iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ofwel releasen ze ze druppelsgewijs, twee per uur. Dan moet je gewoon vannacht om 5 uur eens je wekker zetten, dan ben je zeker dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ofwel releasen ze ze druppelsgewijs, twee per uur.
Dan moet je gewoon vannacht om 5 uur eens je wekker zetten, dan ben je zeker dat je er een kan bestellen. Enfin niet vijf uur want nu gaan er verschillende mensen dat doen sinds het hier nu op het forum staat. ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar is echt rotslecht, niks structuur in hun bedrijf/manier van doen... |
|
|||
|
|||
nvm, opgelost
Laatst gewijzigd door Wim33; 17-08-10 om 22:52. |
|
||||
|
||||
Een vraagje: als je via de site van Mobistar bestelt, moet je er dan een abo of prepaid formule bij nemen of kun je gewoon de iphone4 apart kopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tenzij ik opeens gek zou doen en die 3GS zou nemen (not!)
Ik denk dat ik vannacht 'ns laat/vroeg ga opblijven. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben IT-student en kan iig zeggen dat die site enorm suckt. Triestig gewoon. Zoveel dat met PHP verwezenlijkt kan worden en zij lopen zo te knoeien met Adobe Coldfusion...
|
|
|||
|
|||
Weet het niet exact maar volgens mij stopt het om een uur of 3 's nachts. Misschien nog mensen die kunnen aangeven vanaf wanneer er terug beschikbaar zijn via de website?
|
|
|||
|
|||
Net waren er beschikbaar, en een half uur geleden ook.
Maar het zal wel een fout in de site zijn... edit: 5 sec geleden weer beschikbaar, klik 2 keer razendsnel druk op verder naar de betaling.. "Toestel niet meer in voorraad" Laatst gewijzigd door Serpico6; 18-08-10 om 05:19. |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde. Alleen was het deze keer 15 seconden vroeger dan normaal. Vorige 4 keer was het hier niet beschikbaar maar misschien wat vroeger beginnen refreshen. Straks nog 1 poging en anders is het voor morgen
|
|
|||
|
|||
4:40 niks hier. Morgen nog maar eens proberen...
|
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdag besteld en is deze morgen geleverd dus sneller service !!
Veel succes met het bestellen! |
|
|||
|
|||
Mijne is ook juist aangekomen, ook vrijdag besteld
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat er toch iets mis met het systeem. Er is er blijkbaar 1 vrij. Vervolgens druk op 2x op verder en bij het betalen krijg ik de melding dat er geen op voorraad zijn. Dan ga je naar de eerste pagina en daar staat nog steeds de radio button om die te selecteren... Dus wel nog op voorraad...
De mensen die hem al besteld hebben via de website, moesten die ook zoveel moeite doen of was dat op een moment dat deze "langer" beschikbaar waren? Vorige vrijdag blijkbaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar - iPhone3G S En dan meteen een melding (push/twitter/email) als M* de voorraad wijzigt. Zou ideaal zijn dan ipv elke 5 minuten een refresh te doen. |
|
|||
|
|||
Op het moment dat jij dat bericht leest is de voorraad weer op. Het is echt secondenwerk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet echt geluk hebben en snel zijn |
|
|||
|
|||
Heel eenvoudig zelfs maar het nadeel is dat er een beveiliging op staat dat je maar bepaald aantal keren per 10 minuten ofzo kan refreshen.
Daarnet was er weer eentje maar op 15 seconden doorklikken is blijkbaar te traag. :s |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|