iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

martijn332 11-08-10 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth (Bericht 526230)
Proficiat, in welke winkel?
En niet vergeten je profiel up te daten (:

Mediamarkt Antwerpen;)

Vanmorgen toen die open ging gelijk 3 exemplaren gekocht.
Moest alleen wel bij elke iphone een accessoire kopen.
Ze hadden er in elk geval genoeg om iedereen die er was voor iphone's te voorzien:D

lesfetes 11-08-10 18:19

Net MM Antwerpen gebeld, geen iP4 op voorraad meer, volgende week nieuwe levering 16Gb en over 2 weken de 32GB

Reserveren kan enkel persoonlijk, dus niet via telefoon

sleirbag 11-08-10 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 526264)
Ingeval iemand interesse heeft, ik heb gemerkt dat er op de web site van Krefel ook melding wordt gemaakt van de iPhone 4 16GB.

Net gebeld 1 toestel van 16 gb beschikbaar ( krefel Brugge om 18u30 )

dra 11-08-10 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 526264)
Ingeval iemand interesse heeft, ik heb gemerkt dat er op de web site van Krefel ook melding wordt gemaakt van de iPhone 4 16GB.

De 3GS verkochten ze ook al maar ik weet niets van levertijden. Weet wel dat je een klein voorschot moet betalen

registered 11-08-10 19:58

Zijn de prijzen overal hetzelfde?

Hermadrid 11-08-10 20:15

Ja prijzen zijn zelfde alleen bij de ene moet je extra accesoires erbij kopen. Dus kan het soms iets duurder zijn.

registered 11-08-10 20:23

ok bedankt voor de info!

jomavi 11-08-10 20:31

Was van plan om 1 32GB te kopen in Antwerpen. Maar dat gaat zo niet lukken. Ook daar zijn ze niet aan te slepen. Wordt het toch wachten op Apple UK. 3 aug besteld en hopelijk voor 1 sep in mijn bezit.

Sfrz 11-08-10 20:33

Heeft iemand bij The Phonehouse gereserveerd en meer te horen gekregen dan de bevestigingsmail?

nkls 11-08-10 20:37

Gisterenochtend de mijne afgehaald in saturn. Wat een feestje! Het had wat voeten in de aarde om hem te pakken te krijgen, maar was wachten waard.
Wie nog geen heeft, concentreert zich denk ik best op niet Mobistar winkels: mediamarkt, saturn, zelfs Vandenborre. Ze krijgen er ook vlot binnen en geen gezaag van abonnement. Paar winkels in de buurt elke dag eens bellen werkt beter dan op plaats elvendertig op een lijst met voorschot gaan staan.

anandvr 11-08-10 23:00

Ik mag morgen mijn reservering iPhone 32GB+iPad ophalen bij S&S Hasselt:)

squareman 12-08-10 01:05

Vreemd eigenlijk met die iPhones. Heb gewoon dit forum wat in de gaten (en mij nu kenbaar gemaakt, hallo :-) gehouden, niks laten reserveren en gisteren is ne kameraad van mij erachter gegaan in MM Antwerpen. Niks van 1 per persoon (hij nam er twee mee) en niks van prullen moeten bijkopen, terwijl veel die hards nog steeds op hun toestel moeten wachten en anderen dingen moeten bijkopen.

Bij M* in Mechelen eerder van de week hadden ze 38 mensen op de wachtlijst en krijgen ze er 3 per week binnen, Mediamarkt lijkt dus de beste keuze te zijn :-)

Joery 12-08-10 06:14

Ware het niet dat ik hem liever op afbetaling koop bij Mobistar, ik was er ook al achter geweest bij Mediamarkt. Zit al enkele weken zonder iPhone wegens een defecte 3GS. :(

BfromB 12-08-10 07:43

Stap 1: iPhone 4 gereserveerd => OK :)
Stap 2: microSIM aangeschaft (incl adapter voor gebruik in huidige iPhone) => OK :)
Stap 3: aanschaf nieuwe iPhone en verkoop huidige => wachten en wachten en wachten en ... :mad:

cousie 12-08-10 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 527305)
Stap 1: iPhone 4 gereserveerd => OK :)
Stap 2: microSIM aangeschaft (incl adapter voor gebruik in huidige iPhone) => OK :)
Stap 3: aanschaf nieuwe iPhone en verkoop huidige => wachten en wachten en wachten en ... :mad:

Ik zie dat je ook van de kempen bent, ook gereserveerd bij Mobistar Turnhout?
Ik had vorige week donderdag bestelling geplaatst en zaterdag belde ze me al op dat hij aangekomen was :) (Ik heb wel bij reservering volledige bedrag betaald als voorschot).

BfromB 12-08-10 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cousie (Bericht 527542)
Ik zie dat je ook van de kempen bent, ook gereserveerd bij Mobistar Turnhout?
Ik had vorige week donderdag bestelling geplaatst en zaterdag belde ze me al op dat hij aangekomen was :) (Ik heb wel bij reservering volledige bedrag betaald als voorschot).

Mobistar Herentals/Geel/Mol, gereserveerd begin juli, geen voorschot, 100ste op de lijst destijds ...

BfromB 12-08-10 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dra (Bericht 526736)
De 3GS verkochten ze ook al maar ik weet niets van levertijden. Weet wel dat je een klein voorschot moet betalen

Op mijn vraag ivm beschikbaarheid/leveringstermijn kreeg ik volgend antoord van Krefel:

"Wij danken u voor het vertrouwen die u stelt in onze firma.

Echter, door het enorme succes van de Iphone 4 zijn we reeds door al onze
voorraad heen en jammer genoeg zijn we niet in de mogelijkheid een nieuwe
correcte leveringsdatum door te geven.
"

Niets nieuw onder de zon dus ...

dotter 12-08-10 13:17

omstreeks 12u telefoontje gekregen dat ik mijn iphone mag gaan halen!!
heb gereserveer ma. 02/08 in mobistar gent veldstraat.
ik stond 12de op de lijst van 32GB
Ga er morgen om en zal mijn eerste indrukken posten:d:cool:

FenixStyle 12-08-10 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dotter (Bericht 527937)
omstreeks 12u telefoontje gekregen dat ik mijn iphone mag gaan halen!!
heb gereserveer ma. 02/08 in mobistar gent veldstraat.
ik stond 12de op de lijst van 32GB
Ga er morgen om en zal mijn eerste indrukken posten:d:cool:

En ik sta in Mol al sinds begin juni op de 16e plaats voor een 32GB, en vorige week stond ik daar nog 4e. Het wordt toch ook eens echt tijd dat daar nog eens 32GB-toestellen geleverd worden...

wouter3800 12-08-10 13:36

Mediamarkt in de Nieuwstraat BXL verwacht een van dees een levering van 300 iphones, geen idee of het enkel 16gb is of niet. Ik heb reeds vorige vrijdag besteld, ten laatste dinsdag heb ik hem..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:02.