iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Wess 25-07-10 17:44

Ik zie trouwens net dat er 158 centers zijn, nu maakt weinig verschil..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cable (Bericht 498577)
Ik weet van betrouwbare bronnen dat Mobistar Lommel (Middelgrote stad?) 60 stuks binnenkrijgt in totaal .

Zou mijn berekening toch nog kunnen kloppen ^^
Maar lommel is niet veel groter als Genk, Bree of Maasmechelen, dus het zou dan positief nieuws kunnen zijn.. dan krijgt een stad als Lanaken of Oudenaarde 30-40 :D

Eigenlijk maakt die iPhone4 ons allemaal gek..

Wess 25-07-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vhrgamer (Bericht 498580)
Ik ben van plan als Nederlander zijnde ook een Iphone 4 16GB in Belgie te gaan halen. Ik ga 2 augustus op vakantie en kom de 23e weer terug, ik ga morgen naar de dichtsbijzijnde Mobistart winkel (39km van mij huis) bellen of ze er voor de 24e ofzo eentje kunnen appart leggen :D.

Ik vraag me af hoe snel dat zal gaan met levertijden, of ze na een week of bijvoorbeeld na een maand pas weer een 2e levering hebben.


Ghaha succes.. doen ze niet ;-)
Als je kan "reserveren" (want niet elk mobistar center doet dat) dan moet je al een voorschot onmiddellijk betalen.. en ik kon toen niet via de telefoon reserveren, ik moest langs gaan..

vhrgamer 25-07-10 17:48

Dan bel ik tegen die tijd wel of ze er nog in voorraad hebben en zo niet ga ik er eerst heen om er eentje te reserveren.

HowowcanIgo 25-07-10 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wess (Bericht 498592)
Ghaha succes.. doen ze niet ;-)
Als je kan "reserveren" (want niet elk mobistar center doet dat) dan moet je al een voorschot onmiddellijk betalen.. en ik kon toen niet via de telefoon reserveren, ik moest langs gaan..

Ik heb geen voorschot moeten betalen maar 'k wou dat ik er wel één had moeten betalen. Dan was ik tenminste iets zekerder van mijn reservering.

Howow

Wess 25-07-10 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HowowcanIgo (Bericht 498607)
Ik heb geen voorschot moeten betalen maar 'k wou dat ik er wel één had moeten betalen. Dan was ik tenminste iets zekerder van mijn reservering.

Howow

Ja ik heb 168euro moeten betalen..
Maar of ik mij 'zekerder' voel, neen.. Mijn vertrouwen in Mobistar is niet groot meer de laatste 2 jaar :)

Racingboy 25-07-10 19:13

Het zou pas erg zijn als je gereserveerd hebt en dat je vrijdag de winkel binnen gaat en te horen krijgt dat ze uitverkocht zijn. Daarom denk ik dat je momenteel best niet meer reserveert en vrijdag gewoon voor de deur gaat staan.

ugene 25-07-10 20:05

Ik laat mijn pa er dinsdag er ook 1 reserveren en aanbetalen(€176,- vertelden ze me toen ik belde), ik neem aan dat je de iphone dan gewoon kunt ophalen wanneer je zelf wil en tijd hebt anders heeft die aanbetaling ook weinig nut....

devosf 25-07-10 20:41

Als ik morgen naar een Mobistar Center ga, en als mogelijk is een iPhone 4 bestellen met eventuele voorschot. Ben ik dan zeker dat ik op 30 juli mijn iPhone 4 heb?

palatinus 25-07-10 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 498740)
Als ik morgen naar een Mobistar Center ga, en als mogelijk is een iPhone 4 bestellen met eventuele voorschot. Ben ik dan zeker dat ik op 30 juli mijn iPhone 4 heb?

Dat moet je in het Mobistar Center vragen hé :)

devosf 25-07-10 20:45

Oké, dan ga ik morgen eens binnen stappen.

ABry 25-07-10 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door devosf (Bericht 498740)
Als ik morgen naar een Mobistar Center ga, en als mogelijk is een iPhone 4 bestellen met eventuele voorschot. Ben ik dan zeker dat ik op 30 juli mijn iPhone 4 heb?

Nee, aangezien er al mensen sinds eind juni aan het bestellen zijn en deze dus allemaal voor jou er een krijgen. Of je moest veel geluk hebben en in een kleine mobistar in een of ander boeregat gaan waar er nog niemand heeft bestelt.

ZPhone 25-07-10 20:49

En als nederlander kun je sowieso niet reserveren. Ik heb alle filialen gebeld in en rond antwerpen, en NIEMAND wilde reserveren. De enige die het wilde toestaan deed het alleen voor belden. Dus succes met bellen ;)

ABry 25-07-10 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 498748)
En als nederlander kun je sowieso niet reserveren. Ik heb alle filialen gebeld in en rond antwerpen, en NIEMAND wilde reserveren. De enige die het wilde toestaan deed het alleen voor belden. Dus succes met bellen ;)

Waarom willen jullie hollanders eigenlijk zo graag in België jullie iphone kopen als ik vragen mag ? :)

ZPhone 25-07-10 20:51

omdat jullie van die lekkere frieten hebben! :)

ABry 25-07-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 498753)
omdat jullie van die lekkere frieten hebben! :)

Is inderdaad een goede reden

ZPhone 25-07-10 20:54

Of wilde je echt een serieus antwoord op die vraag? Want ik bespeurde toch echt een retorische vraag...

ABry 25-07-10 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 498756)
Of wilde je echt een serieus antwoord op die vraag? Want ik bespeurde toch echt een retorische vraag...

Was niet retorisch maar het is ook niet zo dat ik wanhopig achter het antwoord snak hoor

ZPhone 25-07-10 20:58

wij je best antwoorden hoor:

1. gsm is simlockvrij
2. belgie is dichterbij dan frankrijk en engeland , makkelijker met kopen en garantie dus.

ABry 25-07-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 498768)
wij je best antwoorden hoor:

1. gsm is simlockvrij
2. belgie is dichterbij dan frankrijk en engeland , makkelijker met kopen en garantie dus.

K, succes dan nog. :)

apotheosis 25-07-10 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZPhone (Bericht 498768)
wij je best antwoorden hoor:

1. gsm is simlockvrij
2. belgie is dichterbij dan frankrijk en engeland , makkelijker met kopen en garantie dus.

Frieten,wafels,chocolade,bier. :P
Allemaal beter in den vlaanders dan in nederland.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.