iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Racingboy 26-07-10 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 499658)
Als je bij mobistar de iPhone 4 bestelt via hun website (als beschikbaar is). Ben je dan zeker van je exemplaar vrijdag?

Als je er op tijd bij bent :)

RubenTheys 26-07-10 19:57

Waarschijnlijk zijn de reservaties (zoals vorig jaar) geldig tot een bepaald uur (9.30?). Dan vervallen ze en worden de kampeerders binnengelaten :p Campouts zijn leuk.

devosf 26-07-10 19:57

Oké, ik heb een mail gestuurd naar lab9 met de vraag of ze vroeger open gaan.

En ik heb antwoord gekregen en ze gaan open om 10h, hopelijk word er geleverd.

trevisnl 26-07-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 499658)
Als je bij mobistar de iPhone 4 bestelt via hun website (als beschikbaar is). Ben je dan zeker van je exemplaar vrijdag?

Niet bekend, waarschijnlijk voor een aantal wel.. ligt eraan voor welk filiaal je kiest.. denk ik

Pascal717 26-07-10 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyr (Bericht 499656)
Fout! In de Apple store zijn ze simlock vrij, in andere winkels zijn ze locked voor de operator die ze verkoopt: Orange, Bouygues, etc.

Dan ben ik fout. Sorry :O

Pascal717 26-07-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 499658)
Als je bij mobistar de iPhone 4 bestelt via hun website (als beschikbaar is). Ben je dan zeker van je exemplaar vrijdag?

Als je bedoeld zoals vorig jaar, dat je tussen 7u en 8u30 uw gereserveerde iPhone kunt ophalen in 1 van de 7 Mobistar Centers. Dan heb je hem zeker :d

devosf 26-07-10 20:03

1 van de 7 Mobistar Centers, welke zijn dit? Waarschijnlijk zit Ninove er wel niet bij?

lesfetes 26-07-10 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 499638)
De cassiëre maakt u iets wijs. iPhones uit Frankrijk zijn simlock vrij. Of de winkel moet ze vanuit een ander land invoeren waar ze niet simlock vrij zijn.

Zowel Orange als Bouygues Tel verkopen gelockte iPhone 4's. Je kan ze door de operatoren laten deblokeren, de tarieven en wachttijden varrieren.

zie:
iPhoneGen.fr / Déblocage officiel iPhone 4 Orange

Ben zelf nu in Frankrijk en deze gelockte variant is idd niet erg zeldzaam.
De simlock vrije kan je -volgens mij- enkel in Parijs en Montpellier krijgen bij Applestores.

Ik zal morgen eens gaan kijken, maar verwacht eigenlijk geen stock.

lesfetes 26-07-10 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 499658)
Als je bij mobistar de iPhone 4 bestelt via hun website (als beschikbaar is). Ben je dan zeker van je exemplaar vrijdag?

Heb ik bij de eerste release van de 3G gedaan (2x) en de wacht tijd toen was 1 weekje.
Toen wel pas op de site op de dag van de release en veel chance moeten hebben om te bestellen.

Daarbij was er geen mogelijkheid tot tracking en geen customer support vanuit Mobistar. Erg frustrerend, maar uiteindelijk is dat toen wel goed gekomen.

Pascal717 26-07-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 499681)
1 van de 7 Mobistar Centers, welke zijn dit? Waarschijnlijk zit Ninove er wel niet bij?

Neen, Ninove zit er niet bij. De welke juist weet ik niet meer. Brussel, Antwerpen en Gent waren erbij.

devosf 26-07-10 20:10

Maar ik sta op de wachtlijst in Mobistar Center in Ninove, en ga vrijdag om 8h aan Lab9 staan. Als er geleverd is, ga donderdag een mail sturen.

mneerhout 26-07-10 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyr (Bericht 499656)
Fout! In de Apple store zijn ze simlock vrij, in andere winkels zijn ze locked voor de operator die ze verkoopt: Orange, Bouygues, etc.

Da's lekker dan, heb de vraag overigens in het goede topic gesteld nu, sorry.
Vandaar die andere prijs dus, dus een pp van 70,- erop en kun je hem wel unlocken via orange of zoiets volgens wiki!?

kal_el 26-07-10 20:32

ik heb vrijdag gebeld en er werd mij verzekerd dat er geen reserveringen werden gedaan.
First come, first server principe en ze zei dat je maar beter iets voor de opening al kan langsgaan.

devosf 26-07-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kal_el (Bericht 499733)
ik heb vrijdag gebeld en er werd mij verzekerd dat er geen reserveringen werden gedaan.
First come, first server principe en ze zei dat je maar beter iets voor de opening al kan langsgaan.

Waar? :confused::confused:

Pascal717 26-07-10 20:35

De webpagina met de prijzen mocht nog niet bekent gemaakt worden. Mobistar is een onderzoek gestart.

Mobistar onderzoekt
Bij Mobistar kunnen ze niet vertellen wat er precies gebeurd is. Woordvoerster Patti Verdoodt: "We zijn intern aan het bekijken wat er aan de hand is. Meer informatie kan ik momenteel niet geven, ook niet over de echtheid van deze prijzen."

Dan vraag ik me toch af, wanneer ze het dan gingen doen. Donderdag avond zeker :confused:

Tyr 26-07-10 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 499447)

Afbeelding is weeral terug verdwenen. Als Mobistar maar eens in alles zo snel was.

devosf 26-07-10 20:37

Moet de afbeelding verwijderd worden, want dit staat ook op mijn website?

Wess 26-07-10 20:37

Wat is Mobistar nu weer aan het doen.. Jezus! ik ben blij als het vrijdag is en er dan echt duidelijkheid is..

AppAddict 26-07-10 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 499739)
De webpagina met de prijzen mocht nog niet bekent gemaakt worden. Mobistar is een onderzoek gestart.

Mobistar onderzoekt

Dan vraag ik me toch af, wanneer ze het dan gingen doen. Donderdag avond zeker :confused:

Ja watte. Nu snap ik er helemaal niks meer van. Het stond toch op hun officiële site.

vhrgamer 26-07-10 20:41

Ik hoop toch dat er voor vrijdag duidelijkheid is.

Ik hoop eigenlijk dat er gewoon een dikke voorraad in belgie komt zodat ik hem vrijdag middag nog op kan halen, ik kan s'ochtends niet omdat ik dan moet vliegen vanuit spanje en ik ga zondag weer op vakantie.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.