iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb daarnet een mailtje gehad dat mijn bestelling wordt klaargemaakt, ik verwacht dus dat mijn gloednieuwe Iphone vanavond zal verzonden worden en dat deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb daarnet een mailtje gehad dat mijn bestelling wordt klaargemaakt, ik verwacht dus dat mijn gloednieuwe Iphone vanavond zal verzonden worden en dat deze dan maandag of dinsdag geleverd zal worden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gisteren nog een bericht gehad dat de bestelling verstuurd is, ondertussen is mijn iphone bij de post al gesorteerd. Plotsd heb ik een hekel aan het weekend. 2 dagen extra wachten
|
|
|||
|
|||
Is er een verschil tussen een iphone bestelling via de mobistar website zelf of via de speciale mobistarwebsite voor de iphone? Volgens mij is het allebei mobistar dus dat gaat normaal toch geen andere levering opleveren, niet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|