iPhone 6 bestellen in UK Apple store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn volgorde van adresgegevens is anders dan bovenstaande: DIRFT South - Celtic Way *********** Borderlinx/DHL DIDC2 - BAY B Daventry NN6 7GW 02033183494 Hoop dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn volgorde van adresgegevens is anders dan bovenstaande:
DIRFT South - Celtic Way *********** Borderlinx/DHL DIDC2 - BAY B Daventry NN6 7GW 02033183494 Hoop dat het goed gaat. Vorig jaar was ander adres namelijk. Al mensen die status dispatched hebben? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zojuist is mijn zending gewijzigd naar dispatched
Status Shipment dispatched 13 Sep Est. Delivery September 19, 2014 Carrier SYNCREON PARCEL |
|
|||
|
|||
Vandaag is mijn bestelling gewijzigd naar Preparing for Dispatch.
Delivery nog steeds 26/9 - 1-10. |
|
||||
|
||||
YES!!!!!
Status Shipment dispatched 13 Sep Est. Delivery September 19, 2014 Carrier SYNCREON PARCEL
|
|||
|
|||
Ook YES!!!!!
Status Shipment dispatched 13 Sep Est. Delivery September 19, 2014 Carrier SYNCREON PARCEL |
|
||||
|
||||
volgens parcel app is de trackingnr van FedEx..
Maar als je op FedEx de trackingnr intypt, vind je nix.. Als hij 13e is al verstuurd, zou je minimaal iets moeten zien... Errug geheimzinnig deze keer |
|
|||
|
|||
Volgens mij is Syncreon de vervoerder van China. Als het goed is moet de tracking nummer nog veranderen met vervoerder UPS. Spannend...
|
|
||||
|
||||
die van mij is zojuist verzonden via UPS! Verwachte aankomst datum Borderlinx is maandag.
Dus als borderlinx ook meewerkt, zou ik woensdagavond/donderdag het binnen moetne hebben. Net voor de NL release! . Laatst gewijzigd door WDS001; 18-09-14 om 12:01. Reden: Voorverkoop niet toegelaten - lees de TKA regels |
|
|||
|
|||
Je kan je zending (als ie via SYNCREON PARCEL wordt verzonden) als volgt volgen:
- Ga naar -> https://seal.syncreon.com/synview-on...A-996240D91140 - Vul bij Order No/Delivery No: het Delivery Number van Apple in (te vinden bij je Dispatched informatie) - Vul bij Web Order No: het Apple Store Order Number in (te vinden bij je Dispatch Notification informatie) En voilá, je kunt zien waar je pakketje is! Die van mij is al in de UK en moet alleen nog naar Borderlinx. Niet alles wordt dus (meer?) verzonden via UPS. Web Order No: |
|
|||
|
|||
Dank je wel! Die van mij staat daar ook met een ETA van de 19e op m'n forward2me adres.
|
|
|||
|
|||
iPhone 6 Space Gray 64 GB besteld vorige week vrijdag en komt morgen aan bij Borderlinx. Gaat wel goedkomen, zelfde gedaan met iPhone 5s vorig jaar.
|
|
|||
|
|||
Hebben er meer mensen NORTHAMPTON als delivery adres? Mijn opgegeven stad was toch echt Daventry.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook daventry.
Waarschijnlijk heeft borderlinx gewoon meerdere magazijnen. Hou gewoon het adres aan zoals die bij je 'suite info' staan op de website. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
volgens mij zit mijn levering vast in Korea bij de duane -_-
Vind het overigens wel grappig dat er veel minder mensen bij UK hebben besteld (uitgaande van de hoeveelheid reacties). Voorraad in de UK was een lange tijd een stuk beter (hebben veel langer op 7-10 dagen gestaan) |
|
|||
|
|||
Mijne is zoujuist bij mijn vriend in de UK bezorgd (UPS) en die heeft hem doorgestuurd naar mij! Dinsdag hopelijk in huis (NL)!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat kun je vrijdag de iPhone 5 in Apple Store online bestellen? | RootPhish | Koopinformatie Nederland | 131 | 28-09-12 10:53 |
iPhone Developer Program bestellen via NL Apple Store? | Dennis² | Ontwikkelen voor iOS | 21 | 01-06-10 22:56 |
|
|