iPhone 6 bestellen in UK Apple store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Erg raar, er staat nu bij Apple dat de bezorgdatum 22 september is geworden ipv 19 september, maar de status is 'Delivered' en er staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Erg raar, er staat nu bij Apple dat de bezorgdatum 22 september is geworden ipv 19 september, maar de status is 'Delivered' en er staat dat er getekend is. Zal dus hopelijk wel een mailtje krijgen van Borderlinx dat de iPhone is afgeleverd bij ze.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwacht alleen niet dat je vandaag al reactie krijg van Borderlinx, vorig jaar zaten daar toch echt wel een paar dagen tussen. Zal ook wel druk zijn daar. Maar wie weet... Check m'n mail ieder uur! |
|
|||
|
|||
Haha, medestander! Vorig jaar kreeg ik wel een mailtje dezelfde middag toen m'n iPhone bezorgd werd, maar het zal inderdaad erg druk zijn dus dat kan wel wat langer duren. Denk je dat hij wel is afgeleverd?
|
|
|||
|
|||
Ja zeker, want als je via Apple kijkt, dan zie dat ie is afgeleverd en ondertekend is door ene Steward, hoop dezelfde Steward als die vermeld bij Syncreon.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Krijg net de mail van Borderlinx, dat m'n bestelling binnen is gekomen!
Meteen betaald en hop, laat maar komen! |
|
|||
|
|||
Bij forward2me ook een ontvangstbevestiging ontvangen een klein half uurtje geleden. Ben benieuwd, shipping betaald voor DHL Express....
|
|
||||
|
||||
Die van mij zit nu in kazachtstan.
Rare route, van china naar korea, naar kazachstan. Hopelijk vliegt het nu direct door de UK. Zal waarschijnlijk wel eerst weer een tussenstop maken ergens in de buurt van parijs. |
|
|||
|
|||
Mijn pakketje was vanochtend ook aangekomen en zojuist weer released. Hoop dat Borderlinx vandaag nog de pakketjes doorstuurt.
|
|
|||
|
|||
iPhones zijn binnengekomen, zojuist laten verzenden met Borderlinx.
|
|
|||
|
|||
Status: Shipped en tracking nummer ontvangen van forward2me
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijke delivery date was 29/9 - 2/10 dacht ik, zojuist kreeg ik van Apple onderstaande mail: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ook handig, Borderlinx is gesloten. Tweede afleverpoging maandag.
Handig dat ze niet doorwerken op het weekend van de iPhone release. -_- |
|
|||
|
|||
Vind ik ook irritant, Mijn 6+ kwam rond 13 uur lokale tijd aan en in hun FAQ staat dat alles voor 12 uur dezelfde dag nog verzonden wordt. Nu zal mijn pakketje (en ik denk alle bestellers van borderlinx van de eerste batch) maandag pas verstuurd worden Wat denken jullie, zal bij een vroege verzending het pakketje dinsdag al aankomen of woensdag?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Normale verzending heb je het op zijn vroegst woensdag |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De prijs van normale verzending is mij onbekend maar voor express was ik 38 pond kwijt (48 euro) |
|
|||
|
|||
Ze beweren dat als jij je iPhone laat verzenden op een werk dag dat dan nog dezelfde dag het wordt verzonden, maar daar houden ze zich dus niet aan nu, heel irritant. Nu wordt het inderdaad maandag en heb je hem later die week ergens.
|
|
|||
|
|||
Ook mensen in UK hebben recht op weekend, iets wat toch heel normaal is? En een telefoon die een dag of 2 later verstuurd wordt... Dat overleeft iedereen wel...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
|
|