[iPhone 3G] Nog nieuws over italie? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peterv ik ben vandaag in een italiaanse vodafone winkel geweest om een iphone aan te schaffen. daar zeiden ze me echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bedankt; ga dan over twee weken toch maar weer ff kijken
en je hebt hem bij een vodafone winkel gekocht? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb een bon van een of andere winkelketen, in ieder geval niet van vodafone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hem hier nog 2 liggen en al naar versie 2.2 geupdate.. is simlock vrij.. werkt super en zou niet zonder kunnen meer.. Laatst gewijzigd door ThomasT; 25-11-08 om 12:03. Reden: Dit is geen verkooptopic! |
|
|||
|
|||
hey ik ga binnenkort naar italie en ben van plan daar een iphone 3g te halen. Ik had een van de eerste iphone batches uit amerika maar de batterij van dat model begaf het opgegeven moment. apple amerika vertelde me dat de garantie alleen maar te halen valt als het toestel en ik in amerika bij hun in de winkel stond.
nu vraag ik me af hoe dat zit met de italiaanse iphone producten, weet iemand daar misschien meer over? |
|
||||
|
||||
De Italiaanse iPhone is standaard unlocked en werkt verder prima. Heb er zelf ook één hier in gebruik. Voor garantie afhandeling geldt hetzelfde als bij de Amerikanse versie, gewoon in het land van herkomst.
|
||||
|
||||
Heb nu sinds gisteren ook een italiaanse via bestelmaar, zij vertelden mij dat ik voor garantie gewoon bij hun tercht kon. Vraag me af hoe ze dit dan verder afhandelen..
|
||||
|
||||
waarom een italiaanse ipv een belgische nu nog?
Laatst gewijzigd door iTim; 14-04-10 om 14:03. |
|
|||
|
|||
Hoeveel kost de dag van vandaag een iphone nu in italie en zonder abbo?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Italië | Doblie | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 03-08-10 22:27 |
P55, nog nieuws? | Styreta | iTunes | 1 | 31-12-09 12:17 |
iphone kopen via Italie | arcovandermeij | Koopinformatie Rest Europa | 17 | 15-02-09 18:47 |
|
|