iPhone 6 bestellen in UK Apple store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen hier die de iPhone 6 in de UK apple store kopen en via Borderlinx laten versturen? Ik heb een vermoeden dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 bestellen in UK Apple store
Zijn er mensen hier die de iPhone 6 in de UK apple store kopen en via Borderlinx laten versturen?
Ik heb een vermoeden dat de NL release batch heel klein zal zijn en 3-4 weeks moet wachten op je order. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik twijfel tussen borderlinx en mailboxde (duitsland)
|
|
|||
|
|||
Wat is de de prijs voor verzending bij mailbox.de? via Borderlinx is het ±40 euro maar daar is de pond/euro verhouding vrij gunstig.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wi niemand bang maken hier maar ik heb ooit eens een leuke meevaller gehad via BL.
In de tijd van de IP4 had ik ook wat iphones besteld. Echter kreeg ik op een dag een mail dat er een pakje in mijn box was afgeleverd, dus ik heb betaald en het werd verstuurd. postbode voor de deur , mijn naam stond op het pakje getekend , openmaken.. voila.. 2 nieuwe iphone4's Bleken de iphones te zijn van mijn broer die ook een BL adres had (zelfde achternaam dus) Hij heeft zijn iphones nooit gekregen maar hij had wel een bewijs van apple dat zijn iphones bij BL bezorgt waren dus na heeeeeeel veel mailen, bellen en faxen heeft hij de IPs van BL vergoed gekregen. eind goed al goed... verder nooit problemen gehad met BL trouwens
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kunnen we in europa 12 sept 12.01 GMT+1 pre-orderen of moeten we wachten op 12.01 PDT?
|
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat ze morgen pas om 8 uur (UK) tijd online komen.. nu nog niks iig
|
|
|||
|
|||
nog steeds offline
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
16 gb iPhone 6Plus besteld: levering 19/9 in most areas....
|
|
||||
|
||||
64 gb iPhone 6 Gold besteld... levering 19/09 in most areas
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 6 64GB Space Grey besteld;
Delivery: 29 Sep, 2014 - 02 Oct, 2014 |
|
|||
|
|||
iPhone 6 128GB Silver Unlocked besteld vanmorgen;
Delivery: 19 Sep. in most areas. Levering laat ik weer doen via Bordelinx, al hoe wel ik er vorig jaar geen goede ervaring mee had, nou ja wel met de levering, niet daz zij (BL) tussentijds waren verhuisd... Gelukkig wel allemaal goed gekomen! |
|
|||
|
|||
Status update: Preparing for Dispatch.
Gaat snel dit jaar. |
|
|||
|
|||
Wat stond er eerst dan? Want de plus staat nu al op 3-4 weken..
|
|
||||
|
||||
Zo ik kom er net achter dat adres van BL is gewijzigd
lekker slim weer gelukkig toch adres nog telefonisch kunnen wijzigen Zag het al weer gebeuren dat er 2 iphones spoorloos zouden verdwijnen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Welk adres is nu juist? Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja klopt....
Gwn aanhouden, the address i provided... Dan komt het GOED!! Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
|
|