iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

TMSTT 27-07-10 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 500253)
Maar als Apple dit met de iPad doet, dan ook bij de iPhone 4 :D

de ipad is nu in veel landen gewoon beschikbaar, zonder wachttijden, de iPhone 4 nog niet, dus er zal zeker geen voldoende voorraad zijn!

Recycle Bin 27-07-10 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 500248)
Kunt u de link alstublieft eens geven.

Dus eigenlijk is er op vrijdag 30 juli genoeg voorraad bij de Apple Premium Resellers en de Mobistar Centers?

Ik las het in de krant (papier), geen link dus.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 500251)
het gaat hier wel over de ipad!!

Dus? Het gaat om de manier van lanseren, die zal bij de iPhone 4 percies hetzelfde zijn. Er staat ook; "Apple ziet heel nauwlettend toe op het hele verkoopproces van de iPad en andere producten." m.a.w. iPhone dus ook.

palatinus 27-07-10 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 500240)
100% zeker dat hetzelfde nu met Mobistar aan de hand is. Apple speelt dit goed.

Waarom speelt Apple het dan compleet anders in Nederland? Ik geloof er weinig van.

devosf 27-07-10 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 500257)
Ik las het in de krant (papier), geen link dus.

Was de krant van vandaag? Want dan kan ik het misschien vinden op hun digitale krant.

spyhunter 27-07-10 12:07

koop 1 iphone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 500254)
Ik ga vrijdag gewoon naar een Mobistar winkel over de grens. Welke moet ik nog kijken.
Denk dat als je daar op de stoep staat en zegt dat je er een paar wil kopen ze niet moeilijk doen, vooral niet als je als eerste bent!

Het is dus op deze manier dat door de nederlanders die er een 'PAAR' willen kopen voor de doorverkoop het verpesten voor de nederlanders die er graag slechts eentje voor eigen gebruik willen hebben.

Juist de mensen die er een PAAR willen kopen zullen worden geweigerd.
Het is niet gek dat mobistar nederlanders uitsluit als er een hoop NL in de rij staan die elk 4 of 5 iphones willen, omdat ze meteen hun slagje willen slaan. :mad:
Bovendien is het volgens mij maximaal twee per klant.

Ik ga vrijdag ook naar belgie en hoop er EENTJE voor mezelf te kunnen bemachtigen.

Recycle Bin 27-07-10 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 500261)
Was de krant van vandaag? Want dan kan ik het misschien vinden op hun digitale krant.

Zoom een beetje in en het is goed leesbaar ;)

IMG_0012.JPG

stereopanda 27-07-10 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter (Bericht 500286)
Bovendien is het volgens mij maximaal twee per klant.

Een paar is toch twee? Dan hoef je me deze reactie niet te geven. Danku.

webgangster 27-07-10 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter (Bericht 500286)
Het is dus op deze manier dat door de nederlanders die er een 'PAAR' willen kopen voor de doorverkoop het verpesten voor de nederlanders die er graag slechts eentje voor eigen gebruik willen hebben.

Juist de mensen die er een PAAR willen kopen zullen worden geweigerd.
Het is niet gek dat mobistar nederlanders uitsluit als er een hoop NL in de rij staan die elk 4 of 5 iphones willen, omdat ze meteen hun slagje willen slaan. :mad:
Bovendien is het volgens mij maximaal twee per klant.

Ik ga vrijdag ook naar belgie en hoop er EENTJE voor mezelf te kunnen bemachtigen.

Helemaal mee eens, ik probeer het waarschijnlijk zaterdagochtend vroeg.
Uiteraard na wat berichten hier over gelezen te hebben op dit forum.

Zoek eventueel nog iemand die mee wilt reizen zaterdag, PM me maare ven, woon zelf in Maarssen.

spyhunter 27-07-10 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 500290)
Een paar is toch twee? Dan hoef je me deze reactie niet te geven. Danku.

Dat bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan. Maar laat mijn reactie staan voor de mensen die wel 4 of 5 iphones vanuit Nederland gaan halen. Ik begrijp dat mensen wat wensen te verdienen maar dat men ziet niet in dat ze het voor anderen verpesten. Je begrijpt mijn standpunt?:D

stereopanda 27-07-10 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter (Bericht 500301)
Dat bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan. Maar laat mijn reactie staan voor de mensen die wel 4 of 5 iphones vanuit Nederland gaan halen. Ik begrijp dat mensen wat wensen te verdienen maar dat men ziet niet in dat ze het voor anderen verpesten. Je begrijpt mijn standpunt?:D

Ik begrijp 'm volledig :) je hebt ook gewoon gelijk hoor.

Wess 27-07-10 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 500289)
Zoom een beetje in en het is goed leesbaar ;)

IMG_0012.JPG


Hier is de Digitale versie, screenshotje van men iPad ;-)
Imageshack - mobilephoto27jul2010121.jpg

Het is trouwens uit de extra bijlage (economie) in de weekendkrant van de standaard ;-)

lolsmurf 27-07-10 12:25

Update over beschikbaarheid bij Switch en Easy-m:

Een kameraad heeft bij Easy-m en ik bij Switch begin juni een iPhone 4 gereserveerd. Nu hebben we gisteren gemaild om te vragen of we er vrijdag eentje hebben en we kregen bij beide als antwoord dat ze pas vrijdagochtend zicht hebben op de hoeveelheid iPhones dat ze binnenkrijgen en we krijgen meteen een mail als we er eentje zouden hebben.

Vrijdagochtend kamperen voor Switch en Easy-m lijkt mij dus niet slim, als ze er al hebben zullen ze zeker eerst hun lange reserveringslijsten afwerken.

devosf 27-07-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wess (Bericht 500310)
Hier is de Digitale versie, screenshotje van men iPad ;-)
Imageshack - mobilephoto27jul2010121.jpg

Het is trouwens uit de extra bijlage (economie) in de weekendkrant van de standaard ;-)

Alle twee dankt u.

Wess 27-07-10 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 500317)
Update over beschikbaarheid bij Switch en Easy-m:

Een kameraad heeft bij Easy-m en ik bij Switch begin juni een iPhone 4 gereserveerd. Nu hebben we gisteren gemaild om te vragen of we er vrijdag eentje hebben en we kregen bij beide als antwoord dat ze pas vrijdagochtend zicht hebben op de hoeveelheid iPhones dat ze binnenkrijgen en we krijgen meteen een mail als we er eentje zouden hebben.

Vrijdagochtend kamperen voor Switch en Easy-m lijkt mij dus niet slim, als ze er al hebben zullen ze zeker eerst hun lange reserveringslijsten afwerken.

Klopt dit kan ik ook bevestigen ook de S&S in hasselt en Wommelgem/antwerpen zullen ook zo werken.. Net als de meeste APR..

devosf 27-07-10 12:47

Maar bij Lab9 nemen ze geen bestelling aan, dus daar is dan gewoon vrijdag ochtend staan. Of ben ik mis?

Wess 27-07-10 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 500353)
Maar bij Lab9 nemen ze geen bestelling aan, dus daar is dan gewoon vrijdag ochtend staan. Of ben ik mis?

Ik geloof dat ze dat gisteren inderdaad hier hebben gemeld op het forum, ik raad je aan donderdag middag of vlak voor sluitingstijd even te bellen.. dan weet je het zeker, want voor op een lijst te staan is het toch al te laat..

delvay 27-07-10 13:14

Ik ben niet de eerste die het hier zegt maar Mobistar heeft de distributie van de iPhones in handen en niet de (officiele) Apple Stores. Je gaat vrijdag dus meer kans hebben op een iPhone in een Mobistar Center.

svensson77 27-07-10 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 500317)
Update over beschikbaarheid bij Switch en Easy-m:

Een kameraad heeft bij Easy-m en ik bij Switch begin juni een iPhone 4 gereserveerd. Nu hebben we gisteren gemaild om te vragen of we er vrijdag eentje hebben en we kregen bij beide als antwoord dat ze pas vrijdagochtend zicht hebben op de hoeveelheid iPhones dat ze binnenkrijgen en we krijgen meteen een mail als we er eentje zouden hebben.

Vrijdagochtend kamperen voor Switch en Easy-m lijkt mij dus niet slim, als ze er al hebben zullen ze zeker eerst hun lange reserveringslijsten afwerken.

Bij Switch valt dit toch te betwijfelen. Voor de iPad hadden ze ook een lijst, die ze hadden moeten afsluiten wegens te lang. Maar vorige week vrijdag hebben ze toch lekker de iPad los verkocht. Dus mensen die op de lijst stonden werden gewoon genegeerd.

delvay 27-07-10 13:29

Voor een iPhone moet ge u zeker niet inschrijven bij een APR naar mijn mening. Bij de lancering van de 3G stond ik op nr 100 zoveel bij S&S in Hasselt. Die eerste week toch gewoon de dichtstbijzijnde Mobistar winkel eens binnengewandeld en kwam buiten met de gewenste iPhone...

dthiemann 27-07-10 13:53

Net nog eens mijn vrouw een rondje laten bellen. Vrouwen staan ze vriendelijker ter woord als mannen. Goh... hoe komt dat toch... ??? :D

Maar... ze kreeg toch wel van verschillende Mobistar centers hetzelfde te horen.
Het risico is groot dat je zonder iPhone naar huis gaat. Zelfs als je een paar uur voor de winkel gaat wachten op de opening. Ze geven dus geen garantie.

Het vermoeden gaat dat ze mogelijk pas na 1 week bevoorraad gaan worden.
Hmmm... wat is nu wijsheid. Als je straks kilometers gaat rijden en je hebt geen iPhone is het ook zonde van de brandstof.

We zullen zien. Het blijft een kat en muis spel. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.