//

Iphone 7 kopen in duitsland/parijs wie gaat?

Iphone 7 kopen in duitsland/parijs wie gaat? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, mijn eerste post hier, met gelijk een duidelijke vraag. ik wil de nieuwe iphone 7 straks als eerste hebben en ben van plan om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-16, 14:05
Moritsz Moritsz is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 5
Standaard Iphone 7 kopen in duitsland/parijs wie gaat?

Goedendag, mijn eerste post hier, met gelijk een duidelijke vraag.
ik wil de nieuwe iphone 7 straks als eerste hebben en ben van plan om deze in frankrijk of duitsland te kopen? zijn er al mensen die meer weten over releasedatum of wanneer ongeveer de reserveringspagina opent?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-16, 14:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moritsz Bekijk bericht
zijn er al mensen die meer weten over releasedatum of wanneer ongeveer de reserveringspagina opent?
Dat zal wel ergens einde september 2016 zijn. Dus, nog heel even geduld.
  #3  
Oud 31-08-16, 15:25
Moritsz Moritsz is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 5
Standaard

Inmiddels bijna bekend, zijn er al mensen met plannen?
  #4  
Oud 07-09-16, 18:35
ivanhoeke ivanhoeke is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 364
Standaard

Mijn plan is dat ik er dit jaar voor de 1x geen zal kopen. Bijna niks vernieuwend buiten hun duurdere prijs waarschijnlijk.
  #5  
Oud 07-09-16, 22:23
Moritsz Moritsz is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 5
Standaard

Ook te koop ik Nederland als eerste dus niet de moeite waard om naar Duitsland te rijden denk ik?
  #6  
Oud 08-09-16, 16:55
Quintin Quintin is offline
• iOS 9.3.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 53
Standaard

Is er onder de belgen iemand die me iets meer informatie kan geven ivm de leveringen? In België ben je toch nooit zeker dat je hem meteen de eerste dag in ontvangst kan nemen? Heb geen zin om te wachten op een "levering vanaf" en zou dus liever even naar Duitsland rijden. Alleen kan ik dit jaar zeer weinig informatie terugvinden, en ook hier is het een pak stiller als anders. Zijn er ook dit jaar reserveringen in Duitsland?
  #7  
Oud 08-09-16, 21:51
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quintin Bekijk bericht
Is er onder de belgen iemand die me iets meer informatie kan geven ivm de leveringen? In België ben je toch nooit zeker dat je hem meteen de eerste dag in ontvangst kan nemen? Heb geen zin om te wachten op een "levering vanaf" en zou dus liever even naar Duitsland rijden. Alleen kan ik dit jaar zeer weinig informatie terugvinden, en ook hier is het een pak stiller als anders. Zijn er ook dit jaar reserveringen in Duitsland?
Gewoon proberen morgen een pre order te plaatsen. Dan ben je zeker van je iPhone 7. Ge kunt eerst proberen in de Belgische store, anders in een Duitse store.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #8  
Oud 09-09-16, 09:10
Jamez Jamez is offline
• iOS 7.0
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 144
Standaard

Als je via de Apple Store besteld, kan je dan ook via Bancontact afrekenen, of enkel met VISA/Mastercards?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 kopen in Duitsland, wie gaat? kleine jan Koopinformatie Rest Europa 1494 07-11-14 17:15
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? matthijst Koopinformatie Rest Europa 3391 26-11-13 12:02
Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? spiekry Koopinformatie Rest Europa 50 18-10-13 20:31
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 12:46
Spore Origins - Wie gaat hem kopen? iMario iPhone Apps 46 11-09-08 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.