[iPhone 3G] Nog nieuws over italie? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door OG34a Heb via een kennis een 16gig in Italie besteld. Krijg hem komend weekend binnen. Daar moet op gedronken worden! Was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vraag het na voor je.
|
|
|||
|
|||
Goeiedag!
Een paar dagen geleden was ik in Bologna. Ik ben toen langs de Vodafone winkel gegaan, zij bevestigden nogmaals dat de Iphones Simlock vrij zijn en dat ze ze los verkopen. Echter, ze hadden geen Iphones meer in voorraad, ze konden gereserveerd worden... De verkoper verwachtte over circa 10 dagen weer Iphones op voorraad te hebben. Daarna ben ik langs de TIM winkel gegaan, zij hadden nog voldoende voorraad... hij mocht ze echter alleen in combinatie met een 24 maanden abonnement verkopen!! In september verwachtte hij echter een verandering in de voorwaarden, zodat hij ze wel los mocht verkopen. Ook hij bevestigde nogmaals dat de Iphones Simlock vrij zijn. |
|
|||
|
|||
`Zojuist mijn Italiaanse 3G-16Gb zwart ontvangen. Deze is door een italiaans sprekende hollander bij I.B.R. srl te 28887 Omegna (waar ligt dat...?) voor mij gekocht. (via via) Was gewoon voorradig en gaf geen enkel probleem om te kopen.
|
|
|||
|
|||
Nog vergeten.... zonder abbo of prepaid, gewoon een los toestel voor € 569,00.
|
|
|||
|
|||
Net terug van vakantie. Bij TIM-winkel in Florence zonder problemen een 16G zwart kunnen kopen voor 569,-
Geen gedoe met voorwaarden of 24 maanden abonnement. Lijkt er dus op dat verschillende TIM-winkels verschillende voorwaarden hanteren? Verder hadden ze alle modellen daar gewoon op voorraad. |
|
|||
|
|||
Mijn vader heeft een paar dagen geleden de iPhone 3G bij een TIM-shop in Italië gekocht, deze ga ik overmorgen ontvangen.
Nu stond hij in de winkel en zei de medewerker dat de internet instellingen geblokkeerd zijn door TIM en dat internet dus onmogelijk is met andere SIM kaarten. Ik heb daarvoor al een bypass gevonden (waarvan ik nog maar moet zien of die werkt), maar heeft iemand anders ook al een dergelijk verhaal gehoord bij TIM? |
|
|||
|
|||
Lijkt op een verkooppraatje. Ik heb zelf een toestel uit Italië en alles werkt naar behoren, alleen geen visual voicemail, maar dat werkt alleen bij een origineel TMob abbo.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We gaan het zien.. Zodra ik hem onder hande heb laat ik het hier weten hoe dat zit met de 'geblokkeerde APN instellingen' volgens TIM. |
|
|||
|
|||
Al nieuws over de internet lock van TIM?
Touwens, zijn de menu's om te zetten naar engels zonder te jailbreaken?
|
|||
|
|||
ja de taal kan je makkelijk instellen en je hebt er geen jaibreak voor nodig. Internet lock? wat is dat voor grap?
|
|
|||
|
|||
tim iphone italie
ik heb ook tim toestellen gekocht en werkt perfect
simlock vrij en gewoon updaten en dergelijke. als je meer wilt weten pm me maar |
|
|||
|
|||
Wat me wel opvalt is dat ik met m'n KPN-simkaart prima kan internetten etc in Nederland. Maar in Duitsland, Italie en Denemarken werken de webfuncties niet.
Iemand een idee hoe dat kan?
i.gigengack.nl Laatst gewijzigd door gire; 09-11-08 om 15:15. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zeker weten simlock vrij, anders krijg je geen kpn-sim in een italiaans (TIM) toestel
|
|
|||
|
|||
hoi
ik heb ook een tim toestel met kpn en nooit last van gehad raar
|
|
|||
|
|||
misschien laat mijn abonnement het niet toe
in elk geval bedankt voor je reactie! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ps: gaat je wel geld kosten dan. |
|
|||
|
|||
Yep Fruitcake dataroaming staat aan. Pas nog in Duitsland geweest maar geen internet.
Nou hoor ik dat we met ons bedrijf volledig naar t-mobile gaan eind dit jaar, dus ik probeer een echt iphone abonnement te krijgen. |
|
|||
|
|||
ik ben vandaag in een italiaanse vodafone winkel geweest om een iphone aan te schaffen. daar zeiden ze me echter dat iphone wel simlock vrij is, maar er een countrylock op zit en de iphone alleen werkt met een Italiaanse simkaart. Een vodafone NL sim kaart niet zou werken.
klopt dit? ga over twee weken weer terug en wil dan eigenlijk wel een toestel meenemen, maar niet als die niet werkt natuurlijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Italië | Doblie | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 03-08-10 22:27 |
P55, nog nieuws? | Styreta | iTunes | 1 | 31-12-09 12:17 |
iphone kopen via Italie | arcovandermeij | Koopinformatie Rest Europa | 17 | 15-02-09 18:47 |
|
|