iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 5s kopen bij Gravis.de (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/145629-iphone-5s-kopen-gravis-de.html)

Affinity 04-10-13 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuqua (Bericht 921552)
lol en ik zei nog net dat ik het gevoel had dat we bij de neus worden genomen. laat lekker staan we zien wel hoe dit zich gaat uitspelen.

Dat zei ik meteen, dat het te mooi is om waar te zijn... overal uitverkocht en daar doodleuk 2-4 leverdagen... ;)

iAPpel 04-10-13 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 921608)
Dat zei ik meteen, dat het te mooi is om waar te zijn... overal uitverkocht en daar doodleuk 2-4 leverdagen... ;)

Maar hoe kom jij aan 2-4 dagen levertijd? Stond dat ergens?

jomavi 04-10-13 17:29

Citaat:

Sehr geehrter,

die Bearbeitung Ihrer Bestellung XXXXXX verzögert sich.

Aufgrund des hohen Bestellvolumens für die neuen iPhone Modelle waren diese leider in kürzester Zeit ausverkauft. Leider konnte Ihre Bestellung nicht mehr bestückt werden. Derzeit liegt uns leider noch kein neuer Liefertermin vor. Wir stehen im direkten Kontakt mit den Lieferanten, um Änderungen bei den Lieferterminen so schnell wie möglich zu erfahren und Sie zeitnah zu informieren.

Wir bitten um Ihr Verständnis.
Het was ook te mooi om waar te zijn.

Chrisl 04-10-13 17:35

Maar betekend dat dat niemand hem krijgt of hadden ze er een paar en krijgen alleen de eerste hem?

BobF1031 04-10-13 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jomavi (Bericht 921613)
Het was ook te mooi om waar te zijn.

Vertaald (Google translate):

Beste,

uitvoeren van uw bestelling XXXXXX vertraagde.

Vanwege het hoge volume van de orders voor de nieuwe iPhone-modellen, deze werden helaas uitverkocht in een mum van tijd. Helaas kon niet worden geladen op uw bestelling. Momenteel zijn wij er helaas nog geen nieuwe levering. Wij staan ​​in direct contact met de leverancier om uit te vinden veranderingen in de levering zo snel mogelijk en informeren u zo snel mogelijk.

Wij vragen hiervoor uw begrip.

knny 04-10-13 17:37

Ik heb die mail nog niet :)

MacRoonz 04-10-13 17:37

Inderdaad erg jammer ik ga het afwachten annuleer nog niet direct, heb trouwens nog geen mail gehad zoals in bovenstaande bericht.

Heb ook gelezen dat er enkele bestellingen wel zijn doorgekomen ergens op facebook van gravis ben wel benieuwd naar hoelaat iedereen heeft besteld en wie wel 1 van de mazzelaars is :D (zelf 14.18 besteld)

iAPpel 04-10-13 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 921615)
Maar betekend dat dat niemand hem krijgt of hadden ze er een paar en krijgen alleen de eerste hem?

Denk dat laatste.

sparc 04-10-13 17:44

14:13 64 Gb grijs - nog geen afwijzing

Chrisl 04-10-13 17:45

Dat zou dus goed nieuws zijn. Ik heb ook nog geen mail ontvangen.

iAPpel 04-10-13 17:46

Dit staat er als antwoord bij een klant die op hun face-pagina een vraag stelt wanneer hij zijn order van vandaag krijgt:
In der Tat haben wir wieder Ware erhalten. Wenn du einer der Glücklichen seinen solltest der schnell genug bestellt hat, dann wird die Ware auch für dich umgehend komissioniert. Allerdings wenn du als Lieferart Express angibst wirst du die Ware erst am Montag erhalten. Denn UPS liefert keine Express am Samstag. Viele Grüße vom GRAVIS Service-Team

Kortom, ze hadden inderdaad een voorraad vandaag en als je snel had besteld, dan krijg je het aankomende week.

sparc 04-10-13 17:53

Ben er nog niet gerust over....

Chrisl 04-10-13 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921625)
Ben er nog niet gerust over....

Welk deel niet???

sparc 04-10-13 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 921626)
Welk deel niet???

Dat ik de mail niet krijg en komende week mijn iPhone ga ontvangen.

fuqua 04-10-13 17:57

naar welk email adres mailen jullie betreft de bestelling met gravis ? op die ecom@gravis.de krijg ik geen reactie.

heb toen maar naar kundenservice@gravis.de gedaan hopelijk krijg ik daar een reactie.

ze moeten immers weten of jou bestelling binnenkort de deur uitgaat of niet.

Remi 04-10-13 18:01

15:06 besteld, (nog) geen afwijzing ontvangen.

jomavi 04-10-13 18:05

Ook voor Gravis is het onderhand weekend en is het maar de vraag of ze ook in het weekend reageren via mail.

iAPpel 04-10-13 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fuqua (Bericht 921628)
naar welk email adres mailen jullie betreft de bestelling met gravis ? op die ecom@gravis.de krijg ik geen reactie.

heb toen maar naar kundenservice@gravis.de gedaan hopelijk krijg ik daar een reactie.

ze moeten immers weten of jou bestelling binnenkort de deur uitgaat of niet.

Onderaan de pagina heb je contact gegevens. Vervolgens via een formulier gereageerd.

knny 04-10-13 18:19

http://i41.tinypic.com/34fhb9c.jpg

Dit scherm had ik bij betaling

kleine jan 04-10-13 18:24

ik heb de 16GB gold besteld en heb ook nog geen mail dat ze hem niet hebben.
Ik heb hem via paypal betaald, deze staat gekoppeld aan mijn rekeningnummer.
Weet iemand wanneer het geld dan word afgeschreven, gelijk al of pas als de iphone eventueel word verstuurd?

iAPpel 04-10-13 18:25

@knny Als ze het systeem eerlijk laten, dan zou je toch echt denken dat jouw bestelling geleverd moet worden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 18:25 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 921638)
ik heb de 16GB gold besteld en heb ook nog geen mail dat ze hem niet hebben.
Ik heb hem via paypal betaald, deze staat gekoppeld aan mijn rekeningnummer.
Weet iemand wanneer het geld dan word afgeschreven, gelijk al of pas als de iphone eventueel word verstuurd?

Geld wordt direct afgeschreven van je paypal-rekening, het is aan paypal wanneer ze het van jouw echte rekening gaan afschrijven

sparc 04-10-13 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 921638)
ik heb de 16GB gold besteld en heb ook nog geen mail dat ze hem niet hebben.
Ik heb hem via paypal betaald, deze staat gekoppeld aan mijn rekeningnummer.
Weet iemand wanneer het geld dan word afgeschreven, gelijk al of pas als de iphone eventueel word verstuurd?

Ik had wat geld op mijn paypal account staan en dat is nu weg. De rest wordt van mijn bankrekening afgeschreven, maar staat voorals nog nog steeds op mijn rekening.

iAPpel 04-10-13 18:29

Detail vraagje: wanneer je je bestellingen en dan details aanklikt, zien jullie dan wel een foto van de iPhone of niet?

kleine jan 04-10-13 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel (Bericht 921639)
@knny Als ze het systeem eerlijk laten, dan zou je toch echt denken dat jouw bestelling geleverd moet worden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 18:25 ----------



Geld wordt direct afgeschreven, het is aan paypal wanneer ze het van jouw rekening gaan afschrijven

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921641)
Ik had wat geld op mijn paypal account staan en dat is nu weg. De rest wordt van mijn bankrekening afgeschreven, maar staat voorals nog nog steeds op mijn rekening.


Hmm ik heb ze maar even gemaild met de vraag of hij op voorraad is.
mocht dit niet zo zijn annuleer ik hem denk ik.

PascalHark 04-10-13 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 921643)
Hmm ik heb ze maar even gemaild met de vraag of hij op voorraad is.
mocht dit niet zo zijn annuleer ik hem denk ik.

Als je even hier verder had gelezen, dan word je vraag al beantwoord!

sparc 04-10-13 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel (Bericht 921642)
Detail vraagje: wanneer je je bestellingen en dan details aanklikt, zien jullie dan wel een foto van de iPhone of niet?

Ik zie een vraagteken.

PascalHark 04-10-13 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921645)
Ik zie een vraagteken.

Haha, een vraagteken... typisch!

sparc 04-10-13 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark (Bericht 921647)
Haha, een vraagteken... typisch!

Ik gaf geloof het of niet een serieus antwoord.

Chrisl 04-10-13 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAPpel (Bericht 921642)
Detail vraagje: wanneer je je bestellingen en dan details aanklikt, zien jullie dan wel een foto van de iPhone of niet?

Nein, maar das via mobile safari.

iAPpel 04-10-13 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921645)
Ik zie een vraagteken.

Ik snap wat je bedoelt, geen foto dus :-) bij mij ook niet namelijk, wel op de vorige pagina van je bestellingen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 18:39 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921650)
Ik gaf geloof het of niet een serieus antwoord.

Dat had ik wel door maar gezien we met vraagtekens zitten omrent wel/niet levering, was het wel bijzonder toepasselijk dat je een ? ziet staan:-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 18:39 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 921651)
Nein, maar das via mobile safari.

Maakt niet uit, andere browsers net zo. Ligt aan hun systeem.

sparc 04-10-13 18:43

Maar we krijgen wel 3 jaar garantie bij hun ;)

iAPpel 04-10-13 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921659)
Maar we krijgen wel 3 jaar garantie bij hun ;)

3 jaar garantie op de iPhone??

sparc 04-10-13 18:54

Oeps niet goed gelezen..

knny 04-10-13 18:55

[QUOTE=iAPpel;921639]@knny Als ze het systeem eerlijk laten, dan zou je toch echt denken dat jouw bestelling geleverd moet worden

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2013 om 18:25 ----------


Laten we het hopen :)

kleine jan 04-10-13 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark (Bericht 921644)
Als je even hier verder had gelezen, dan word je vraag al beantwoord!

Ik heb toch geen mail gehad van hun dat ze geen voorraad hebben toch? dan is het wel zo verstandig om ff te mailen of bedoel je dat niet? :confused:

sparc 04-10-13 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 921664)
Ik heb toch geen mail gehad van hun dat ze geen voorraad hebben toch? dan is het wel zo verstandig om ff te mailen of bedoel je dat niet? :confused:

Mijn instelling is dat ze nu meer dan genoeg tijd gehad hebben om mensen te informeren waarbij er iets fout gegaan zou zijn en bij sluitingstijd hadden prima een paar mensen na kunnen blijven om de chaos op te ruimen. Ik ga ze morgen voor de zekerheid toch nog een keer bellen denk ik. Bij geen duidelijk antwoord wil ik per direct mijn geld terug en wacht ik daarop terwijl ik ze aan de telefoon heb.

iAPpel 04-10-13 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sparc (Bericht 921678)
Mijn instelling is dat ze nu meer dan genoeg tijd gehad hebben om mensen te informeren waarbij er iets fout gegaan zou zijn en bij sluitingstijd hadden prima een paar mensen na kunnen blijven om de chaos op te ruimen. Ik ga ze morgen voor de zekerheid toch nog een keer bellen denk ik. Bij geen duidelijk antwoord wil ik per direct mijn geld terug en wacht ik daarop terwijl ik ze aan de telefoon heb.

Is je goed recht en daar zullen ze ook niet moeilijk om doen. Wel is het zo dat ze adviseerden tot maandag te wachten.

TomdeBoer 04-10-13 20:25

Als die sparc niet besteld had was het allemaal goed gegaan, die jongen heeft zoveel pech dat dit ook gedoomd was te mislukken

iAPpel 04-10-13 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer (Bericht 921686)
Als die sparc niet besteld had was het allemaal goed gegaan, die jongen heeft zoveel pech dat dit ook gedoomd was te mislukken

Volgens mij kan je nog niet over mislukt praten

PascalHark 04-10-13 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan (Bericht 921664)
Ik heb toch geen mail gehad van hun dat ze geen voorraad hebben toch? dan is het wel zo verstandig om ff te mailen of bedoel je dat niet? :confused:

Wat ik uit dit topic inmiddels wel heb begrepen is dat er voorraad is geweest, maar deze al lang en breed verkocht is (maar desondanks op de site de vermelding bleef staan dat er wel voorraad was). Nú dus nog gaan bellen of er voorraad is heeft dan weinig zin. Maar begrijp nu dat jij een bestelling hebt geplaatst en wil weten of het op korte termijn geleverd gaat worden. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.