iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door koen123 Vandaag bij mobistar Oostende binnen gegaan ze hadden nog 1 iphone 4 32 gb Maar omdat ik geen abonnement wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Klop maar aan bij de ombudsman. Koppelverkoop is wel wettelijk toegestaan nu maar de producten moeten ook nog apart verkrijgbaar zijn. Die winkelier is dus haar boekje te buiten gegaan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
site ligt er weer uit bij mij
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"Normaal" zou rond 10/09 ook mijn gereserveerd exemplaar toekomen bij Vandenborre. Als zij inderdaad redelijk op tijd zijn (voor 12/9) dan ga ik hem halen en smijt ik die wel ff op eBay in de hoop dat ik er vanaf geraak. Als ze rond 10/09 echter niet kunnen leveren vraagt bibi gewoon zijn voorschot terug. Dat is de planning denk ik, ff afwachten nog |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook uiteindelijk gelukt (idem wat betreft de 3GS afbeelding enz).
Nog een paar daagjes wachten voor de levering en dan eindelijk mijn iphone! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het is mij gelukt !!!! :-D
|
|
|||
|
|||
Het is mij ook gelukt! Heb wel nog een exemplaar bij mediamarkt in ordr staan maar ik heb geduld. Dus deze nieuwe 16 GB mag ongeopend van eigenaar wisselen voor 750 EUR
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook nog een 32Gb in bestelling staan, maar deze die ik vanavond heb gekocht is voor de madam (allez als de mijne binnen is hè), dan kunnen de 2 dochters verder met onze oude 3G's |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar de gemiddelde winkelier heeft waarschijnlijk geen diploma bedrijfsbeheer en weet alleen maar hoe 'ie het kassasysteem moet gebruiken en de stock moet raadplegen. Die hoopt waarschijnlijk gewoon op 'n bonus ofzo voor veel binnengehaalde abonnementen. |
|
|||
|
|||
Ik probeer ook online te bestellen maar lukt me niet om de betaling rond te krijgen omdat mijn bank de dienst zo te zien niet ondersteund.
hoe ziet het betalings procces bij jullie er ongeveer uit ? al vast bedankt x |
|
|||
|
|||
Ik heb het met Mastercard gedaan.
Indien je Mastercard en/of Visa hebt moet het alvast lukken. |
|
|||
|
|||
ze zijn beschikbaar....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al heb je wel je kastje van pc banking nodig bij verificatie!
|
|
|||
|
|||
Ik verkoop mijn ongeopende 16 GB trouwens voor 699 EUR denk ik. Ik wil toch liever zekerheid van tijdige verkoop ipv extra winst
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|