iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   Hoe laat gaan jullie aan Mobistar staan? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/65382-laat-gaan-jullie-mobistar-staan.html)

palatinus 26-07-10 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 499193)
Op het moment dat hij mij opbelt en iets laat weten, dan post ik het hier :D

Goed plan :D

Vrijdagmorgen zal ik hier posten hoe het met de wachtrij voor het Mobistar Center in Mechelen gesteld is :)

YLA G 26-07-10 16:34

Is hier dan niemand van Gent??

WDS001 26-07-10 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YLA G (Bericht 499410)
Is hier dan niemand van Gent??

Ik! En ik ga aan de Lange Munt om 7u staan!

o3vegeta 26-07-10 16:36

ik ook om 7 uur in hasselt :rolleyes:

anandvr 26-07-10 17:28

Ik denk dat ik ook maar de gok waag vrijdag,ben van Rotterdam dus denk dat ik antwerpen probeer:D

Rprp 26-07-10 17:41

Vandaag een tripje Antwerpen gedaan en rond zitten vragen bij verschillende winkels.

Mobistar Keyserlei: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Mobistar Meir: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Mobistar Huidevetter: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Switch Antwerpen: helemaal vol, geen kans op een iPhone de 30e als je geen reservering hebt.

Nu weet ik zelf nog niet waar ik ga staan, denk dat het de Mobistar 'Huidevetter' wordt omdat die in omvang het grootst is en het verste van het station vandaan ligt. Neem aan dat die de 'meeste' binnenkrijgen.

Nog meer mensen die richting Antwerpen gaan? Mobistar verwachtte al mensen om 4 uur daar, wordt dus wel heel vroeg..

Pascal717 26-07-10 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta (Bericht 499419)
ik ook om 7 uur in hasselt :rolleyes:

Idem dito hier. Eerst de laatste nachtshift werken en dan naar Hasselt. Hopelijk leven ze de regels na. 1 iPhone per man is er één per man. En niet 4 :mad:

Pascal717 26-07-10 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rprp (Bericht 499514)
Vandaag een tripje Antwerpen gedaan en rond zitten vragen bij verschillende winkels.

Mobistar Keyserlei: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Mobistar Meir: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Mobistar Huidevetter: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Switch Antwerpen: helemaal vol, geen kans op een iPhone de 30e als je geen reservering hebt.

Nu weet ik zelf nog niet waar ik ga staan, denk dat het de Mobistar 'Huidevetter' wordt omdat die in omvang het grootst is en het verste van het station vandaan ligt. Neem aan dat die de 'meeste' binnenkrijgen.

Nog meer mensen die richting Antwerpen gaan? Mobistar verwachtte al mensen om 4 uur daar, wordt dus wel heel vroeg..

Gewoon op tijd daar zijn.

vancanneyt 26-07-10 17:56

Ik twijfel nog aan welke MC ik zal staan :D
kheb er eentje vlakbij in Eeklo ma van de vorige keer stondk daar voor niks zo vroeg, ze waren al voorbehouden aan 'anderen' terwijl ze op voorhand zeiden dat ze geen reservatielijst hadden.
Ik kan het opnieuw riskeren, om mss terug met lege handen naar huis te gaan, of naar de eerstvolgende MC gaan in Brugge, Gent of Knokke.
iemand idee waar ik me best opstel vrijdagochtend :p

davox 26-07-10 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rprp (Bericht 499514)
Vandaag een tripje Antwerpen gedaan en rond zitten vragen bij verschillende winkels.

Mobistar Keyserlei: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Mobistar Meir: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Mobistar Huidevetter: geen reservering mogelijk. Als je hem wilt, moet je wachten net als de rest.
Switch Antwerpen: helemaal vol, geen kans op een iPhone de 30e als je geen reservering hebt.

Nu weet ik zelf nog niet waar ik ga staan, denk dat het de Mobistar 'Huidevetter' wordt omdat die in omvang het grootst is en het verste van het station vandaan ligt. Neem aan dat die de 'meeste' binnenkrijgen.

Nog meer mensen die richting Antwerpen gaan? Mobistar verwachtte al mensen om 4 uur daar, wordt dus wel heel vroeg..

Is er daar bij die mobistar's iets gezegd van eventuele voorrang dat ze gaan geven aan Mobistar abonnees?

WDS001 26-07-10 18:25

Uit goede bron heb ik vernomen dat het dit jaar, net zoals vorig jaar, opnieuw mogelijk wordt je iPhone te reserveren en 'm tussen 7 en 10 op te halen in een Mobistar Center.

Pascal717 26-07-10 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 499570)
Uit goede bron heb ik vernomen dat het dit jaar, net zoals vorig jaar, opnieuw mogelijk wordt je iPhone te reserveren en 'm tussen 7 en 10 op te halen in een Mobistar Center.

Dat is mooi. Hopelijk deze keer ook in Limburgse Mobistar Center. En wanneer zou het reserveren beginnen?

delvay 26-07-10 20:01

Zouden alle Mobistar centers vrijdag een voorraad hebben?

Pascal717 26-07-10 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door delvay (Bericht 499675)
Zouden alle Mobistar centers vrijdag een voorraad hebben?

Dat zou toch moeten.

Tasty 26-07-10 20:13

Vorig jaar werden bij mijn mobistar shop de iPhones geleverd 20 minuten voordat de store open ging.

dcoolsaet 26-07-10 20:41

Zijn er mensen die naar gent gaan? kwestie dat we daar kunnen afspreken en niet 4 uur alleen moeten staan wachten? ;-)

svenska87 26-07-10 21:08

Ik twijfel nog, het wordt Brussel of Mechelen. En eerst afwachten welke shops en rond welk uur ze dan open gaan (normale mensen moeten vrijdag ook nog werken, en ik heb al gevraagd dat ik iets later mag beginnen ;) )

Electronaut 26-07-10 22:48

Ik zal in Gent staan!

RubenTheys 26-07-10 22:56

Antwerpen. Een van de drie. Waarschijnlijk ook Huidevetter :)

proXify 27-07-10 03:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Electronaut (Bericht 499903)
Ik zal in Gent staan!

Weet je zeker dat er iPhones in Gent zullen verkrijgbaar zijn?
Anders ga ik om 23u na me werk de trein nemen naar Gent en daar de hele nacht kamperen :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.