iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Bibi2205 22-07-10 13:51

In switch en andere Apple resellers krijgen ze hem wss pas later binnen. Simpelweg omdat ook zij afhangen van Mobistar ivm de levering van de iPhone. En Mobistar voorziet eerst zijn eigen winkels, en pas daarna de resellers.

JasperCLA 22-07-10 13:52

Exclusief aan mobistarklanten? Als ik in die winkel sta en ze weigeren me er een te geven bel ik gewoon naar de politie en dien ik klacht in wegens discriminatie :O

palatinus 22-07-10 14:08

De politie zal er eens mee lachen :)
Testaankoop, misschien kunnen die je helpen.

beertje135 22-07-10 18:11

Nog even ivm die microsim van proximus. Ben net even in de belgacom winkel binnengestapt om eentje te bestellen. Eerst zeiden ze me dat ik gewoon men kaartje moest bijknippen en dat binnen een paar weken deze wel binnen komen. Na een beetje aandringen zijn ze gaan opzoeken in hun stock en bleek dat ze wel degelijk eentje kunnen bestellen. Dus ik heb eentje bestelt, nu nog afwachten wanneer het er zal zijn.

beertje135 22-07-10 18:12

Over dat de apple stores later iPhones zullen hebben dan mobistar:

Dit is waarschijnlijk waar! Dit verhaal kon ik ook afleiden uit de uitleg van een apple reseller. (Zie ook een vorige post van mij)

technoslet 22-07-10 19:00

Is het niet zo dat wanneer je gewoon heel vroeg voor de winkel staat, je gewoon een iphone los kunt kopen?
Ik zou het niet erg vinden om rond 07.00 daar voor de winkel te gaan staan. Meer mensen die dat overwegen???
(misschien maar op goed geluk die kant uitrijden)

gon1234abcd 22-07-10 19:09

ik zit ook te overwegen om dat te doen. alleen zit ik met het probleem dat ik van ver weg moet komen (Noord-Nederland) en er geloof ik geen treinen rijden in de nacht.
en bovendien moet dat natuurlijk ook mogelijk zijn, om zonder klant te zijn, gewoon de mobiel op te komen halen :)

technoslet 22-07-10 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gon1234abcd (Bericht 496326)
ik zit ook te overwegen om dat te doen. alleen zit ik met het probleem dat ik van ver weg moet komen (Noord-Nederland) en er geloof ik geen treinen rijden in de nacht.
en bovendien moet dat natuurlijk ook mogelijk zijn, om zonder klant te zijn, gewoon de mobiel op te komen halen :)

Ja dat laatste is dus de gok die je moet nemen. De kans is dat ze alleen klanten laten voorgaan en ben je voor niks geweest. Daarom wil ik er ook vroeg zijn. Als ik ga neem ik sowieso de auto (regio utrecht). Gezien de vakantieperiode en de vrijdagochtend is het rustig op de weg.
Hoop dat mobistar ons toch snel wat extra info geeft...

Tasty 22-07-10 19:33

Ik ben vorige keer gewoon gaan staan aan een mobistar shop. En kreeg hem gewoon mee, ondanks het hele online reservatie gebeuren of eender wat nog. gewoon netjes op tijd voor de winkel staan. thats it!

Jasn 22-07-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beertje135 (Bericht 496266)
Nog even ivm die microsim van proximus. Ben net even in de belgacom winkel binnengestapt om eentje te bestellen. Eerst zeiden ze me dat ik gewoon men kaartje moest bijknippen en dat binnen een paar weken deze wel binnen komen. Na een beetje aandringen zijn ze gaan opzoeken in hun stock en bleek dat ze wel degelijk eentje kunnen bestellen. Dus ik heb eentje bestelt, nu nog afwachten wanneer het er zal zijn.

gewoon laten bestellen in proximus winkel, ze belllen je al na 2 dagen dat je hem mag komen afhalen... Zo ging het bij mij toch ...

gon1234abcd 22-07-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 496351)
Ja dat laatste is dus de gok die je moet nemen. De kans is dat ze alleen klanten laten voorgaan en ben je voor niks geweest. Daarom wil ik er ook vroeg zijn. Als ik ga neem ik sowieso de auto (regio utrecht). Gezien de vakantieperiode en de vrijdagochtend is het rustig op de weg.
Hoop dat mobistar ons toch snel wat extra info geeft...

Als het goed is geven ze ons toch binnenkort informatie erover?
Ik had hier ergens gelezen dat dat waarschijnlijk een paar dagen voor de release is. En als ze klanten voor laten gaan, moet ik eerst even goed hier op iPhoneClub navragen hoe serieus dat genomen wordt.

apotheosis 22-07-10 20:18

In wetteren hebben ze deze normaal gezien binnen, ik heb de mijne er vorige week al gehaald.

ococ 22-07-10 20:39

Kan toch niet ze mogen ze nog niet eens verkopen.

keanu_ 22-07-10 20:39

Ik ga denk ik gewoon de gok wagen uit NL, kom van Rotterdam, dus het is niet zo ver. Vroeg voor de deur is het idee! ;)

Mindblower008 22-07-10 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasperCLA (Bericht 496011)
Exclusief aan mobistarklanten? Als ik in die winkel sta en ze weigeren me er een te geven bel ik gewoon naar de politie en dien ik klacht in wegens discriminatie :O

jaja en die gaan daarvoor afkomen...

anandvr 22-07-10 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keanu_ (Bericht 496407)
Ik ga denk ik gewoon de gok wagen uit NL, kom van Rotterdam, dus het is niet zo ver. Vroeg voor de deur is het idee! ;)


Ik heb er 1 besteld via S&S..maar twijfel of ik ook die kant op rij vrijdag:rolleyes:.want zit nu ook al 2 maanden zonder:mad:..ik woon ook in rotterdam...welke zaak is dan lekker in de buurt?:D

keanu_ 22-07-10 22:12

S&S?
Gewoon 1 in Antwerpen ;), uurtje vanaf R'dam he

Bibi2205 22-07-10 22:49

S&S... ;)

(bericht te kort..)

Cencicodis 23-07-10 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 496318)
Is het niet zo dat wanneer je gewoon heel vroeg voor de winkel staat, je gewoon een iphone los kunt kopen?
Ik zou het niet erg vinden om rond 07.00 daar voor de winkel te gaan staan. Meer mensen die dat overwegen???
(misschien maar op goed geluk die kant uitrijden)

Ik wil zelfs om 6u al gaan naar de mobistar shop. Ik ga hem halen in Sin-Niklaas in de Shopping Center. Meestal kan je al binnen rond 7u maar moet je toch wachten voor de mobistar shop... We zullen zien he :p

firestarter 23-07-10 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keanu_ (Bericht 496472)
S&S?
Gewoon 1 in Antwerpen ;), uurtje vanaf R'dam he

LOL daar hebben al +700 mensen gereserveerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.