iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik pas belachelijk vind is dat er in de winkels wachtrijen zijn die mega lang zijn en je via internet direct aan een exemplaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat ik pas belachelijk vind is dat er in de winkels wachtrijen zijn die mega lang zijn en je via internet direct aan een exemplaar komt.Dat is ook de reden dat ik hem niet bij mobistar haal
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone gereserveerd bij een Mobistar winkel op 5 Augustus!
Niks meer gehoord dersedert en toen ik eens binnen sprong om te vragen hoe het zat, zeiden ze doodleuk: "kan evengoed eind november zijn". Kan ik hem bestellen via de Mobistar website om dan de reservering in de winkel te annuleren? Edit: is terug uitverkocht op de website |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
btw, ben ik correct als het leveradres overeen komt met het klantenadres? Ik kan hem op mijn werk laten leveren ... Dan is dat het klantenadres wellicht?
|
|
|||
|
|||
Klantenadres is waar je woont, leveradres is het adres waar je wil dat de iphone geleverd wordt, je werk dus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus bestellen via de website is de boodschap ! Het kan even durer, maar uiteindelijk zul je beloond worden ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees hier geregeld over scriptjes, iemand zin om dat te delen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is toch logisch dat je het kwijt bent... Zij moeten de Iphone voorschieten en hebben hem al moeten betalen. Dit doen ze dan van jouw deel dat ze ook zeker zijn dat je het toestel komt afhalen en ze er niet 100en op voorraad hebben liggen.
Maar aangezien iedereen de Iphone wil hebben vraag ik me af of ze je het niet gewoon terug kunnen geven. Maar dat zal aan de winkelbediende liggen denk ik |
|
|||
|
|||
Wordt verrekend swa
|
|
|||
|
|||
Woensdagmiddag besteld, daarnet geleverd! Nu nog een microsim te pakken krijgen en dan kan ik er eindelijk mee spelen
|
|
|||
|
|||
Mijn pakketstatus staat nog op:
Code:
10/09/2010 07:59 Parcel in the delivery phase EDIT: GELEVERD !!!!!!! Laatst gewijzigd door 3svb; 10-09-10 om 13:36. |
|
|||
|
|||
Tis echt jammer dat je als Nederlander niet kan bestellen.. Ik was gisteren tot Ogone gekomen..
|
|
|||
|
|||
dank u bpost om *zogezegd* te komen en *zogezegd* te proberen bellen.
Nu kan ik maandag eens kijken of mijn pakket wel tussen de pakketten op de Post zit hier. Iphone 4 is dus ergens ten velde, maar niet in mijn handen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Valt dus mee dat ik een grote losse bievenbus heb die nooit op slot is. Langs de andere kant veilige levering is anders. |
|
|||
|
|||
Nu melden aan Mobistar dat je nog steeds geen iPhone mogen ontvangen hebt ... ;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Het loont dus mischien wel de moeite om eens rond te rijden en te zien of je zo nergens een gratis iPhone kunt meenemen Laatst gewijzigd door BfromB; 10-09-10 om 15:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit de Iphone eigenlijk nog verpakt in een andere doos ? Laatst gewijzigd door wildy; 10-09-10 om 16:16. Reden: meer info |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|