iPhone 4 besteld via site Mobistar discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vermoed dat er gewoon weinig deugt aan het systeem. Telkens als de grote wijzer 12 passeert (xx:00) is er heel eventjes 'n radio button ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat er gewoon weinig deugt aan het systeem. Telkens als de grote wijzer 12 passeert (xx:00) is er heel eventjes 'n radio button en klik ik als de razende bliksem door en is de voorraad zogezegd op.
Ik vrees dat die flutsite gewoon tijdsverspilling is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
als er een toestel vrijkomt op de site van mobistar is dat dan een 16 GB versie of een 32 GB ?
|
|
|||
|
|||
Enkel de 16GB versie.
Op 7 seconden doorklikken is ook te traag blijkbaar. |
|
|||
|
|||
Wellicht helpt dit. Voor de vorm ff de 3gs aanklikken en je echte gegevens invullen tot aan het eind en als de I-4 beschikbaar wordt, is het alleen maar klik klik klik.
|
|
|||
|
|||
Bij mij ging het vrijdag vrij vlot, was rond 3u fzo heb er zeker 10 min over gedaan voor ik naar de betaalpagina ging. Heb vrij veel geluk gehad precies
|
|
|||
|
|||
Jep, zo is dat.
Soms is er gewoon een voorraad(je) voor 30minuten, zoals enkele van het forum hier op vrijdag hadden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hele hele stomme vraag: kan je ook vanuit NL bestellen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan voor je snelle en oh zo duidelijk antwoord
|
|
|||
|
|||
Denk dat het systeem gewoon om de 20 minuten zichzelf reset en dan kijkt of er iPhones beschikbaar zijn en al dan niet de voorraad terug op 0 zetten.
Achjah heb alvast een scriptje geschreven om te kijken of er beschikbaar zijn en om mij dan een email en berichtje te sturen. Moet en zal er een online bestellen. |
|
|||
|
|||
Net Mobistar maar per mail heel netjes en beleefd gevraagd of ik toch niet vanuit NL online kan bestellen (het woord iphone maar niet gebruikt...)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag me serieus af of er wel écht een iPhone beschikbaar was! |
|
|||
|
|||
de mijne is super en snel geleverd dus heb blijkbaar veel geluk gehad!
|
|
|||
|
|||
Vandaag tussen 3:52 en 9:42 waren ze op voorraad op de website. :s
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn er volgens mij al twee keer beschikbaar geweest. Eenmaal een woensdag en dan twee weken later de vrijdag. Telkens tussen 14u en 15u Ik heb een script geschreven die me waarschuwt wanneer het verandert. Heb echt wel iets anders te doen dan gans de dag zitten refreshen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus op al deze tijdstippen was er een 16GB beschikbaar. |
|
|||
|
|||
Nee dat is die fout die in hun site zit. Ik check met twee minuten interval. Als er dan nog stock is stuur ik een waarschuwing.
|
|
|||
|
|||
Wat als je goed kijkt naar mijn bericht dan zie je dat die langer dan 2 minuten beschikbaar was. 2 minuten is die nooit beschikbaar door die fout in de website. Is maar iets van een 5 seconden dat die op de website actief word. Geloof me, mijn script werkt
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
iPhone besteld; Orderstatus | srf0611 | Odido (T-Mobile) | 22 | 14-10-09 18:13 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|