neoflux (Bericht 452124)
de nieuwe iPhone zal midden juni beschikbaar zijn en in koppelverkoop €50/maand kosten...

En waar heb jij die info vandaan?

ASNNetworks 15-05-10 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neoflux (Bericht 452124)
de nieuwe iPhone zal midden juni beschikbaar zijn en in koppelverkoop €50/maand kosten...

Dat zeiden ze over de 3Gs ook...dat ie niet meer los te koop zou zijn, maar enkel met abo/koppelverkoop...Mensen raakten toen wel in paniek toen zeg:D

neoflux 15-05-10 12:01

Ik heb die info uit een redelijk betrouwbare bron... Het spreekt vanzelf dat ik die niet kan prijsgeven, en met bronnen ben je ook nooit 100% zeker... Ik weet ook niet wat je precies krijgt voor €50/maand....

Uiteraard is de iPhone ook los te koop. Da's bij wet verplicht!

vasco 15-05-10 18:39

Ben vanmiddag bij Mobistar Lanaken geweest. Er werd mij verteld dat hij pas in september enigszins normaal leverbaar is. De exemplaren die eind juni gaan binnen komen zijn voor vaste klanten, waarvan waarschijnlijk nog niet genoeg exemplaren. Deze konden dus ook niet gereserveerd/aanbetaald worden. In Maasmechelen hoef ik het helemaal niet te proberen, dat is zo'n *zaak.. Iemand nog tips waar ik nu of straks in juni wel een reservering kan maken?

loopezz 16-05-10 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vasco (Bericht 452487)
Ben vanmiddag bij Mobistar Lanaken geweest. Er werd mij verteld dat hij pas in september enigszins normaal leverbaar is. De exemplaren die eind juni gaan binnen komen zijn voor vaste klanten, waarvan waarschijnlijk nog niet genoeg exemplaren. Deze konden dus ook niet gereserveerd/aanbetaald worden. In Maasmechelen hoef ik het helemaal niet te proberen, dat is zo'n *zaak.. Iemand nog tips waar ik nu of straks in juni wel een reservering kan maken?

Ja, echter bestaat de kans dat hij ze alleen voor 50 euro meer aan Nederlanders verkoopt (dit betaal je gewoon zwart...), maar je hebt de iPhone dan wel 2 maanden eerder:
Citaat:

MOBISTAR CENTER BEVEREN
Vrasenestraat 18,
9120 BEVEREN-WAAS

Contact
Tel. 03/7756711
Fax. 03/7756811

Openingsuren
Ma 14:00 tot 18:00
Di - Zat 10:00 tot 18:00
Het is wel raar tov andere Mobistar Centers, want in Beveren waren de iPhones wel gewoon op 'voorraad' (paar stuks per dag vertelde de verkoper). Ik heb mijn iPhone 3GS daar op 25 augustus 2009 gehaald.

In ieder geval veel succes er mee! ;)

xKocer 16-05-10 13:19

Wat zal de iphone 4g ong los kosten?

vasco 16-05-10 15:28

Dankjewel, ga ik hun eens een mail sturen of ik bij hun kan reserveren.
Ik heb een Belgisch accent, dat ze dachten dat ik een Nederlander was, daar kon 't niet aan liggen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.