iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

wdl 08-06-10 19:17

we zullen wel zien zeker... maar meer dan €675 voor een 32gb machine zou ik toch wel er iets over vinden...

trouwens, waar blijft de 64gb versie ? ik heb hier nog een nieuwe ipod touch 64gb liggen die ik dacht weg te doen voor een iphone 4 ter vervanging, maar de iphone 4 blijft 'maar' de helft van het geheugen hebben :(

buffel_styllezz 08-06-10 19:40

1 vraag, wat is koppelverkoop , want hoor dat allemaal dat dit nu toegestaan is in belgie , maar wat betekend dit?

TMSTT 08-06-10 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz (Bericht 461658)
1 vraag, wat is koppelverkoop , want hoor dat allemaal dat dit nu toegestaan is in belgie , maar wat betekend dit?

google het woord eens :) en kijk dan eens op de site van t-mobile.nl als je een idee wilt hebben

buffel_styllezz 08-06-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 461662)
google het woord eens :) en kijk dan eens op de site van t-mobile.nl als je een idee wilt hebben

ooh snap het al :) , op wikipedia stond het woord al met een voorbeeld van iphone en t-mobile :p

Iwan M 08-06-10 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yargo (Bericht 458892)
Zijn er al mensen die hem hebben kunnen reserveren bij een Mobistar winkel in Oost-Vlaanderen ( of West-Vlaanderen )? Of wachten jullie tot 8 juni?

Yep - Ik heb er vorige week 3 kunnen reserveren en nee ik ga de naam van deze winkel niet posten hier :cool:

ipodpino 08-06-10 20:29

Het word iig weer een vrijdag, laat die dag maar snel komen voor ons ongeduldjes

buffel_styllezz 08-06-10 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodpino (Bericht 461712)
Het word iig weer een vrijdag, laat die dag maar snel komen voor ons ongeduldjes

wil hem ook :D

ipodpino 08-06-10 20:39

:rolleyes: 10 stuks hier, waarvan alweer 6 gereserveerd voor anderen.

buffel_styllezz 08-06-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodpino (Bericht 461722)
:rolleyes: 10 stuks hier, waarvan alweer 6 gereserveerd voor anderen.

wilt u de winkel geven? en kan je die ook bestellen via internet , mail?
zoja welk e-mailadres?

apotheosis 08-06-10 21:17

Zo kan ik ook afkomen; hey ik heb er al 20 besteld maar ik zeg niet waar,haha, zo kan idd iedereen afkomen.

ipodpino 08-06-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 461747)
Zo kan ik ook afkomen; hey ik heb er al 20 besteld maar ik zeg niet waar,haha, zo kan idd iedereen afkomen.

Tja, alleen als je de afgelopen releases hebt opgelet, kun je weten dat ik ze hoogstwaarschijnlijk zal krijgen (niets is zeker, tot ik ze echt in mijn handen heb). Bij de 3g had ik er 20, waarvan er 14 naar mensen op dit forum gegaan zijn. Bij de 3GS had ik er helaas maar 6 en nu dus hopelijk 10.

oma.be 08-06-10 21:48

iemand die weet hoeveel hij zou kosten? want ik ozu mijn 3g wegdoen en een iphone 4 kopen ;D

apotheosis 08-06-10 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oma.be (Bericht 461758)
iemand die weet hoeveel hij zou kosten? want ik ozu mijn 3g wegdoen en een iphone 4 kopen ;D

Niemand weet nog het maar we zijn er vrijwel zeker van dat als je deze los wil kopen deze voor de 16gb rond de 575 euro zal kosten en 32gb 675euro.

Als deze bv met koppelverkoop ook zou zijn dan zal dat bv 300 euro zijn met een 2jarig abo aan bv 30 euro per maand, das maar mijn gedacht zenne, dat kan totaal anders zijn maar ik denk het zoiets in die richting zal zijn.

oma.be 08-06-10 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 461764)
Niemand weet nog het maar we zijn er vrijwel zeker van dat als je deze los wil kopen deze voor de 16gb rond de 575 euro zal kosten en 32gb 675euro.

Als deze bv met koppelverkoop ook zou zijn dan zal dat bv 300 euro zijn met een 2jarig abo aan bv 30 euro per maand, das maar mijn gedacht zenne, dat kan totaal anders zijn maar ik denk het zoiets in die richting zal zijn.

dan koop ik hem liever zonder, dan nog 300 euro te betalen en 30 euro per maand

Bejito 08-06-10 22:32

Mobistar begint normaal gezien pas met systeem van koppelverkoop in september. Het is echter nog niet bekend of ze toch al n.a.v. release Iphone 4 koppelverkoop gaan toepassen. Hopelijk komen ze dan ook met een aantrekkelijk aanbod. Ben zelf nu al effe zonder abonnement om te zien of er interessante aanbiedingen op de markt komen.

buffel_styllezz 08-06-10 23:09

Er is wel een klein probleem .. In de iPhone 4 moet een micro sim .. Maar voor zover ik weet is er in België geen provider die micro Sims heeft ... Hopelijk zal Proximus er binnen een maandje hebben :)

tulip18 08-06-10 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buffel_styllezz (Bericht 461814)
Er is wel een klein probleem .. In de iPhone 4 moet een micro sim .. Maar voor zover ik weet is er in België geen provider die micro Sims heeft ... Hopelijk zal Proximus er binnen een maandje hebben :)

Mobistar en Mobile Vikings hebben de micro sim.
Proximus weet ik niet.

FenixStyle 09-06-10 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bejito (Bericht 461784)
Mobistar begint normaal gezien pas met systeem van koppelverkoop in september. Het is echter nog niet bekend of ze toch al n.a.v. release Iphone 4 koppelverkoop gaan toepassen. Hopelijk komen ze dan ook met een aantrekkelijk aanbod. Ben zelf nu al effe zonder abonnement om te zien of er interessante aanbiedingen op de markt komen.

Vanwaar komt die info dat Mobistar pas in september er mee zou beginnen? Ik ben alvast benieuwd naar wat ze gaan doen, ik denk dat er sowieso wel aanbiedingen zullen zijn met de iPhone. Zolang ze het toestel ook nog steeds los aanbieden aan dezelfde prijzen als vorig jaar, is het mij goed.. :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 (Bericht 461823)
Mobistar en Mobile Vikings hebben de micro sim.
Proximus weet ik niet.

Proximus heeft al laten weten dat als er nood is aan micro-sims, dat ze hem dan ook zonder problemen kunnen leveren. Momenteel bieden ze hem echter NOG niet aan aangezien er op de Belgische markt NOG geen toestellen zijn die daar gebruik van maken. Zodra de iPhone en/of iPad hier te koop zijn, zullen die micro-simkaarten dus ook wel beschikbaar zijn.
Ook niet meer dan logisch, het zou uitermate dom zijn als Proximus geen micro-simkaart zou aanbieden en op die manier klanten zou verliezen...

apotheosis 09-06-10 08:05

Als we voor 24juni hier teweten komen de iphone hier bv op 26juli ofzo uitkomt dan ga ik er toch viavia eentje al proberen te kopen, unlocken is niet moeilijk ;).

HowowcanIgo 09-06-10 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 461907)
Als we voor 24juni hier teweten komen de iphone hier bv op 26juli ofzo uitkomt dan ga ik er toch viavia eentje al proberen te kopen, unlocken is niet moeilijk ;).

Op de mainpage staat dat de baseband misschien veranderd is door een andere chipset. Als de exploit niet aanwezig blijkt te zijn in de nieuwe baseband, dan zal het ietsje langer duren uiteraard...

Howow


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.