iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ducktape Al heb je wel je kastje van pc banking nodig bij verificatie! maar ik word niet door gestuurd op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En je krijgt ook geen melding van out of stock?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mja, je krijgt het betaalvenster compleet niet te zien? Zit je achter een proxy of firewall?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb zo het gevoel dat Maestro niet word ondersteund of Argenta het betaalvenster waar je kaartnummer en je gegevens in moet geven van je bank krijg ik wel Laatst gewijzigd door the_momo258; 08-09-10 om 02:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik toch maar zal wachten op men reservatie bij the phonehouse :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de bevestigingsmail van mobistar staat wel nog allemaal iPhone 3 materiaal. Enkel de productomschrijving vermeldt de 4 Hopelijk sturen de juiste op.
|
|
||||
|
||||
Tja, inderdaad en dat zal wel OK zijn hoor, die layout is gewoon even om hun 'professionaliteit' nog eens te onderstrepen
|
|
|||
|
|||
mehehe, zonet eentje kunnen bestellen via mobistar site \o/
alleen die mail wil maar niet aankomen |
|
|||
|
|||
Ik heb zonet een bestelling geplaatst bij de Mobistar. Een vriend had op een korte periode 2 iPhones te pakken gekregen in de Langemunt. Aangezien bij Vandenborre de levering begin oktober opeens was, heb ik daar maar geannuleerd. Nu is het wachten op de centen van Vandenborre en hopen dat die bij Mobistar effectief vlot binnen komt.
|
|
|||
|
|||
heb je al bevestigingsmail gehad? Mijne komt maar niet binnen
|
|
|||
|
|||
Ik heb het in de winkel besteld, dus geen mail .
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om via de site van Mobistar de iPhone 4 in NL te bezorgen? Want er staat bij klantenadres uitsluitend 'Belgie' en dat kun je niet aanpassen voor zover ik kan zien.
Bedankt! |
|
|||
|
|||
Het is niet mogelijk om het te laten bezorgen in Nederland. Daarom kan je enkel België selecteren ... klinkt logisch, niet ? ;-)
|
|
|||
|
|||
Klinkt zeker logisch. Maar daarmee was mijn vraag nog niet zo onlogisch ;-)
Thanks in elk geval. |
|
|||
|
|||
Ze zijn weer beschikbaar !
Edit: En nu weer niet ... het gaat snel. |
|
|||
|
|||
Ik kon selecteren, gegevens invullen.. net dat ik door wil gaan naar betaling.. "dit product is niet meer in voorraad".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien ik mijn visa kaart niet bij heb kan ik echter niet bestellen. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|