Ik zie iig nog geen logische lijn in deze bestellingen :rolleyes:
|
Vrijdag 4 okt besteld, Paypal bevestiging ontvangen en bevestiging gravis
Status: offen Geen vertragingsmail |
Citaat:
heeft iedereen de status "offen" ? |
Citaat:
|
Morgen zal er vast meer duidelijk worden :)
|
Paypal om 14.00 uur.
Bevestigingsmail gehad, geen afwijzing. Direct leverbaar bij afrekeningscherm. 1x 5S silver 16gb 1x 5S grijs 32gb |
Status is nog altijd offen en hoop dat er snel een moment komt dat ie op closed (lees geleverd) staat ;)
|
Ik hoop stiekem meer op 'geschlossen' :)
|
Citaat:
|
Vrijdag 13:45 uur besteld. Geen helaas mail ontvangen. Status nog steeds offen.
|
ik vind het wel spannend eigenlijk :) heb nu 1 onzeker iphone bij gravis.de , 1 iphone onderweg bestelt op apple.de en 2 wachtende in de UK.
|
Citaat:
|
Dinsdag 1 oktober de Iphone 5S (32GB Spacegrey) besteld.
Status is nog steeds 'Offen'. Gisteren heb ik nog gebeld naar de klantenservice. De volgende levering zal aan het einde van oktober zijn zeiden ze... Hopelijk word dit versneld... |
Citaat:
Ook schrijven ze op hun eigen twitter account dat ze 'denken' over 2-3 weken een levering binnen te krijgen. Het probleem zit 'm in de woordkeuze voor het woordje 'denk'. |
Citaat:
|
Citaat:
a - ik eerder besteld hebben b - ik een ander model dan persoon x besteld hebben dat wel op voorraad was c - ik direct heb betaald wanneer persoon x die niet gedaan heeft d - iets anders (sparc heeft zo veel pech gehad, we trekken hem voor... bijvoorbeeld dan dus he...) Vul uw keuze in... :) |
Citaat:
|
Ben zeer benieuwd wat deze week met zich gaat brengen. Heleboel dingen zijn erg onlogisch: ik heb gravis net voor mijn bestelling vrijdag gebeld en kreeg antw om snel online te bestellen aangezien ze op dat moment voorraad hadden. Daarna krijgen sommige mensen een helaas-mail en anderen weer niet, soms zit hier een tijdslijn in en soms ook weer niet. Vervolgens zijn er ook mensen die voor vrijdag al hadden besteld maar nog niets hebben ontvangen. Nu vraag ik mij sterk af waarom wij, van de vrijdag-optijd-bestellers, wel de iPhone deze week zullen krijgen?
|
Citaat:
Precies erg onlogisch. We zullen zien wat komende week gaat brengen... |
Citaat:
|
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en toch vanavond nog een bestelling geplaatst bij Gravis voor een witte/zilveren 32GB. Ben benieuwd of ik hem dan toch nog eerder heb dan dat ie in NL te verkrijgen is. Daarnaast moet je in NL ook maar weer afwachten wat de levertijden gaan worden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij gravis is de 32 GB zwart en zilver weer op voorraad!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zwart ook nog steeds leverbaar |
Zojuist een 'Auftragsbestätigung' email gekregen voor de 64GB Grey.
Nu maar afwachten of deze inderdaad op voorraad was zoals leek op vrijdag of dat ik toch op een nieuwe levering moet wachten. |
Rommel... Wou er bestellen en nu is onbekende reden mijn VISA geweigerd via mijn Paypal en ook ineens niks meer in voorraad... ;)
|
Nu alleen nog de 32 GB zilver beschikbaar
|
Dat is top, ik wilde net de 32GB wit silver hebben!
|
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 08:59 ---------- Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er besteld op 24 september, een 32gb space grey. Als er al voorraden waren dan zit ik nog steeds niet bij de gelukkigen die één opgestuurd krijgen.
Gisteren heb ik ook de vraag gesteld wanneer mijn order geleverd zou worden op hun facebook pagina. Als ik antwoord heb laat ik het zeker weten hier. |
Je kunt geen bestelling meer plaatsen dus het zal plat liggen met alle waarschijnlijkheid.. van het weekend al in Keulen en Oberhausen geweest wat helaas zonder succes was..
|
Vrijdag besteld, nog geen 'slecht nieuws mail' gekregen... Geen reactie via twitter/mail... Wacht dus op 'hopelijk' goed nieuws
|
Citaat:
|
IK DENK DAT wij te ongeduldig worden...
we moeten het geduld bewaren.. je zal geen idee hebben hoeveel orders ze ontvangen zullen hebben.. Meer dan 25.000 zeker.. het systeem en server en man capaciteit kan dat echt niet in 2-3dgn verwerken hoor.. En je moet nagaan, Bij elke ORder is het Administratief werk. Ze moeten eerst controleren of de betaling daadwerkelijk binnen is bij elke order en dan pas gaat hij naar de Magazijn.. Dit kan echt dagen duren hoor.. we houden ff geduld.. geef die mensen de tijd.... ze zijn wel apple retailer, maar niet apple zelf :D **qua payment hoeven we niet zorgen te maken... indien het niet lukt, kan je altijd annuleren... en heb je geld zsm terug.. |
Ik heb Gravis zojuist gebeld:
- Er was vrijdag helemaal geen voorraad - Ze hebben momenteel geen enkele iPhone 5s op voorraad - Het gaat weken duren en ze hebben geen indicatie wanneer ze voorraad ontvangen. - Het cancellen van de bestelling kan via hun e-mail adres. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03. |