iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

apotheosis 09-06-10 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 462501)
Geen reactie op emails neen...

#89 in de andere topic ervan.
Van emails nog nikske van gehoord iemand dit gedaan heeft en dat doen is de kans bitter klein denk ik je een reactie terug krijgt.

josse 09-06-10 19:36

vandaag bij een Mobistar-center langs gegaan en gevraagd om me op de lijst te zetten..... er kan niet gereserveerd worden, ze weten van niks, en het zal anders zijn dan vorige keer, kreeg ik te horen toen ik wat bleef aandringen.

Bovendien hadden de verkopers nog totaal geen info gekregen en konden ze ook niet aangeven wanneer ze dat wel zouden krijgen.

beetje vervelend, want ik dacht van me blind op een wachtlijst te laten zetten, net zoals bij de lancering van de 3G.

Igor W 09-06-10 21:10

In een Mobistar Center zei de verkoopster dat ze allemaal een mail gekregen hebben van Mobistar deze morgen omtrent de iPhone. Omdat het nogal druk was in de winkel, heeft ze er niets over gezegd. Ik kon wel afleiden dat Mobistar ook dit jaar de officiële verdeler voor België zou zijn.

WDS001 09-06-10 21:51

//Discussies samengevoegd.

FenixStyle 10-06-10 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cruez (Bericht 462080)
zie het al gebeuren, sta ik daar met mijn 4 en dikke simkaart :mad:

Neen hoor, ge kunt bij Proximus een micro-sim gaan vragen hoor. Ze gaan gewoon nog niet standaard zomaar mensen een micro-sim meegeven, maar klanten die daar om vragen die kunnen er al eentje krijgen.

Best op voorhand al eens even binnenspringen in een Proximuswinkel om uw kaartje aan te vragen.

dtroxx 10-06-10 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 462255)
Hoi Bartk,

ik weet niet of je zelf uit Belgie komt of uit Nederland maar mijn persoonlijke ervaring leert mij dat Mobistar niet aan nederlanders verkoopt.

Deze gedachte is verkeerd!

Ze verkopen de iphone gewoon aan Nederlanders.

Het beleid bij Mobistar is dat je een Belgisch adres moet hebben om je garantie bewijs/rekening naar op te sturen.

Als je dus geen belgisch adres hebt heb je dus geen factuur en dus geen garantie maar wel een iphone.

Aangezien mijn Oom in belgie woont heb ik hier dus geen problemen mee :)

Bomans 10-06-10 09:17

Kwam deze tegen:

Apple iPhone 4 eind juli/begin augustus bij Mobistar - Userbase

Nog even wachten dus :mad:

TMSTT 10-06-10 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 462842)
Kwam deze tegen:

Apple iPhone 4 eind juli/begin augustus bij Mobistar - Userbase

Nog even wachten dus :mad:

is iphonic.be een betrouwbare bron eigenlijk? als dat zo is, is dit toch wel zeer pijnlijk!

josse 10-06-10 10:03

userbase zou betrouwbaar moeten zijn.

Misschien heb ik iets gemist, maar is het zo dat hij in andere landen ook simlock-vrij verkocht wordt ? Ik meende dat op te maken uit sommige artikels.

Geronimo85 10-06-10 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josse (Bericht 462868)
userbase zou betrouwbaar moeten zijn.

Misschien heb ik iets gemist, maar is het zo dat hij in andere landen ook simlock-vrij verkocht wordt ? Ik meende dat op te maken uit sommige artikels.

Weet niet waaruit jij dat afleid, maar als dit inderdaad zo zou zijn, is dat wel goed nieuws want dan kunnen we wel proberen hem op 24 juni in een ander land al te gaan halen.

josse 10-06-10 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 (Bericht 462874)
Weet niet waaruit jij dat afleid, maar als dit inderdaad zo zou zijn, is dat wel goed nieuws want dan kunnen we wel proberen hem op 24 juni in een ander land al te gaan halen.

helemaal letterlijk staat het er niet, maar het lijkt er wel op :

Citaat:

If you're new to AT&T or you're adding an additional line, you'll pay $199 for the 16GB model and $299 for the 32GB one, assuming you're comfortable with signing a two-year contract. If you'd like to keep yourself out of contract so you can leave at any time you like, you're looking at $599 for 16GB or $699 for 32GB.
iPhone 4 guide: preview, pricing, availability -- Engadget
(onder de titel : How to get one)

Geronimo85 10-06-10 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josse (Bericht 462879)
helemaal letterlijk staat het er niet, maar het lijkt er wel op :



iPhone 4 guide: preview, pricing, availability -- Engadget
(onder de titel : How to get one)

Het feit dat hij zonder contract aangeboden wordt, wil nog niet zeggen dat hij inderdaad ook simlockvrij is. Mogelijk kan wel van carrier verandert worden maar soms is er ook een country lock. Maar mogelijk is er dus inderdaad ook geen simlock.

Verder gaat het hier over de Verenigde Staten, ik zou hem liefst in een Europees land kopen zonder simlock. Ik ken iemand die regelmatig heen en weer reist tussen Engeland en België dus als het mogelijk is zou ik 1 uit Engeland willen.

Bomans 10-06-10 10:52

En die Engelse zijn tot hier toe steeds voorzien van een O2-lock

abacab81 10-06-10 11:11

Eind juli begin augustus reeds leverbaar? Dat is snel!

WDS001 10-06-10 11:48

Snel? Dat is een maand te traag ;)

Davidduzy 10-06-10 14:20

Heb net een mailtje verzonden naar Switch Gent (officiële apple winkel) en na 1 minuut kreeg ik al dit antwoord terug!

Beste

De iPhone 4 komt deze zomer naar België. Wanneer precies is niet bekend, evenmin hoeveel iPhone 4 in ons land zal kosten. Van zodra Switch meer informatie ontvangt hierover hierover zullen we dit op onze site bekend maken. Wij hebben echter wel al een wachtlijst waar u op kan intekenen. Gelieve dan te laten weten welke versie u verkiest (16 GB of 32 GB - zwart of wit).

Met vriendelijke groeten


Switch Gent | Apple Premium Reseller
Koophandelsplein 25 | 9000 GENT

Geronimo85 10-06-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy (Bericht 463026)
Heb net een mailtje verzonden naar Switch Gent (officiële apple winkel) en na 1 minuut kreeg ik al dit antwoord terug!

Beste

De iPhone 4 komt deze zomer naar België. Wanneer precies is niet bekend, evenmin hoeveel iPhone 4 in ons land zal kosten. Van zodra Switch meer informatie ontvangt hierover hierover zullen we dit op onze site bekend maken. Wij hebben echter wel al een wachtlijst waar u op kan intekenen. Gelieve dan te laten weten welke versie u verkiest (16 GB of 32 GB - zwart of wit).

Met vriendelijke groeten


Switch Gent | Apple Premium Reseller
Koophandelsplein 25 | 9000 GENT

Ze hebben misschien een Outlook-rule voor alle mails met het woord iPhone 4? :p

Davidduzy 10-06-10 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 (Bericht 463035)
Ze hebben misschien een Outlook-rule voor alle mails met het woord iPhone 4? :p

Soieso maar dan heb ik gestuurd welk model ik wilde en of er veel op de lijst staan, en ze mailden direct terug dat de lijst voor het model dat ik wilde nog niet zo lang is...

apotheosis 10-06-10 14:37

Wat ik me afvraag is, stel je de 24ste juni al aan eentje kan geraken via een ander land die uiteraard wel met simlock zal zijn; de vraag is; hoelang zal het duren je deze kan unlocken dan (dit is toch jailbreaken genaamd?).

28juli is echt nog heel lang zenne ;).
Ook jammer dat niemand weet waar je moet zijn om deze bv in frankrijk te bestellen dichtbij de grens lieft en of ze daar alleen verkopen met abo of ook los verkopen.

FenixStyle 10-06-10 14:53

Ik heb daarnet een exemplaar gereserveerd bij de Apple-reseller in Hasselt.

Ik kreeg vervolgens een mail terug met een orderbevestiging met alle gegevens, alsook een begeleidende brief waarin vermeld staat dat volgens Apple de iPhone op 28 juli gelanceerd zal worden in België!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.