iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

DutchClick 31-07-10 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPiET (Bericht 507679)
Hoezo met proximity sensor? wat gebeurt er en op wat moeten we letten?

Inmiddels is al ruim bekend dat dit probleem in de volgende update meegaat. Staat hier ergens op iPC. GEVONDEN.

Racingboy 31-07-10 12:15

Zit nu in Lier en heb hier wel het probleem van "antennagate". Volle ontvangst en als ik hem op neem verlies ik 2 blokjes en als ik mijn hand sluit heb ik uiteindelijk maar 1 blokje over.

Volgens mij hangt dit af als je op 900 of 1800 MHz zit en hoe ver je van de centrale zit.

Thuis heb ik hier geen probleem mee...

Soliber 31-07-10 12:50

Mja, 1 blokje, tis de vraag of ge calls dropt of de belkwaliteit achteruit gaat :)

Racingboy 31-07-10 12:57

Ja, nog geen oproep kunnen laten weg vallen maar zowel Wi-Fi als de ontvangst daalt hier als ik hem goed vast hou. In realiteit zal ik hier geen problemen mee hebben, maar het probleem is zeker niet alleen in de VS.

spyhunter 31-07-10 12:57

Weet iemand hoe het zit met de aanschaf en de beschikbaarheid van de iphone 4 vanaf nu? Er is nog niks veranderd op de site van mobistar. Ik wil er graag een gaan aanschaffen in Antwerpen, wordt er vanaf nu met lijsten gewerkt?

Soliber 31-07-10 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 507848)
Ja, nog geen oproep kunnen laten weg vallen maar zowel Wi-Fi als de ontvangst daalt hier als ik hem goed vast hou. In realiteit zal ik hier geen problemen mee hebben, maar het probleem is zeker niet alleen in de VS.

Mja, wat mij betreft, zolang een call niet dropt of degradeert is het een non-issue. De iPhone 4 is niet de enige smartphone waar het bereik van daalt als je het op een bepaalde manier vasthoudt. Zolang dat geen werkelijke gevolgen heeft maakt dat in feite niks uit eh :-)
Op welk netwerk zit je trouwens?
@spyhunter: gewoon bellen nr Mobistar :-)

Kris8400 31-07-10 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spyhunter (Bericht 507849)
Weet iemand hoe het zit met de aanschaf en de beschikbaarheid van de iphone 4 vanaf nu? Er is nog niks veranderd op de site van mobistar. Ik wil er graag een gaan aanschaffen in Antwerpen, wordt er vanaf nu met lijsten gewerkt?

Mobistar shops mogen geen lijsten aanleggen, al de rest wel. Fnac zegt de ene dag dat ze het doen, de andere dag dan weer niet.
Bij VdB kan je wel officieel bestellen mits betaling van een voorschot, en werkt het ook zo dat als jij eerst bestelt de eerste iphone dan ook eerst naar jou opgestuurd wordt.

Soliber 31-07-10 13:06

Hetgeen wat ik wel curieus vind, is dat een maat van mij gebeld heeft nr Mobistar Langemunt in Gent, een winkel uitgebaat door Mobistar zelf, en hij zei dat ze daar vanaf maandag wachtlijsten aanleggen.
Dus waarom zij wel terwijl ze zogenaamd niet mogen?

DutchClick 31-07-10 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soliber (Bericht 507867)
Hetgeen wat ik wel curieus vind, is dat een maat van mij gebeld heeft nr Mobistar Langemunt in Gent, een winkel uitgebaat door Mobistar zelf, en hij zei dat ze daar vanaf maandag wachtlijsten aanleggen.
Dus waarom zij wel terwijl ze zogenaamd niet mogen?

Omdat ze - ondanks dat het officieel niet mag - tegemoet willen komen aan een blijkbaar enorme behoefte?!

Soliber 31-07-10 13:27

Er is een reden waarom het officieel niet mag van Mobistar. Als het een beetje tegenzit hang je met je voorschot vast aan die ene winkel, voor de komende 3 maand.

technoslet 31-07-10 14:44

Mijn iphone 4 heeft in huis wel slechter bereik dan mijn oude 3G. Als ik de 3Gs van mijnvriendin ernaast leg die beide dus op ios4.0.1 draaien heeft zij 4/5 streepjes en ik 2/3. Overigens bij het volledig omsluiten van mijntelefoon hou ik altijd 1 streepje over. Ofwel, bellen zal altijd nog wel lukken. Denk niet dat dit een probleem is en gaat worden.

En dat beeldscherm.....geen woorden voor zo mooi

Suriboy777 31-07-10 14:55

Als Mobistar geen reserveringslijsten hanteert, hoe kan je dan weten wanneer je hem kan gaan kopen?

buffelkneer 31-07-10 15:16

Bij de niet officiële mobistar centers proberen... Oftewel vragen wanneer ze een nieuwe lading verwachten en dan vroeg opstaan he. Is toch logisch ?

Suriboy777 31-07-10 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer (Bericht 508050)
Bij de niet officiële mobistar centers proberen... Oftewel vragen wanneer ze een nieuwe lading verwachten en dan vroeg opstaan he. Is toch logisch ?

Als ze al niet eens weten wanneer de volgende lading komt, is het onbegonnen werk als een idioot elke dag vanuit Rotterdam naar Belgie te rijden.

IK ga er van uit dat over 4 a 5 weken de ergste noden over zijn en dat ik gewoon binnen kan wandelen en 1 halen.

wuzzle 31-07-10 16:09

Hoe zit het met de gratis bumper? Als je je iPhone pas eind september krijgt, ben je al te laat met de bumper. Toch?

scitomedia 31-07-10 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 508076)
Als ze al niet eens weten wanneer de volgende lading komt, is het onbegonnen werk als een idioot elke dag vanuit Rotterdam naar Belgie te rijden.

IK ga er van uit dat over 4 a 5 weken de ergste noden over zijn en dat ik gewoon binnen kan wandelen en 1 halen.

Zou ik niet vanuit gaan. In Frankrijk is de iPhone 4 er nu bijna 6 weken en ze kunnen de vraag nog steeds niet tegemoet komen (wacht tijden van 5-6 weken).

buffelkneer 31-07-10 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 (Bericht 508076)
Als ze al niet eens weten wanneer de volgende lading komt, is het onbegonnen werk als een idioot elke dag vanuit Rotterdam naar Belgie te rijden.

IK ga er van uit dat over 4 a 5 weken de ergste noden over zijn en dat ik gewoon binnen kan wandelen en 1 halen.

Vorig jaar was het pas rond de kerstperiode dat sommige winkels de Iphone zomaar op voorraad hadden. En dit jaar was de launch een maand later, dus ik vrees ervoor.
Dan denk ik dat je een Mobistar shop moet zoeken die wel een lijst aanlegt en telefonisch reserveert. Of anders hulp inroepen van een kennis/familie in België ? Anders toch online bij VDB een Iphone reserveren en voorschot betalen, dan heb je em met geluk over een maand ofzo ?

squeek 31-07-10 17:14

juist bij mobistar st niklaas geweest in het centrum, daar willen ze me niet meer helpen, teveel bestellingen. kan er geen reserveren en kan er ook niet één mee krijgen als er geleverd wordt.

mobistar st niklaas shopping, daar kan je ook niet reserveren maar wel één oppikken als er geleverd wordt. daar krijg je ze zo mee.

wat enorm irritant is is dat ze nooit zeggen wanneer ze een levering krijgen. zo kan je dus elke dag bellen.

Hermadrid 31-07-10 17:28

wat is VDB welke winkel is dat? denk dat ik ook daar mee eens ga kijken?

Kris8400 31-07-10 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 508240)
wat is VDB welke winkel is dat? denk dat ik ook daar mee eens ga kijken?

Webshop, de winkel kies je zelf, of je laat hem thuis leveren

e: vandenborre


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.