iPhone 6 bestellen in UK Apple store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dammie Heb vorige week een iphone 6 en lederen hoesje besteld in UK via Borderlinx. Het hoesje van 45€ is reeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je had de 2 zendingen toch kunnen laten verzamelen en in één keer kunnen laten sturen? Dan was je in totaal 50 EUR of zo kwijt. Internationale verzending via een koeriersdienst kost nu eenmaal wat...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Pakketje met iPhone ligt in inmiddels in Amsterdam bij DHL, hopelijk (vast wel) vandaag geleverd!
Update: En ja hoor, hij komt hij komt, vandaag tussen 18:00 en 21:00 u. Yeah! Update2: Netjes gister bezorgd, net na 18:00 u. En wat is ie groot en dun! Laatst gewijzigd door UtregCity; 24-09-14 om 13:23. |
|
||||
|
||||
ik zit godver nog steeds op update te wachten
gister om 11 uur aangekomen, duurt ****ing lang dit jaar zeg |
|
|||
|
|||
iPhones zijn afgeleverd!
|
|
||||
|
||||
die van mij zijn afgegeven aan DHL ofzo (heb een trackingnumber).
Nummer is echter nog niet bekend bij DHL. Bestelling staat ook nog steeds op being processed. edit: Oke, na 4 dagen dus eindelijk vooruitgang, ze zijn meegegeven aan DHL en zitten nu in Birmingham Laatst gewijzigd door hekimoglu; 23-09-14 om 16:03. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn 6+ is zojuist aangekomen....en wat is ie groot
Tot volgend jaar allemaal |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wij frusteren ons nog lekker door hier Het duurt allemaal maar lang met DHL.. Al eenhalve dag zit het vast in Birmingham Laatst gewijzigd door hekimoglu; 23-09-14 om 19:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
DHL is verder een prima koeriersbedrijf, ik die er veel zaken mee voor zendingen uit o.a. China en USA, levering altijd binnen 24-48 uur. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nou maar officieel missing item aangemaakt bij dat *** BL
weer de bekende standaard mail terug gekregen, dat ze ze gaan zoeken, dat dit weer 2 business days duurt blablabla dit gaat weer leuk worden |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, ze hebben getekend voor ontvangst dus het zwerft ergens rond binnen BL. Zo niet, dan zullen ze je moeten vergoeden Die van mij zijn zonet afgeleverd! Nu nog wachten tot ik thuis ben en het pakketje kan openen. |
|
||||
|
||||
Godzij dank vanmorgen update gekregen
Gelijk betaald Zijn wel stuk duurder geworden 70 verzendkosten Vorig jaar nog 45 Maargoed Ben al lang blij dat ze morgen waarschijnlijk geleverd worden Laatste keer dit via BL voor mij Na zo'n kleine 50 bestellingen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En afgeleverd
Dat gaan dan wel weer snel Mag ook wel voor dat geld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
|
|