iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

boeke 28-07-10 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 501733)
Ja, dat kon al. Vraag is nu wel of de reservatie geldig blijft, maar ik vermoed van wel :)

Ik vraag mij één ding af : zonder dit forum kon het dus niet, want officieel hebben we dus nog geen mail ontvangen van mobistar. Op hun wegpagina is trouwens ook daar niks over te vinden. Alleen NU krijgen we de prijzen te zien.
De url is trouwens ook niet aangepast voor de reservering : er staat nog altijd : http://iphone3g.mobistar.be/nl/pre-order-ok.cfm Doet mobistar dan echt geen moeite om de url aan te passen ?
Verdorie ik twijfel hé..... In ieder geval heb ik de bevestigingsmail dat ik de iphone 4 mag ophalen. Maar waar blijft de mail dan ?
Dit is toch geen grap hé zeg. Zou wel een ergg misplaatste grap zijn dan.
Toch bedankt.

tommie 28-07-10 10:24

Nou, als nederlander ook maar gereserveerd, ben benieuwd hoe het gaat lopen, supervet dit! Hoop niet dat ze gaan zeuren om een random 04 nummer...

stereopanda 28-07-10 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeke (Bericht 501770)
Ik vraag mij één ding af : zonder dit forum kon het dus niet, want officieel hebben we dus nog geen mail ontvangen van mobistar. Op hun wegpagina is trouwens ook daar niks over te vinden. Alleen NU krijgen we de prijzen te zien.
De url is trouwens ook niet aangepast voor de reservering : er staat nog altijd : Mobistar - iPhone Doet mobistar dan echt geen moeite om de url aan te passen ?
Verdorie ik twijfel hé..... In ieder geval heb ik de bevestigingsmail dat ik de iphone 4 mag ophalen. Maar waar blijft de mail dan ?
Dit is toch geen grap hé zeg. Zou wel een ergg misplaatste grap zijn dan.
Toch bedankt.

Mijn bevestigingsmail kwam toch echt van noreply@mobistar.be dus het is zeker origineel ;)

nootje16g 28-07-10 10:25

Juist mail ontvangen. De prijzen zijn nog altijd niet aangepast, weet iemand of mobistar vrijdag toch mag zeggen dat de prijs niet correct was bij de bestelling? Of moeten ze ons de iphone verkopen aan de prijs die nu vermeld staat?

jonasvdc 28-07-10 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firestarter (Bericht 501761)
Dat ligt eraan, ik weet niet hoe het vorig jaar ging met het valideren van je reservering aan de deur.

Weet iemand dat?

Hebben ze een lijst met namen en controleren ze die namen adhv je paspoort ofzo?

Jep, ze hebben een lijst met namen, er stonden vorig jaar twee "bodyguards" aan de duur. Je naam moest op de lijst staan voor je binnen mocht.

stereopanda 28-07-10 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc (Bericht 501776)
Jep, ze hebben een lijst met namen, er stonden vorig jaar twee "bodyguards" aan de duur. Je naam moest op de lijst staan voor je binnen mocht.

Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken :P

Arax 28-07-10 10:27

Toch raar:

1. Url is niet aangepast

2. prijzen kloppen niet. Alhoewel op de pre order pagina staat "aanbevolen verkoopprijs"
terwijl er op de mobistarpagina "maximum verkoopprijs" staat

3. onderaan mijn reserveringsmail staat er Copyright 2009!

TMSTT 28-07-10 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 501779)
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken :P

hebben mensen hier vorig jaar ervaring mee? want dat lijkt me wel interessant :)

devosf 28-07-10 10:27

Is deze mail nu geldig?

iPhoneSteven 28-07-10 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g (Bericht 501774)
Juist mail ontvangen. De prijzen zijn nog altijd niet aangepast, weet iemand of mobistar vrijdag toch mag zeggen dat de prijs niet correct was bij de bestelling? Of moeten ze ons de iphone verkopen aan de prijs die nu vermeld staat?

Volgens de wet op de handelspraktijken, moet de prijs juist afgebeeld staan bij aankoop van het product. Dit is enkel een link, amper officieel te vinden. Zal niet pakken vermoed ik. Vrijdag staan de prijzen echt wel correct en betalen we toch mooi de volle pot voor onze iPhone 4! Maar we zullen hem toch wel hebben hé :)

jonasvdc 28-07-10 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 501779)
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken :P

Vrees er voor dat dit niet zal lukken... Bestel gewoon een tweede op u naam en kijk of dit lukt? Je kan maar proberen hé.

Wess 28-07-10 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 501779)
Maar dan heb ik nog geen antwoord op de vraag of je ook twee blaadjes mee kunt nemen? Eentje voor jezelf en eentje voor je vader die niet aanwezig kan zijn op vrijdag. Sommige mensen moeten namelijk gewoon werken :P

Je kan toch gewoon proberen? Ik raad u aan gewoon jou papier te laten zien bij binnenkomst en bij de kassa gewoon die 2 papieren af te geven..
Als lukt des te beter, lukt het niet? dan heb jij zeker je iPhone en je vader gaat dan de week erna maar eens terug he..

lwie 28-07-10 10:29

en plots is iedereen wakker :d zalig toch :d

JungleJoker 28-07-10 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g (Bericht 501774)
Juist mail ontvangen. De prijzen zijn nog altijd niet aangepast, weet iemand of mobistar vrijdag toch mag zeggen dat de prijs niet correct was bij de bestelling? Of moeten ze ons de iphone verkopen aan de prijs die nu vermeld staat?

In princiepe zouden ze het volgens de wet moeten verkopen aan de prijs die (foutief) op de site geadverteerd was. Je zou er een zaak van kunnen maken en ze beschuldigen van verkoopsbedrog, maar ik zou vrijdag gewoon de echte prijs betalen voordat iemand anders er mee weg is :D

HowowcanIgo 28-07-10 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonasvdc (Bericht 501776)
Jep, ze hebben een lijst met namen, er stonden vorig jaar twee "bodyguards" aan de duur. Je naam moest op de lijst staan voor je binnen mocht.

Hopelijk dan geen miserie voor namen die te vroeg gereserveerd hebben?
En hopelijk werd de stock wel al correct uitgerekend bij deze reservatie.

Howow

Arax 28-07-10 10:29

@ nootje16G

kan je geen screenshot van de mail van mobistar er even op zetten?

ben ook mobistar en ingeschreven op nieuwsbrief maar nog steeds niets ontvangen.

Dbr 28-07-10 10:29

Hopelijk kan ik hem op krediet kopen zoals vorig jaar :p

proXify 28-07-10 10:30

iemand heeft gebeld naar de klantendienst en heeft gezegd dat er geen link staat op hun website, maar als je een bevestiging hebt ontvangen is het echt zei ze. Het is dus geldig :D
En ik vermoed dat eerst de abonnees toch die mail krijgen, dan de gewone mobistar klanten en dan al de rest...

TMSTT 28-07-10 10:31

even melden, dit is de tekst op de mail:

Beste xxx,
Zoals je wellicht weet is de nieuwe iPhone 4 vanaf 30 juli beschikbaar. Voor de lancering hebben we maar een beperkt aantal toestellen ontvangen. Aangezien jij reeds klant bent bij Mobistar, krijg je de kans om als eerste een exemplaar te reserveren.
Tien Mobistar Centers zullen op 30 juli vanaf 7 uur 's ochtends speciaal voor jou openen. Zo kan je als eerste jouw gereserveerde exemplaar kopen. Wees er op tijd bij, want na 10 uur gaan onze deuren open voor iedereen.
Met zijn nieuwe scherm, multitasking en een prachtig nieuw design, is de iPhone 4 een hele nieuwe ervaring. Wees er dus snel bij. En reserveer jouw toestel nu online. Want met de iPhone 4 wordt opnieuw alles anders.


Daarin staat duidelijk in dat het voor mobistarklanten is... probleem voor de niet klanten??

DaFre 28-07-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 501799)
iemand heeft gebeld naar de klantendienst en heeft gezegd dat er geen link staat op hun website, maar als je een bevestiging hebt ontvangen is het echt zei ze. Het is dus geldig :D
En ik vermoed dat eerst de abonnees toch die mail krijgen, dan de gewone mobistar klanten en dan al de rest...

ok safe dan :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.