iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

devosf 27-07-10 13:55

Het beste is donderdag voor hun sluitingstijd nog eens te bellen. Dan weet je of je vrijdag vroeg moet gaan staan of niet.

proXify 27-07-10 14:19

Ik heb gisteren bericht met een vriend van me die in Mobistar Centers werkt aan de kust.

Ik zei: Op de website van Mobistar staat er nu info over de nieuwe iPhone, de 16GB is €639,99 deze keer is het wel officieel é ;)

Hij zei: Wij hebben nog geen officiële datum doorgekregen... Dusja... ;)

Ik zei: dat is raar, als je gaat naar http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone.cfm (Ondertussen is de link verdwenen) zie je dat de iphone 4 er staat. Dat 30 juli uitkomt en €639,99 kost en jullie weten nog van niets? Ik denk dat Mobistar hogerop van meer weet en nog niets vertelt aan jullie.

Hij zei: Of misschien mogen wij gewoon nog niets vertellen ;)

Ik zei: Oké Nu maak je mij heel nieuwsgierig! :D Maar ik heb ergens gelezen dat jullie niets mogen zeggen tot Apple het startschot geeft?

Hij zei: Apple heeft niets te zeggen over ons...

Ik zei: Kga dan vrijdag 30 juli om 06u 's ochtends aan Mobistar Center staan voor de nieuwe iphone als eerste te hebben :)

Hij zei: Phahaha het is niet omdat je daar zo vroeg gaat staan dat je één gaat hebben.

Ik zei: kga je €20 extra geven voor je moeite ;)

hij zei: Er zijn er die €50 geven ook, en dan nog , denk je dat er zoveel toestellen gaan zijn... Over heel de kustlijn is er zogoed als niets.

Ik zei: Allé je hebt toch iets verklapt :D Dat er aan de kust niet veel iPhones zullen zijn. En in Brugge dan? Ik neem wel de trein :D

Hij zei: Brugge behoort tot de kust ;) Maar kga me best doen! grtz.

Wess 27-07-10 14:22

We zullen zien wie er gelijk gaat hebben..

Peter 27-07-10 14:23

kunnen ze er niet gewoon eens een keer voldoende op voorraad hebben. dat je op je gemakje binnen springt voor een iPhone.

anderzijds, once in a lifetime wil ik ook wel eens 's ochtends op z'n amerikaans voor een winkel staan (op voorwaarde dat er wel meer zijn dan 10 of zo)

devosf 27-07-10 14:23

Ik had zo gehoopt om vrijdag eindelijk mijn eerst iPhone te hebben, maar begin stilletjes te denken dat het niet vrijdag zal worden.

WDS001 27-07-10 14:28

Het zal één dezer dagen mogelijk zijn om een iPhone te reserveren (oa via het Mobistar Center van Roeselare) en die dan tussen 7 en 10 op te halen daar. Ben je snel genoeg voor je reservatie, dan heb je er zeker één vrijdag ;)

proXify 27-07-10 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 500487)
kunnen ze er niet gewoon eens een keer voldoende op voorraad hebben. dat je op je gemakje binnen springt voor een iPhone.

anderzijds, once in a lifetime wil ik ook wel eens 's ochtends op z'n amerikaans voor een winkel staan (op voorwaarde dat er wel meer zijn dan 10 of zo)

Moet wel genant zijn moest je daar in je ééntje staan wachten. :P
Ik ben 't ook van plan maar wil er ook niet alleen staan. Maar wil wel vooraan staan aan de ingang :D

feestbeest 27-07-10 14:31

ik heb een (misschien stomme):o vraag.
ik wil graag de iPhone 4 kopen, maar heb je daar een abonnement voor nodig?
ik zit bij base en ik herlaad mijn gsm met herlaadkaarten per sms.
is dit ook mogelijk bij de iphone 4?

Recycle Bin 27-07-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 500487)
kunnen ze er niet gewoon eens een keer voldoende op voorraad hebben. dat je op je gemakje binnen springt voor een iPhone.

anderzijds, once in a lifetime wil ik ook wel eens 's ochtends op z'n amerikaans voor een winkel staan (op voorwaarde dat er wel meer zijn dan 10 of zo)

Nee, want dat hoort bij hun marketing strategie ;)

Recycle Bin 27-07-10 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 500498)
Moet wel genant zijn moest je daar in je ééntje staan wachten. :P
Ik ben 't ook van plan maar wil er ook niet alleen staan. Maar wil wel vooraan staan aan de ingang :D

Ah joh, als je er dan één hebt dan heb ik dat er best voor over hoor. :D

proXify 27-07-10 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door feestbeest (Bericht 500500)
ik heb een (misschien stomme):o vraag.
ik wil graag de iPhone 4 kopen, maar heb je daar een abonnement voor nodig?
ik zit bij base en ik herlaad mijn gsm met herlaadkaarten per sms.
is dit ook mogelijk bij de iphone 4?

Je hebt geen abonnement ervoor nodig. Maar Mobistar geeft wel voorrang aan hun klanten en proberen je soms een abonnement erbij te geven...
En Base zal ook werken op de iPhone :)

Peter 27-07-10 14:36

is er hier trouwens iemand in Belgie die zo'n microsim knipper heeft?
of mss best even langs een mobistar center voor een microsim aan te vragen.

gon1234abcd 27-07-10 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500495)
Het zal één dezer dagen mogelijk zijn om een iPhone te reserveren (oa via het Mobistar Center van Roeselare) en die dan tussen 7 en 10 op te halen daar. Ben je snel genoeg voor je reservatie, dan heb je er zeker één vrijdag ;)

reserveringen zijn toch exclusief voor Belgen? (m.a.w. niet mogelijk voor Nederlanders)

proXify 27-07-10 14:44

Ik heb toch wel een vermoeden dat de Mobistar Centers van méér weten maar nog niets mogen vertellen en doen alsof ze van niets weten.
Zoals bij de iPad kregen ze dozen geleverd waar een waarschuwing stond dat men moest wachten tot de lanceerdatum (23 juli)

http://belgium-iphone.lesoir.be/wp-c...belgique_1.jpg

http://belgium-iphone.lesoir.be/wp-c...belgique_2.jpg

Dit zal waarschijnlijk ook zo zijn bij de iPhone :)

TMSTT 27-07-10 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500495)
Het zal één dezer dagen mogelijk zijn om een iPhone te reserveren (oa via het Mobistar Center van Roeselare) en die dan tussen 7 en 10 op te halen daar. Ben je snel genoeg voor je reservatie, dan heb je er zeker één vrijdag ;)

je hebt al een aantal keer gemeld dat er wsl terug een lanceringsactie zal zijn zoals vorig jaar met reserveren op voorhand, maar hoe goed is je bron eigenlijk? :-)
mobistarmanagement-goed? :p

WDS001 27-07-10 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 500533)
je hebt al een aantal keer gemeld dat er wsl terug een lanceringsactie zal zijn zoals vorig jaar met reserveren op voorhand, maar hoe goed is je bron eigenlijk? :-)
mobistarmanagement-goed? :p

De bron is fantastisch goed! Zeker van het niveau mobistarmanagement-goed :D

TMSTT 27-07-10 14:54

haha, blij dat te horen :D had niets anders verwacht dat ze net als vorig jaar een launchevent zouden doen, maar de hele dag mijn mail checken is ook vermoeiend :D

WDS001 27-07-10 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 500546)
haha, blij dat te horen :D had niets anders verwacht dat ze net als vorig jaar een launchevent zouden doen, maar de hele dag mijn mail checken is ook vermoeiend :D

Psssssssst; gewoon je iPhone-mail op push zetten :D

TMSTT 27-07-10 14:56

mijn vorige iphone is al even weg, en mijn status is nog niet geupdate aangezien er geen mogelijk is om 'mijn iPhone 3GS verkocht en al heel lang aan het wachten op een iPhone4' aan te duiden :p dus nu maar de hele tijd tijdens het werk mijn mail checken :p

ZoepC 27-07-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 500538)
De bron is fantastisch goed! Zeker van het niveau mobistarmanagement-goed :D

is het trouwens zo dat als er een mobistar inschrijfactie komt op bv 28 juli dat die zelfs voor de reservaties van de Mobi Centers gaat die er nu al staan? Denk t wel toch


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.