iPhone 6 Parijs discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vertrek morgenavond naar Parijs voor de nieuwe Iphone 6. Heeft iemand hier meer ervaring mee? en hoeveel uur op voorhand moet je er ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Parijs
Ik vertrek morgenavond naar Parijs voor de nieuwe Iphone 6.
Heeft iemand hier meer ervaring mee? en hoeveel uur op voorhand moet je er ongeveer staan? Laatst gewijzigd door WDS001; 18-09-14 om 11:24. Reden: Lees de TKA regels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niet of ik een nieuw topic moet aanmaken maar doe het ff zo. Ik ga morgen naar Parijs en kan tussen 17:00 en 18:00 mijn telefoon ophalen bij Opera. Als er iemand mee wil reizen om de kosten te delen dan hoor ik het graag.
|
|
|||
|
|||
Trouwens ADG55, jij was toch vorig jaar ook in Parijs?
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook vanavond richting parijs met een groepje hoelaat gaan jullie rijden?
|
|
|||
|
|||
Ik zou naar carre senart moeten morgen.
Nog iemand die naar daar gaat? |
|
|||
|
|||
iPhone 6 Plus uitverkocht in Parijs.
|
|
|||
|
|||
Waren er veel?
ADG55 is ook proper, we spreken af om een toestel mee te nemen voor mij en hij is sinds 2 dagen verdwenen :') niet meer gehoord of online gezien.... anders hadk nog met iemand anders kunnen afspreken maar helaas |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet u toevallig hoe het met de gewone 6 zit in Parijs? Zou er morgen nog 1 te halen zijn?? Alvast bedankt. Mvg Thiago |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er eentje bij dat ze zelf zal gebruiken of komen ze te koop later?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet welke held de pre-order link hier had geplaatst maar deze man is een held Was een eitje dit jaar in Parijs, 5 minuten wachten en 10 uur rijden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit kan ik enkel maar bevestigen, ik liep om 08:30 met men gereserveerde naar buiten. Ik was de 10de in de reservatierij. |
|
||||
|
||||
Ik heb reservering voor 2x iPhone 6+ 16GB Zilver
Ik kan ze niet ophalen vandaag... Iets tussen gekomen... Vandaag Ophalen Apple Store, Carrousel de Louvre
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 21-09-14 om 11:38. Reden: Xtra imfo |
|
|||
|
|||
Ik ben deze week toevallig op Corsica (dus Frankrijk) en ben hier bij een Orange winkel gaan vragen of ze de IPhone 6 ook los verkopen. De iPhone 6 64gb kost daar slechts €759, maar was zoals verwacht niet op voorraad. Ik krijg dinsdag een belletje en als er dan voorraad is dan mag ik er 1 kopen. Het toestel heeft een sim lock die er via iTunes direct weer gratis vanaf gehaald wordt. Ik denk dat ze op dit eiland wat minder gewens zijn aan hongerige Hollanders
Nu maar duimen! |
|
|||
|
|||
Ik was dit weekend in Parijs en ben op goed geluk binnenstapt in de store in het Carrousel du Louvre. Er bleken nog enkele 6'jes te zijn, waaronder ook mijn favoriet (64gig Silver). De Apple Store-medewerker begeleide me naar een iMac waar ik m'n toestel op kon reserveren, even terug buiten 'aanschuiven' met 3 anderen voor me en een paar minuten later had ik m'n iPhone 6 in handen.
Al bij al 15 minuten nodig gehad om m'n iPhone in ontvangst te nemen, zonder te hoeven aan te schuiven... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5S Parijs, 3 extra mogelijk | vadimvt | iPhone algemeen | 8 | 19-09-13 23:25 |
Iphone 5 in Parijs | lucadp | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 05-11-12 10:03 |
iPhone 5 Parijs (vrijdag) | josvandersmissen | iPhone algemeen | 3 | 17-09-12 18:30 |
iphone 4, vervoer richting parijs. | jaspermann | Koopinformatie Rest Europa | 20 | 30-07-10 21:59 |
|
|