iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Heb je de 16 of 32 GB? de 32 GB versie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bericht ontvangen via website:
U kan een toestel bestellen via een Belgisch IP adres. Toestellen worden enkel geleverd in België. |
|
|||
|
|||
Ik heb zowel de 16g als de 32g kunnen aanklikken op de site, maar ik ben nog nooit tot aan de betaling geraakt!
|
|
|||
|
|||
net een mailtje gekregen van mobistar. Mijn iphone 4 32 gb wordt morgen ochtend geleverd. Maandag middag online besteld en woensdag geleverd. Best knap als je wist dat ik al een tijdje op een wachtlijst stond bij een mobistar shop. Het is dus echt de moeite om een uurtje of twee uit te trekken om te kijken op die site van mobistar. Beter 2 uur kijken naar je scherm en te refreshen dan drie weken hoeven te wachten op een telefoon !!
Laatst gewijzigd door wrc1; 24-08-10 om 18:14. |
|
|||
|
|||
denk dat er wel degelijk deze week een levering gebeurd is van een hoop iPhones.. waaronder 32gbs.. daarstraks hebben ze mij gebeld dat mn iphone in de winkel ligt heb 2,5 weken moeten wachten en stond wel 3de
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
deze mail kreeg ik :
Beste klant, De goederen die je besteld hebt, zijn nu klaar om verstuurd te worden Deze avond worden ze opgepikt door het transportbedrijf, gedurende de nacht verdeeld over het land en -onder normale omstandigheden - morgen aangeleverd op het door jou opgegeven adres. Dit natuurlijk tenzij er met jou een andere afspraak is gemaakt Vanaf morgenochtend kan je je bestelling checken op XXX als ik op de link klik zie ik dat het pakketje is opgehaald en veronderstel ik dat ze morgen zal geleverd worden |
|
|||
|
|||
Hoe vullen jullie alles zo snel in?
|
|
||||
|
||||
Toen enkel de 16GB beschikbaar was ben ik aan de betalingspagina geraakt, maar met de 32GB nog niet ...
|
|
|||
|
|||
Ik ben gisteren zeker 6 keer tot aan de "verder naar betaling" knop geraakt, maar eenmaal ik daar op klik is het altijd te laat. Zelfs om 2u 's nachts. Ik weet niet of ik het allemaal wel kan geloven..
|
|
||||
|
||||
Met die 16GB ben ik zelfs een scherm verder geraakt, maar ik moet de 32GB hebben.
|
|
|||
|
|||
Via Safari voor Mac vul ik alles in voor een 3GS, tot aan de betaling. Als je dan naar vorig gaat tot bij het beginscherm blijft alles staan. Als er dan stock is, moet je bliksemsnel volgende klikken tot je kan betalen. Bij mij heeft het ook 2 weken geduurd eer het gelukt is, maar ik heb een 32GB kunnen bestellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Was druk bezig met vanalles dat ik enkel op de link geklikt heb. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry, but we received too many requests from your computer.
Please try again later. pffffff |
|
||||
|
||||
Even wachten en dan kan het weer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dit heb ik dan ook maar 1 keer kunnen testen |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|