[iPhone 3G] Nog nieuws over italie? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar die komen dus uit italie kan je die dan gewoon via Itunes updaten ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maar die komen dus uit italie kan je die dan gewoon via Itunes updaten ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had deze link ook op Marktplaats zien staan, maar durf toch niet zo goed te bestellen.
Paypal heeft toch wel een behoorlijke kopersbescherming. Maar toch twijfels, twijfels, twijfels. Is er al iemand die besteld heeft?? En als ik op Google Maps kijk, schijnt het adres ook te bestaan. Laatst gewijzigd door Marc283; 15-07-08 om 23:57. Reden: Aanpassing |
|
|||
|
|||
Kopen
Citaat:
Weet niemand het ? |
|
|||
|
|||
Ben in Italie bij diverse winkels geweest, mij werdt verteld dat ze ENKEL te krijgen zijn ism met een abonnement. Niet 123 los te koop dus!
|
|
||||
|
||||
Idem hier, in de TIM verkooppunten in ieder geval met abbo. In topic zegt wel iemand dat je bij VODAFONE wel kunt halen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook deze site gevonden : iPhone 3G Startpage vraag mij wel af of men deze site serieus kan nemen of niet. Heeft iemand al meer gehoord over deze site?
|
|
|||
|
|||
Ben bij ITIM & Vodafone geweest, hier kun je niet zo binnenlopen en de Iphone kopen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Allen even nieuws over mijn italie status:
ik heb een iphone 16gb vodafone prepaid. Ik heb deze relatief makkelijk weten te regelen omdat een vriend van mij bij vodafone werkt. Tim biedt op dit moment inderdaad geen prepaid aan. Al zouden ze dat wel moeten doen/ Vodafone doet dat wel, echter je moet wel ze overhalen. (in winkel) Misschien het beste om even een italiaan aan te spreken op straat of die je kan helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Re: Info iPhone via de website Beste Naga, Het was erg druk met de reacties, vandaar een trage reactie vanuit onze kant. 1) Does this phone still has warrantee world wide (18 moths) De garantie is 24 maanden. Wij hebben een amerikaanse partij ingekocht en de prijs is laag door de amerikaase dollar 2) Are they still in stock Per vandaag hebben wij nog 268 iPhones te leveren 3) Is it possible to update the firmware via I-tunes De iPhones hebben alle functionaliteit aangeboden door Apple. Firmware kan gewoon worden geupdate Met vriendelijke groet, Ruud Bakker http://iPhone.Startpage.it startpage@email.it Ziet er vertrouwenwekkend uit vind ik..... Graag reacties... Laatst gewijzigd door Naga; 17-07-08 om 19:54. |
|
|||
|
|||
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. De prijzen zijn ook aantrekkelijk. Misschien een aparte thread voor deze website aanmaken.
Ik heb ze net een mailtje gestuurd hoe lang het duurt (als ik meteen betaal) voordat hij in mijn bezit is. Ik hou de boel hier vanzelfsprekend op de hoogte. Gr. |
|
||||
|
||||
Citaat:
1. 8GB is alleen in het zwart verkrijgbaar ! 2. Garantie is 1 jaar en niet 2 ! 3. 268 iPhones op voorraad terwijl zefls T-Mobile amper wat kan leveren ! Doen ze knap ! 4. Hacked iPhone updaten via iTunes ? Laat me niet lachen.. Kortom; blijf er lekker van af anders ben je straks je geld kwijt. Geheel offtopic overigens ! |
|
|||
|
|||
Ik vertrek morgen naar Italie en zal ook proberen een 3G proberen te scoren. Kan hij mooi me 8 maanden oude Iphone vervangen.
|
|
|||
|
|||
En zou het niet mogelijk zijn om deze Ruud Bakker een bezoekje te brengen en hem zelf op te halen in Italie? Dat lijkt me in ieder geval een stuk veiliger.
|
|
||||
|
||||
8 gb is trouwens wel in zwart en wit, de TIM winkel had nog 8 zwarte en 1 witte 8GB
|
|
||||
|
||||
Vergissing zeker? Volgens mij wordt ie wereldwijd allen als 16GB in het wit geleverd. Kan natuurlijk dat er daar een Croimansi de eerste mods heeft gedaan....
|
||||
|
||||
Geen idee, ik vond het ook al een beetje raar. Maarja die vent zal et wel weten. Maarja kan zich ook vergissen..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eén van mijn vragen was of er een mogelijkheid was tot ophalen in Nederland. Hij zei dat ze daarmee bezig waren (ophalen en ter plekke afrekenen). Daarover zou ik volgende week nog een mail krijgen, omdat ze nu druk waren met de online bestellingen. Heeft er inmiddels al iemand bij Ruud besteld? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Italië | Doblie | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 03-08-10 22:27 |
P55, nog nieuws? | Styreta | iTunes | 1 | 31-12-09 12:17 |
iphone kopen via Italie | arcovandermeij | Koopinformatie Rest Europa | 17 | 15-02-09 18:47 |
|
|