iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dotter mijn maat heeft dit ook. je mag nooit rechtsreeks uploaden naar youtube via je iphone. het is het beste dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan ook pixelpipe gebruiken. Dit is een gratis app die je filmpje zonder zware compressie op YouTube zet. Check mijn voorbeeldjes met, en zonder: Rechtstreeks: Youtube test zonder pixelpipe Pixelpipe: Youtube test mét pixelpipe Laatst gewijzigd door RubenTheys; 09-08-10 om 15:01. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws ! Heb vandaag mijn iPhone ontvangen met de post !
Woensdag besteld, vandaag geleverd ! |
|
|||
|
|||
Dus gewoon via Taxipost? Of echt gewoon de post ?
|
|
|||
|
|||
ook vandaag bestelling ontvangen! geleverd via aangetekende zending met de Post
|
|
|||
|
|||
ok, ik moet dus niet uitkijken naar een camionetje, maar naar de postbode die komt meestal pas rond een uur of één...
|
|
|||
|
|||
Aha mijn iPhone is ook toegekomen!
|
|
|||
|
|||
Postbode is nog steeds niet geweest, trage gemeente mijn vriendin zit er thuis op te wachten ocharme
|
|
|||
|
|||
Citaat:
helaas heb ik mijn iphone gewoon in een mobistar center besteld en moet wachten op een telefoontje. wanneer begint men eigenlijk te bellen? is dit rond elf uur of pas tegen vijf uur? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze is leerkracht en heeft dus twee maanden verlof, terwijl ik aan het werk ben, dat is balen Bovendien krijgt ze mijn 3G, dus ze mag er ook iets voor over hebben ;-)
|
|
|||
|
|||
Hij is aangekomen! Nu nog een microsimkaart vastkrijgen bij Base en we zijn vertrokken...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus jullie hebben gewoon via site Mobistar toen besteld en gekregen via Post?
|
|
|||
|
|||
Microsim kost blijkbaar 15 euro bij Base, ook ewa afrip...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel, ben al aantal dagen aan het kijken via website Mobistar maar staat al hele tijd 'voorraad uitgeput', ga straks nog eens horen in de store in Sint-Niklaas.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien aangetekend verzonden, zal ik hopelijk straks een briefje vinden om hem af te halen in het postpunt. |
|
|||
|
|||
hier ook! heb net berichtje gekregen van vriendin dat iPhone4 thuis geleverd is!!
kan niet wachten om naar huis te tenen ))) nu nog wachten op mijn InvisibleShield en Microsim en kan hem volledig aanvallen.. |
|
|||
|
|||
Hier is hij ook geleverd ;-) en nu hopen dat mijn microsim morgen geleverd gaat worden...
|
|
|||
|
|||
waarvoor dient die microsim?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|