//

Beschikbaarheid 3GS in Frankrijk

Beschikbaarheid 3GS in Frankrijk discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Is iemand bekend met de voorraad 3GS in Frankrijk, en met name Parijs? Vorig weekend ben ik half Belgie rondgereden, zonder veel succes, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-08-09, 16:51
Knop's schermafbeelding
Knop Knop is offline
• iOS 8.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 21
Post Beschikbaarheid 3GS in Frankrijk

Beste lezers,

Is iemand bekend met de voorraad 3GS in Frankrijk, en met name Parijs?

Vorig weekend ben ik half Belgie rondgereden, zonder veel succes, en hufterig behandeld te zijn door een aantal verkopers van Mobistar.
Morgen vertrek ik voor een romantisch weekendje met het vrouwtje naar Parijs , en ben van plan daar een orange Iphone 3GS mee te nemen, daar het in Belgie een drama is er een te bemachtigen. Dan maar een Orange-lock. De prijs is vergelijkbaar met Belgie. Maarrr, kom ik ook daar van een koude kermis thuis? Er zijn meer dan 21 Orange-shops in Parijs en omgevinghttp://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=o...-8&sa=N&tab=wl

Ik zou daar toch wel succes kunnen hebben, of is het zo erg gesteld met de voorraad als in Belgie? Er is vast wel iemand op het forum wat op vakantie is geweest, en hier ervaring mee heeft

Laatst gewijzigd door Knop; 20-08-09 om 16:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs, beschikbaarheid, frankrijk, iphone, voorraad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in Italië Josot Koopinformatie Rest Europa 42 03-11-09 19:15
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 07:13
Beschikbaarheid 3GS in Nederland siccobijl Koopinformatie Nederland 26 02-09-09 13:07
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 iScorpio Orange 969 18-08-09 08:30
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 wvy Orange 979 19-07-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.